Köszönöm, ugygondolom esztergályos lesz belőle, mert felujito készletet sehol nem talalok?! Maga a persely lehet megkopva amugy és azt nem talalok sehol...
sziasztok!! Valaki nem tud segíteni,hogy a 93as RM (125) karbijának tűszelep fészke cserélhető avagy sem? vagy mi rá a megoldás hogy ne folyjon túl a karbiba az üzemanyag?
Szevasztok!
95'-ös RMX250-esem van és leeszi a gatyámat. Tegnap 68 km mentünk és kifogyott a tank(10l) .Voltak 125-250 Honda cr-ek is és a feléből megúszták a napot. Azt veszem észre hogy ha alacsony fordulaton egerészek egy kicsit akkor nehezebben forog ki. Próbáltam tekergetni a keverékképző csavart de csak kicsit reagál rá. Hidegen-melegen könnyen indul tehát azzal nincs gond. Járt már így valaki? Köszi.
Sziasztok !
Én '96-os 250-es Rm-re szeretnék világítást fabrikálni...Ti hogy oldanátok meg? Rmx gyújtás, vagy külső áramforrás?
Jó lenne, ha tudna valaki segíteni.
Köszi !
Crosspisti:nekem is ez volt az első gondolatom!Viszont a motor hidege-melegen indul.Különösebb nyoma nincs a túl nagy kompresszió vesztésnek!Ami még érdekes hogy álló helyzetbe bakon nem csinálja (Itt abszoltut nincs is kartergáz).Ha megyek vele egy kört meghajtom kicsit egyből tolja az olajat a kartergáz csövén.
Amikor egy 4t motor így tesz, akkor már gondok vannak a henger, és a dugattyú körül. Jobb esetben dugattyú cserével megjavul, de a baj akkor nagyobb, ha a henger is hibás. A gondok előidézője az, hogy a kompresszió letud menni a dugattyú alá, és a nyomás kilöki az olajat. A dugattyúgyűrű törésre is lehet gondolni, de akkor hirtelen kinyomja az olajat, sima kopással hosszabb időn át mindig jobban, jobban gázosodik a karter.
Hello! Nem robogó, de a működése ugyanaz és ahogy olvasgatom vannak a csoportban hozzáértő emberek! Ktm exc 360 a motort nehéz beinditani ugyanis baromi nagy a kompresszió benne 13,5 bar és nagyon nehéz rugni. Most szeretnék hengertap tömitést cserélni. Ami benne volt az a legvéknyabb 0.2 tömités. Gyárilag 0.2-0.3-0.5-0.75 van hozzá. A kérdésem az lenne, hogy ha femegyek 1.0mm-re akkor lesz e gond? A célom az lenne hogy valamelyest könnyebben átforduljon. Azt tudom hogy erő és kompresszió vesztéssel jár, de az nem gond. 65LE és 99Kg pár Le nem gond! Új dugó!
Sziasztok!RMZ 250 2004 olyan problémával küzdök,hogy a kartergáz csövőn nyomja ki az olajat a motor.Tapasztalt már valaki hasonlót?Esetlek tippek a hiba okára?
Dc-t hasznaltam mar Parillabol vettem nem gyozott meg hamat elnyult pedig nem bitang eros a motorom egy szezont ment aztan csere... Ha jo ar ertek aranyut keresel a Jt X1M et javaslom igaz az nem arany szinu de nekem eddig ugy nez ki tartos ara 9000 korul mozog gyuru nelkuli mint a dc de jobba birja a szakitoszilardsaga is jobb valamivel.
Koszi a valaszt klingeritbol regen probaltam nehezen munkalhato konnyen torik es nem lett valami szep lehet en vagyok a bena...
A mellekelt linken is csak az e1 e3 es az e28 valtozat van fent aminek kulon leszedheto a lamellakat borito dekli mint amiyen a tied is az s valtozat ami az enyem olyan hogy egyben van az egesz jobb oldal vizpumpastol :-(
Gondolkozok azon hogy gyartatok hozza Hajduszoboszlon van egy muhely ahol gyartanak papirbol: http://tomitesgyar.premium.shp...
Tudom, hogy sokkal kényelmesebb, és megbízhatóbb a gyári tömítés, de karton papírból te saját magad is készíthetsz, klingeritből nem javaslom túl kemény, meleg helyeken van jelentősége a klingeritnek.
Nem tud valaki olyat aki gyart laptomitest a kuplungdeklim alatt folyik az olaj, eddig mindig Loctite 5790nel raktam ossze de most nem fogja meg reggel lett kesz megint folyik.
Cikkszamot se talalok hozza 92 Rmx250N s valtozat...
Megazip.run csak az E28 az E1 valtozatik vannak fent de azoknal mas a vizpumpa azok a pj vazszamosok :-(
Kösz a valaszt de meg aznap mikor irtam atvittem 10 bart fujtunk bele jo lett...
A szimering tavaly nyaron lett cserelve o gyurustol egyben rendeltem ebayrol egyutt jott egy beteten voltak rajta kompletten uj az olaj is nem jott ki semmi!
Akinek van kérem jelezze
Köszi
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
95'-ös RMX250-esem van és leeszi a gatyámat. Tegnap 68 km mentünk és kifogyott a tank(10l) .Voltak 125-250 Honda cr-ek is és a feléből megúszták a napot. Azt veszem észre hogy ha alacsony fordulaton egerészek egy kicsit akkor nehezebben forog ki. Próbáltam tekergetni a keverékképző csavart de csak kicsit reagál rá. Hidegen-melegen könnyen indul tehát azzal nincs gond. Járt már így valaki? Köszi.
Én '96-os 250-es Rm-re szeretnék világítást fabrikálni...Ti hogy oldanátok meg? Rmx gyújtás, vagy külső áramforrás?
Jó lenne, ha tudna valaki segíteni.
Köszi !
A mellekelt linken is csak az e1 e3 es az e28 valtozat van fent aminek kulon leszedheto a lamellakat borito dekli mint amiyen a tied is az s valtozat ami az enyem olyan hogy egyben van az egesz jobb oldal vizpumpastol :-(
Gondolkozok azon hogy gyartatok hozza Hajduszoboszlon van egy muhely ahol gyartanak papirbol:
http://tomitesgyar.premium.shp...
Itt?
http://www.bike-parts-suz.com/...
Ha gyárit akarsz egy suziki márkaker a váz és/vagy motorszám alapján biztosan tud rendelni belevalót.
Cikkszamot se talalok hozza 92 Rmx250N s valtozat...
Megazip.run csak az E28 az E1 valtozatik vannak fent de azoknal mas a vizpumpa azok a pj vazszamosok :-(
A szimering tavaly nyaron lett cserelve o gyurustol egyben rendeltem ebayrol egyutt jott egy beteten voltak rajta kompletten uj az olaj is nem jott ki semmi!