Szia!
Csak megközelítőleg tudom lemérni de kb eggyezik annyihogy az enyém 6 mágneses amiből 1 mágnes hibátlan egy az szét van törve a többi meg olyan amien...
De maga a lenkerék az jó méretileg is!
Esetleg délutánra küldök képet ha kell az még!
Szia!
Ott vannak a linken a gyári számok minden egyes darabra, de szerintem azzal jobban jársz, ha megkérdezel egy szerelőt, aki már élőben látta mindkettőt, vagy kérj képet+méreteket és úgy hasonlítsd. A gyári szám sem mindig tuti, a weboldalon is lehet hiba, illetve attól hogy a gyári szám eltérő a méretek még stimmelhetnek és bele tudod rakni. Mondjuk egy komplett váltó az elég sok alkatrészből áll... Sima lendkerék ékkel már jártam úgy, hogy elvileg gyári szám alapján stimmelt, amit küldtek, de mégsem volt jó, illetve első sárvédőnél pont fordítva, gyári szám nem stimm, még is fel tudtam rakni a motorra. Ha megteheted személyesen nézd meg, próbáld bele, az a tuti!
Szia Laci_10!
A sérült RMX250 lendkerekedre vevő lennék, ha stimmel a lendkerék ház méret az enyémmel, az ábrát lásd korábbi hozzászólásomnál. A d2,d3,d4 nem annyira fontos, de ha megméred, megköszönöm.
d1=110mm
d2=103mm-re emlékszem, de ezt sajnos nem írtam le
d5=20mm
d6=14,2mm?
h1=34mm
h2=42mm
Szia! Itt ki tudod válogatnii ami kell
EURO-t átszámolod és kb képben vagy, de ha egy suzi márkaker tutira megmondja neked mennyiért hoznak gyárit MO-n.
Köszi szépen, de úgy emlékszem, neked nem a 4 mágneses változat volt, hanem 6, annak meg más a belső mágnes átmérője(d3), nem 85mm. Ha 4 mágneses, tuti érdekel! Esetleg a lendkereked lehet érdekel, abban kezdeném el a csereberét, enyémet már nem bontom meg, csak kellenének a méretei, lásd ábra.
Törött is érdekel akárkitől, ha van valakinek, amiben esetleg akad épp mágnes. Az enyémből egyszer már kihullottak, fémragasztó jól fogja, csak arra kell figyelni, hogy a mágnes alá ne kerüljön, mert akkor beleér az állórészbe.
Előre is köszi!
(Az ábráért bocsi, így sikerült, de nincs autocad-em és nem vagyok gépészmérnök sem)
hát igen az biztos hogy az újnak nincs párja lehet szó bármiről is!
Am ha ezen a mágnes cserén gondolkodsz akkor megnézem hogy az enyémen esetleg egy mágnes nem-e maradt ép mert akk ha gondolod megoldjuk!
Köszi az infót és a véleményt!
Ahogy írtam egyenlőre várok, én még abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán megoldható az RM250 lendkerék főtengely kúp esztergálása, rengeteg dologtól függ, de egyébként is kicsi az esélye, hogy valakitől kapok egyet amit át tudok vinni gépészmérnökhöz méricskélésre. A főtengely kúpcserét én is neccesnek érzem, a mágnes csere tűnne a legjobbnak, de arra is kicsi az esély. Természetesen az lenne a legjobb út, ha van bontott ami sérülésmentes, vagy ha van zsé és venni bele egy újat...
Én nem akarok túlzottan belepofázni ebbe a dologba csak egy vélemény!Amikor én akartam az rmx-re rm gyújtást rakni én is megtudtam volna csináltatni esztergályossal csak ugyanis ez nem pannonia nem is riga hogy forog 1500-öt azt jónapot itt forog 13-14 ezret is akár azt mondták h ha fúrás faragás lesz sosem lesz tökéletes és ha ott valami enged 10ezer fordulatszám felett akkor azt is agyon üti a lentkerék aki mögötted megy!Sztem nem éri meg h utánna blokkot vegyél mert szétütötte az oldalát!De te tudod ahogy gondolod!
Szia!
Köszi a kérdést, meg az infót!
Ügyes a srác, csak az lesz a baj, hogy szétkapja neki a főtengelycsapágyat.
Az RMX-t már összeraktam berúgtam, pöccre indult (állítgatások vannak hátra, pár apróság és GO), visszaraktam mindenből a régit, gyújtást, hűtőket. Egyenlőre várok, hátha bont valaki RMX-et és lesz lendkerék, közben nézegetem a sajátom időnként, mi újság vele. Ha idővel nem lenne mégsem bontott és úgy látom nyírja a főtengelycsapágyam vagy sérül, akkor RM gyújtást kap, csak megmunkálni kell a főtengely kúpot(ha kijön), esetleg még B verziónak, ha találnék még egy ilyen lendkereket, amiben hasonló méretű a mágnes, átcserélném, de semmi infóm nincs, melyik másik típusban ekkora a mágnes átmérő, láttam pár eladót, de meg kéne méretni, még nem érdeklődtem. Vagy lehet a srác megoldása is, hogy cserélni a kúpot két lendkerékben, még nem tudom mi lesz, egyenlőre várok.
Szia megoldódott már a nyújtás problémád? Mert ebbe a srácba szorult egy kis kreativitás mert ha egy pancsiba sikerült bele operálnia egy ilyen gyújtást lehet hogy megérné vele beszélned nem? nézd csak meg a galériáját és ö sem csereberélt főtengely sonkát.... http://www.sportmotor.hu/motor...
Csak megközelítőleg tudom lemérni de kb eggyezik annyihogy az enyém 6 mágneses amiből 1 mágnes hibátlan egy az szét van törve a többi meg olyan amien...
De maga a lenkerék az jó méretileg is!
Esetleg délutánra küldök képet ha kell az még!
Előre is köszönöm!
Ott vannak a linken a gyári számok minden egyes darabra, de szerintem azzal jobban jársz, ha megkérdezel egy szerelőt, aki már élőben látta mindkettőt, vagy kérj képet+méreteket és úgy hasonlítsd. A gyári szám sem mindig tuti, a weboldalon is lehet hiba, illetve attól hogy a gyári szám eltérő a méretek még stimmelhetnek és bele tudod rakni. Mondjuk egy komplett váltó az elég sok alkatrészből áll... Sima lendkerék ékkel már jártam úgy, hogy elvileg gyári szám alapján stimmelt, amit küldtek, de mégsem volt jó, illetve első sárvédőnél pont fordítva, gyári szám nem stimm, még is fel tudtam rakni a motorra. Ha megteheted személyesen nézd meg, próbáld bele, az a tuti!
http://robogotuning.hu/spd/PG3...
Bocsi hogy most írok holnap estére megmondom az adatokat mindenképp!
A sérült RMX250 lendkerekedre vevő lennék, ha stimmel a lendkerék ház méret az enyémmel, az ábrát lásd korábbi hozzászólásomnál. A d2,d3,d4 nem annyira fontos, de ha megméred, megköszönöm.
d1=110mm
d2=103mm-re emlékszem, de ezt sajnos nem írtam le
d5=20mm
d6=14,2mm?
h1=34mm
h2=42mm
Előre is köszi.
Ár:15 000Ft
Milyen motor? RMZ250?
Ha a váltó robbantott ábrák jók, akkor szerintem nem.
K5
K8
Persze ez nem tuti, csak gyári számok és ábra alapján.
Itt ki tudod válogatnii ami kell
EURO-t átszámolod és kb képben vagy, de ha egy suzi márkaker tutira megmondja neked mennyiért hoznak gyárit MO-n.
Köszi szépen, de úgy emlékszem, neked nem a 4 mágneses változat volt, hanem 6, annak meg más a belső mágnes átmérője(d3), nem 85mm. Ha 4 mágneses, tuti érdekel! Esetleg a lendkereked lehet érdekel, abban kezdeném el a csereberét, enyémet már nem bontom meg, csak kellenének a méretei, lásd ábra.
Törött is érdekel akárkitől, ha van valakinek, amiben esetleg akad épp mágnes. Az enyémből egyszer már kihullottak, fémragasztó jól fogja, csak arra kell figyelni, hogy a mágnes alá ne kerüljön, mert akkor beleér az állórészbe.
Előre is köszi!
(Az ábráért bocsi, így sikerült, de nincs autocad-em és nem vagyok gépészmérnök sem)
Am ha ezen a mágnes cserén gondolkodsz akkor megnézem hogy az enyémen esetleg egy mágnes nem-e maradt ép mert akk ha gondolod megoldjuk!
Ahogy írtam egyenlőre várok, én még abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán megoldható az RM250 lendkerék főtengely kúp esztergálása, rengeteg dologtól függ, de egyébként is kicsi az esélye, hogy valakitől kapok egyet amit át tudok vinni gépészmérnökhöz méricskélésre. A főtengely kúpcserét én is neccesnek érzem, a mágnes csere tűnne a legjobbnak, de arra is kicsi az esély. Természetesen az lenne a legjobb út, ha van bontott ami sérülésmentes, vagy ha van zsé és venni bele egy újat...
Köszi a kérdést, meg az infót!
Ügyes a srác, csak az lesz a baj, hogy szétkapja neki a főtengelycsapágyat.
Az RMX-t már összeraktam berúgtam, pöccre indult (állítgatások vannak hátra, pár apróság és GO), visszaraktam mindenből a régit, gyújtást, hűtőket. Egyenlőre várok, hátha bont valaki RMX-et és lesz lendkerék, közben nézegetem a sajátom időnként, mi újság vele. Ha idővel nem lenne mégsem bontott és úgy látom nyírja a főtengelycsapágyam vagy sérül, akkor RM gyújtást kap, csak megmunkálni kell a főtengely kúpot(ha kijön), esetleg még B verziónak, ha találnék még egy ilyen lendkereket, amiben hasonló méretű a mágnes, átcserélném, de semmi infóm nincs, melyik másik típusban ekkora a mágnes átmérő, láttam pár eladót, de meg kéne méretni, még nem érdeklődtem. Vagy lehet a srác megoldása is, hogy cserélni a kúpot két lendkerékben, még nem tudom mi lesz, egyenlőre várok.
http://www.sportmotor.hu/motor...
SÜRGŐS! (nem azért mert szar hanem mert kéne a pénz a másikra!)
am mit szerelsz rajta?
am ha lehet 1 kérdésem neked milyen gyertya van benne?
szabo.balazs.mx@gmail.com