A segítségeteket szeretném kérni, RMZ 450 2010-es évjáratról lenne szó. Van e valakinek egy leírása, a karbantartásról, hogy mikor mit kell cserélni ellenőrizni? Dugócserére, szelep állításra, ilyesmire gondolok. Aki tud segítsen, fontos lenne. Előre is köszönöm.
Szevasztok!
van egy Rm250-venem 91-es törött volt a power meg lett csinálva ezzel nincs is már probléma .
a mostani jelenség az hogy a motor megy könnyen indul de olyan mintha sokat kapna hidegen melegen nagyon fűstől szívatóra nem reagál. mikuni tm karburátor van rajta a gyári főfúvóka méret elvileg 370 es most 270 es van benne de még igyse jó mi előtt a powert meg csináltattam csináltam egy 0.8 mm es fuvokát bele azzal jó volt de magas fordulaton el fogyott most még egy 170 es fúvókat ki fogok próbálni de csak hétvégén lesz rá alkalmam addig ha valakinek van ötlete szívesen fogadom a segítséget
Üdv
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy endurózgatni mennyire alkalmas a 450-es RMZ?
A legjobb egy RMX 450 Z lenne, de itthon nagyon ritka, ha pedig van, akkor aranyárban.
Max. hétvégente van alkalmam motorra ülni, gondolom azért 1-2 órás erdei veretéstől nem lesz sok baja, de azért kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Előre is köszi a válaszokat!
Eladó cuccok, elérhetőségek az adatlapomon.
Ha meg akarod nézni, jó-e a motorodba, keress rá a típusszámra, de általában igaz, hogy bármelyik RMX 250 és RM 250 95 ig re jók.
Gyári alkatrészek pl. itt https://www.megazip.ru (Többire ott a net.)
Bontottat csak abból érdemes, ami törött, kopottból nem érdemes bontottat, mert az is tuti kopott.
Bontottal max oda juthatsz, hogy egy fokkal jobb lesz, persze újat meg nem biztos, h megéri bele venni.
Valaki csináltatott már bele, keress rá ebben a fórumban és kérdezz rá nála, hogy mik a tapasztalatait vele.
Kaptam egy olyan infót, hogy érdemes repülőgép aluból T61 megcsináltatni 1 darabból a power szelepet a 3 helyett és akkor az tartósabb.
Ki mit mond erre?
Köszi!
tel.: +36-30-579-1558
http://supermoto.by/article/45...
Szerintem jó ez 2010 hez is
Keresek 1985 rm 250-hez alkatrészeket.
Köszönöm!
A segítségeteket szeretném kérni, RMZ 450 2010-es évjáratról lenne szó. Van e valakinek egy leírása, a karbantartásról, hogy mikor mit kell cserélni ellenőrizni? Dugócserére, szelep állításra, ilyesmire gondolok. Aki tud segítsen, fontos lenne. Előre is köszönöm.
Szevasztok!
van egy Rm250-venem 91-es törött volt a power meg lett csinálva ezzel nincs is már probléma .
a mostani jelenség az hogy a motor megy könnyen indul de olyan mintha sokat kapna hidegen melegen nagyon fűstől szívatóra nem reagál. mikuni tm karburátor van rajta a gyári főfúvóka méret elvileg 370 es most 270 es van benne de még igyse jó mi előtt a powert meg csináltattam csináltam egy 0.8 mm es fuvokát bele azzal jó volt de magas fordulaton el fogyott most még egy 170 es fúvókat ki fogok próbálni de csak hétvégén lesz rá alkalmam addig ha valakinek van ötlete szívesen fogadom a segítséget
Üdv
http://www.dirtbikeplus.jp/pro...
http://www.dirtbikeplus.jp/pro...
A tuti szerintem a robbantott ábrák, de a fenti is jó támpontot ad!
Robbantott ábrák itt ami alapján tutira be lehet lőni:
https://www.bike-parts-suz.com...
Egy olyan kérdésem lenne, hogy endurózgatni mennyire alkalmas a 450-es RMZ?
A legjobb egy RMX 450 Z lenne, de itthon nagyon ritka, ha pedig van, akkor aranyárban.
Max. hétvégente van alkalmam motorra ülni, gondolom azért 1-2 órás erdei veretéstől nem lesz sok baja, de azért kíváncsi vagyok a tapasztalatokra.
Előre is köszi a válaszokat!
RM250 1998 hoz keresek kuplung deknit , valakinek elfekvőben ? :D
Eladó cuccok, elérhetőségek az adatlapomon.
Ha meg akarod nézni, jó-e a motorodba, keress rá a típusszámra, de általában igaz, hogy bármelyik RMX 250 és RM 250 95 ig re jók.
Gyári alkatrészek pl. itt https://www.megazip.ru (Többire ott a net.)
Új:
12000 - RMX250 gyári két gyűrűs 66.94-es alapméretes dugó+gyári csapszeg (12110-29E20-0F0,12211-05D00)
https://goo.gl/photos/LVupNah5ivKiNSxc7
Gyűrű, tűgörgő nincs.
3000 - 3db RMX250 hengerfejtömítés (Csenteri féle)
https://goo.gl/photos/7xgmVYxpHNz65Uxs5
5000 - RMX250 gyári lemezes hfejtömítés (11141-44E00)
https://goo.gl/photos/7xgmVYxpHNz65Uxs5
3000 - 25x37x6 PROX főtengelyszimering(41.3.25083)
https://goo.gl/photos/jDzgwisUuP5YgGBu5
3000 - SHOWAhoz 47,49 telóhoz szerelőkulcs (46,50mm 8szög kulcs)
https://goo.gl/photos/2WkFC8KwEx9dZ6iW8
5000 - Elsőteló csúszópersely kit (all balls 29-786.A)
https://goo.gl/photos/wZaNeoK16PK7LZMN6
Új pár üzemórás(csak próbálva volt):
15000 - EBC DRC072 kuplung lamella kopó szett (15.8mm fülszélesség, 2.8mm vastagság)
https://goo.gl/photos/9AepNoVyf9QYL1Sk6
2000 - EBC erősített kuplungrugó szett (Rugó szabadhossz: 46.2mm)
https://goo.gl/photos/GrrPSVU148nKdx9H9
5000 - RMX250 gyári kuplungrugó szett (09440-18025, Rugó szabadhossz: 47.8mm)
https://goo.gl/photos/64Nx6vxbNTV1PiiCA
Használt:
12000 - OVERMAX ACTIVECAM 2.1 (memkártya nélkül)
https://goo.gl/photos/iBy23uffNn1tPVJY8
http://www.overmax.eu/hu/produ...
2014-es vétel, működőképes, kb 2 órát bír az akksija, a fejpánt nincs meg, többi rögzítő megvan
2000 - Gyújtótrafó RMX 250 (pipa nélkül, nem tudok róla semmit, kaptam én is)
https://goo.gl/photos/JfBfA5jLBwGYvETi7
2000 - Kilométerszámláló
https://goo.gl/photos/wRG5rwazW8stHk7PA
8000 - Kuplung nyomólap RMX 250 (21462-28E00)
https://goo.gl/photos/9Qwnzq5MwAgS73a17
8000 - Kuplung belső kosár RMX 250 (21411-28E10, egyik bástya csavarozva)
https://goo.gl/photos/FA1r9dHx8TK2jDj68
A nyomólap és a kosár is 8 kopólamellás kupunghoz van, 9 lamelláshoz nem jó!
Ezek voltak a motoromba, míg nem váltottam 9 lamellásra.
Javításra szorul:
5000 - RMX 250 kuplungfedél (11371-28E02 repedt, célszerű hegeszteni)
https://goo.gl/photos/ZXVLibvRLVjdzYc27
vagy : Davhege@freemail.hu
Bontottal max oda juthatsz, hogy egy fokkal jobb lesz, persze újat meg nem biztos, h megéri bele venni.
Valaki csináltatott már bele, keress rá ebben a fórumban és kérdezz rá nála, hogy mik a tapasztalatait vele.
Ki mit mond erre?