Köszi a választ és a tippeket, szervizzel nyilván szamolnék (uzemora) és nem is arra gondoltam hogy x évig nem kell rá költeni, csak hobbi motornak inkább ne kimondottan krossz gépet keressek akkor. Köszi a tippeket
Ezek verseny motorok...Arra lettek tervezve..Tehát rendkivül szervizigényesek...még az endurók is...Üzemórásak..Ha pályán használják..ahová való..vagy csak hobbiként a kertvégében..akkor is kb 20 óránként szelep ellenörzés..ugy 40-50 óránként dugó csere..használattól függetlenül..futómü szerviz..olaj csere...stb .Olyan nincs...hogy én csak a szilvafa körül...a kertben motorozgatok..mint hobbi..és akkor évekik lehet hajtani..10 üzemóra.a pályán is 10..nyél gázon..és a kertben is kis gázon..Ezeket folyamatosan..nagyon gondosan kell szervizelni...karbantartani..ami valljuk be...nem kis lóvé...Sokan kérdezik..hogy mennyit fogyaszt..Az itt elenyészö..a folyamatos költségek mellett...Tehát a motort nem vágod tönkre..ha szervizeled rendesen...Da a zsebedet..azt igen...Ha csak hobbira kell..akkor én a helyedben...egy drz-t..egy xr 350-600...stb vennék..Ezek birják...Cserébe nehezek..lomhák...stb..De lehet velük jókat motorozni...Remélem segitettem...
Rmz 250 4t vásárlás előtt állok, kérdésem hogy ha csak hobbikent használnam (nem járok pályára) csak kint az ártérbe itt ott akkor nagyon hamar tönkre vágom a motort? Valaki azt mondta nem igazán jó neki, arra vegyek inkább egy nagyobb (450) enduro. Szerintetek?
SZIASZTOK! Kellene nekem RMX 250 Gyujtás! 1 mágnes fele hiányzik! Nem pörög ki a motorom! sem terheléskor sem nélküle! elögyujtás van, mekkora az passz! dadog mint a szemét! +36203609334 ha valakinek van akár csak egy lendkerék az nagyon jo lenne!
Sziasztok!
Valaki találkozott-e már olyasmi problémával, hogy dadog berugás után a motorja? Nehezen is indul. Suzuki RMZ 250 2004.
Kicseréltük benne előzőleg a dugót, szelepeket, vezérműláncot, hajtókart, főtengely csapágyat. A karbi felújítókészleten esett át. Teljesen kitisztítva tettem össze és úgy próbáltuk indítani.
A kérdésem az lenne, hogy valaki szembesült-e ilyesmiféle problémával? Kezdek a gyujtótrafóra gyanakodni. Attól csinálhat ilyet? Esetleg az elszokott romlani? Gyertya új.
Üdv és jó motorozást! ;-)
Hali! Nem biztos hogy a lamellák rosszak sőt sokkal inkább a rántás azért lehet, mert a kuplung kosárba bele van rágódva már lamella és ezáltal nem tudod szépen engedni a kuplungot és amikor egy "Barázdán" átugrik azonnal fog! Erre a legjobb megoldás ha kosarat és az agyat cseréled viszont nem olcsó mulatság ezért el szokták sütni azt is (remélem ezért nem köveznek meg, hogy leírom) hogy kiszeded a kuplung kosarat, fogsz egy lapos reszelőt és szépen simára kireszeled a bemélyedéseket, fogod látni miről van szó mihelyst szétszedted!
Hello.Segítsèget szeretnèk kèrni.Vettem egy 2007 rmz 450 et,ès elinduláskor kuplung kar ki engedèsekor,nagyon kint fog ès nem lehet csúsztatni hanem ránt egyet ès ugy indul.Nincs az a finom csusztatás,sőtt nem is lehet csusztatni,csak egy pont ahol ránt egyet ès elindul.Mi lehet a problèma?Válaszokat ès a segítsèget előre is köszönöm!
A visszadurrogás az valószínűleg szelephézagok beállítása miatt van valószínűleg újra kellene korongozni mert picit egybe nyithatnak a szelepek. Ha a blokk csattog az viszont eléggé csapágy gyanús lehet kellene már a gépnek egy motorgenerál az a biztos.
Van egy suzuki rm 125 motorom és nem tudom mi lehet a baja de ha megyek 4 sebességbe és nyit a power kidobja.