hali,olyan promlemam van h hazajottem a mocival(rendesen ment) masnap ment egy kicsit,majd megallt,mintha elfogyott vna a benzin,aztan se kep se hang,elotte az volt h cserelgettem a gyertyakat mert 10mp-re indult be.kicsereltem a gyertyapipat es ment rendesen. Neha beindul de szinten megall es talan soteten fustol,ha a berugokart lenyomom lassan,egy kis fust jon ki a kipufogon(nem tudom h ez fontos-e) am telefonrol irok azert nincs ekezet
Az első telója alapján simán 96 előtti, azaz 94 vagy 95, de nem merek egyértelműen írni semmit, mert szoktak komplett csereberélni, s akkor be lehet bukni vele.
RGO simán lehet jó az a 94 amit mondasz...
Attól tartok, Pálfy-nak sikerült ezt megvenni,
a vázszám alapján 104276 sorozatszám inkább 94 mint 95,
mert a szervízkönyvek alapján 104121-ről indul a 94/4 hótól.
s az még inkább 94 mint 95.
Egyébként egy megnyugtató hír van, le kell szarni az évjáratot, nem az a lényeg, hanem a motor állapota és lehet jobb állapotban van egy 95 ös, mint egy újabb...arról nem is beszélve, h 2000 után több esetben a moltorok hullnak szét minőségbiztosítás osztályok le lettek építve a csába
Hű, mik vannak http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Lehet én vagyok nagyon félretájékozódva, de 2002 es RMX Lehet a tulaja sincs tisztában vele, őt is átbaszták, de ez a motor tuti nem 2002 es
simán 94/95/96 os
Nem akarlak elszomorítani, de ez szerintem 1995 környéke.(esetleg 96) RMX évjáratok
A tévedés jogát mindig fenntartom...
Az első teleszkóp milyen? 96 tól már gumi harang porvédő felül.
Illetve a hátsó központi teló felső csillapítás 95-től szabályozható csavarral, a gáztartály felett van csavar.
Nehéz eset, de nem lehetetlen, viszont 2002-eshez tuti nem kapsz, 98 ban csináltak utoljára 250es RMX-et szerintem dobjál fel képet és megmondom nagyjából mikori lehet.
Egyébként RM250 idom több esetben jó rá, egyedül a hűtő takaróval szokott probléma lenni, arra vigyázz
Köszi a segítségeket !
2000-esként vettem!
Majd teszek fel képeket a motorról! Egyébként a gyújtás fedél első része függőlegesen le van törve az első csavarok után közvetlen! A másik oldalon a vízpumpának nincs külön fedél! Ezek ha jól tudom min. 99-es jelek ! A kuplung kinyomós! A gyújtás elektronika a légszűrő mellett van, a segédváz lecsavarozható teljesen!
Ez a forrás szerint 96 os vagy utáni, de én azt mondom az alkatrész ami tutira megmondja, esetleg egy márkakereskedő vázszám alapján...
de simám befaraghatnak ők is, ha egy komplett blokkot átraknak egy másik vázba, aztán rendeled az alkatrészt és csak pislogsz, h miért nem jó bele.
Kérdezd meg egy suzi márkakerben a szám alapján
Esetleg csinálj róla képeket és megmondom +-1 év
Motorról mind2 oldalról(blokkról is), úgy hogy a himba is látszódjon, légszűrő oldala, vagy arról külön. Nézd meg,h a segédváz levehető-e teljesen, vagy van ahol hegesztett-e.
Vízválasztó: 98 tól a kuplung kinyomós, nem kiemelős, a himba kutyacsontos, a hátsó lengővillán 96 tól nincs fül, stb. meg még sorolhatnám...
just check the 10 didit of the VIN, here is how the years go......
A – 1980
B – 1981
C – 1982
D – 1983
E – 1984
F – 1985
G – 1986
H – 1987
I – not used
J – 1988
K – 1989
L – 1990
M – 1991
N – 1992
O – not used
P – 1993
Q – not used
R – 1994
S – 1995
T – 1996
U – not used
V – 1997
W – 1998
X – 1999
Y – 2000
Z – not used
Beginning with 2001, numbers are used to designate the model year.
Veszel 0,5 ös klingerit lapot és olyan tömítést vágsz ki magadnak belőle, amilyet csak szeretnél
Talán motoros boltokba is szokott lenni kicsi 30x50 cm es, tán 1500 pénz körül,s abból még kivághatsz jó pár tömítést
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
ez
RGO simán lehet jó az a 94 amit mondasz...
Attól tartok, Pálfy-nak sikerült ezt megvenni,
a vázszám alapján 104276 sorozatszám inkább 94 mint 95,
mert a szervízkönyvek alapján 104121-ről indul a 94/4 hótól.
s az még inkább 94 mint 95.
Egyébként egy megnyugtató hír van, le kell szarni az évjáratot, nem az a lényeg, hanem a motor állapota és lehet jobb állapotban van egy 95 ös, mint egy újabb...arról nem is beszélve, h 2000 után több esetben a moltorok hullnak szét minőségbiztosítás osztályok le lettek építve a csába
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Lehet én vagyok nagyon félretájékozódva, de 2002 es RMX Lehet a tulaja sincs tisztában vele, őt is átbaszták, de ez a motor tuti nem 2002 es
simán 94/95/96 os
RMX évjáratok
A tévedés jogát mindig fenntartom...
Az első teleszkóp milyen? 96 tól már gumi harang porvédő felül.
Illetve a hátsó központi teló felső csillapítás 95-től szabályozható csavarral, a gáztartály felett van csavar.
Nemrég érkezett hozzám egy 1980 as Vintige Suzuki RM 125 és azt szeretném kérdezni jó lesz e neki az 1:20 hoz keverék?
alvázszám: SJ13A104276
motorszám: J113104310
ha ez segít
Nehéz eset, de nem lehetetlen, viszont 2002-eshez tuti nem kapsz, 98 ban csináltak utoljára 250es RMX-et szerintem dobjál fel képet és megmondom nagyjából mikori lehet.
Egyébként RM250 idom több esetben jó rá, egyedül a hűtő takaróval szokott probléma lenni, arra vigyázz
robogotuning.hu már leírta neked vázszám alapján, h 2000 es
benne bízhatsz, kereskedése van, vázszám alapján tutit mond
Érdeklődni szeretnék tud-e valaki segíteni, merre tudok rmx250 2002-hez idom szettet vagy csak idomokat venni.
KÖSZI
2000-esként vettem!
Majd teszek fel képeket a motorról! Egyébként a gyújtás fedél első része függőlegesen le van törve az első csavarok után közvetlen! A másik oldalon a vízpumpának nincs külön fedél! Ezek ha jól tudom min. 99-es jelek ! A kuplung kinyomós! A gyújtás elektronika a légszűrő mellett van, a segédváz lecsavarozható teljesen!
RMX250-hez is jó az alvázszámból az évjárat?
Vagy ha valami más akkor légyszíves segítsetek előre is köszönöm
de simám befaraghatnak ők is, ha egy komplett blokkot átraknak egy másik vázba, aztán rendeled az alkatrészt és csak pislogsz, h miért nem jó bele.
Esetleg csinálj róla képeket és megmondom +-1 év
Motorról mind2 oldalról(blokkról is), úgy hogy a himba is látszódjon, légszűrő oldala, vagy arról külön. Nézd meg,h a segédváz levehető-e teljesen, vagy van ahol hegesztett-e.
Vízválasztó: 98 tól a kuplung kinyomós, nem kiemelős, a himba kutyacsontos, a hátsó lengővillán 96 tól nincs fül, stb. meg még sorolhatnám...
Hát sajna most sem lettem okosabb!
A motor 2000 körüli, de pontosan nem tudom beazonosítani! Valami ötlet?
A – 1980
B – 1981
C – 1982
D – 1983
E – 1984
F – 1985
G – 1986
H – 1987
I – not used
J – 1988
K – 1989
L – 1990
M – 1991
N – 1992
O – not used
P – 1993
Q – not used
R – 1994
S – 1995
T – 1996
U – not used
V – 1997
W – 1998
X – 1999
Y – 2000
Z – not used
Beginning with 2001, numbers are used to designate the model year.
1 – 2001
2 – 2002
3 – 2003
4 – 2004
5 – 2005
6 – 2006
7 – 2007
8 – 2008
9 -- 2009
Talán motoros boltokba is szokott lenni kicsi 30x50 cm es, tán 1500 pénz körül,s abból még kivághatsz jó pár tömítést