Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és persze nem cross pályán meg mászokával kezdesz hanem szántoföld ott megtapasztaldo a powert utéána jötet a dimbes domb ott nézegest a nyomatékot és így tovább!
nekem 250 rm van igaz 125 kx után ültem rá,eleinte vad volt de máe megszoktam és lehet azzal is finoman menni ,nyoaték az van benne,persze nem lehet vele sokáig éötyögni mert beköpi a gyertyát szal néha oda kell neki pörkölni de sztem lehet vele finoman is menni,csak megkell szoki h van nyomaték
Igen, ez egy jó oldal, érdemes nézegetni.
Egy baja van, hogy nem teljes körű az infójuk.
Mai napig nem tudom, mit jelent a P kód az S az offroad, ok, de mi lehet a P tehát a PJ13A, P=?. J=250cc,1=2T,stb.
Vázszám. Pl. PJ13A-xxxxxx
A motorszám az J111-xxxxxx formátumú, a J111 volt az első típusú blokk, onnan növekszik talán J117 ig.
Nem felesleges
Innen megtudhatod mi mit jelent
http://www.suzukicycles.org/_m...
Ertem. Ezt a PJ/SJ dolgot alvaz vagy motorszambol lehet kideriteni?
Szia!

A műanyag tankos az a PJ-s, ha jól sejtem, a vastankos meg az SJ-s változat, évjáratra nem biztos, hogy újabb, gyártották mind a kettőt párhuzamosan. Pl 97-es ből is van 2 változat.
A műanyag tankos talán a versenyváltozat, kicsit erősebb, annyival szerencsésebb, hogy több alkatrész stimmel az RM250-el, mint a sima SJ-s fémtankos változatnál.
(Ez mind feltételezés, amit jelenlegi infóim alapján írok, ki tudja mi az igaz és mi nem )
Szia!
Szerintem is sok lehet, de te tudod. A 250-es krossz motor azért az odavág, meg ez 2T nem 4T mint amiket próbáltál más lesz a feeling. Persze lehet fojtogatni a karbinál, nehogy nagy gázt húzz és otthagyjon, meg kell szokni, sok dologtól függ, ahogy gondolod/érzed.
Sziasztok, koszi a tippeket, megprobalom akkor ezek szerint minel jobban korbejarni. A gep endurozasra kell, palyara megtartom az RM125-ot. Ahogy nezegettem youtube-on, ez az RMX nem rossz masina, bar sokan a muanyag tankosat ajanljak, asszem az ujabb valamivel.
Szia!
Egy biztos, ez nem cross gép, hanem enduró, másképp adja le a nyomatékot, futómű is más lesz, ha pályázni akarsz ezt nem ajánlom.
Vigyél 8-as kulcsot, vedd le a gyújtás deklit, mindjárt tudsz próbálgatni főtengely csapágy lógásokat és esetleg mást is. Érdemes lekapni a rezot is és megnézni a powert, amit Laci10 mondott. Én a helyedben a légszűrőre(látott-e olajat, egyben van-e) és a váltóolajra(van e benne s elég e, esetleg nem e vizes), hűtővíz (mennyiség, berúgás után nem bugyborákol-e, stb.) is ránéznék, egyikhez sem kell sokat szerelni, persze amit enged az eladó... A himba teló alatti csapágya szokott még berohadni, de azt nem nagy tétel cserélni.
"Negyed" gázon amikor nyit a power meg kell lódulnia, ereje sok dologtól függ, ha végig tudod váltogatni gond nélkül és kipörög rendesen, van benne kompresszió is, akkor szerintem nem lehet nagy baja, de mindképp nézd át jobban, ha megvetted, használat előtt.
Dugót én nem üzemórára cserélek 1,5 évet simán elmehet, persze üzemórára lenne a korrekt, de fogalmam sincs, hány üzemóra után kéne cserélni.
Árral szerintem nincs gond.
Szerintem az kicsit sok lesz elég lenne egy 125-ös is úgy gondolom!
Szia!
Attól függ hogy mire akarod használni a motort!Dugó csere hát van aki üzem órára cseréli én konkrétan nem és felesleges is szerintem, úgy is érzed ha gyengül meg ha kisebb lesz a kompresszió!
A Power Szelepre figyelj oda mármint olyan téren hogy benne van-e ténylegesen mert haver vett rmx-et de ki volt kötve a power és nem 2 ft hogy ismét legyen benn!
Más igazából szerintem nem igazán van ha csendes nem csörög zörög nem lóg eleje hátulja akkor nincs probléma!
Nekem annyi gyanús ebben a motorban hogy elég olcsó ahhoz képest hogy 97-es!De ha tényleg jó akkor vedd meg!
Üdv! úgynézki 250 es Rm lesz az első cross gépem, nem sok picit kezdéshez?
ltz 400 on tanulgattam váltani,majd drz vel pár óra motorozás aztán robesz.
Sziasztok, tanacsot kernek RMX ugyben. Kineztem egy 250 -es RMX-et, de eddig csak Honda CR 250 es Suzuki RM 125-ben volt tapasztalatom, igy nem tudok par dolgot. Motor itt: http://www.expressz.hu/auto/motorkerekpar/hirdetes-24146578/
Elado szerint masfel eve vette, kb 50 orat ment vele, amugy egesz szep, nem log a hatulja, kerekek nem kotyognak, telok es kormany is jo, hangja is egeszseges, csak eppen azt nem tudni, a motorban belul mi a helyzet, ugyanis a masfel ev alatt nem lett szetkapva. Kiprobalni jovo heten megyek. mit gondoltok errol az allapotrol? Mennyire kell mennie? Dugocsere ezeknel uzemorahoz van kotve? Mire figyeljek? Vagy menjek HONDA CRM iranyba? Elore is koszi a segitseget. Udv.
Szia Norbimotard!

Köszi a kedvességedet, de service manult keresek. Robbantott rajzot én is találtam sokat, meg 2000 utáni manuálokat is. A manuálban leírnak kopáshatárokat, olajtölteteket, szerelési utasításokat is. Igazán erre lenne szükségem.
Ha nemis service manual, de robbantott rajzok:
Rm250
Sziasztok!

Keresek 94-es rm 250-hez service manualt. Ha netán valakinek lenne és nem fizetősben nagyon megköszönném.
Köszi
Szia!
Bontókban próbálkozz. Lehet van gerecsemotor.hu-nak.
Jobbos balos tök ugyan az, s 96 tól az RM250 egyezik a 2002 es RM250 el, de szerint az Rm125(01-08) és DRZ400(00-08) is jó rá
nem tudjátok honnan lehetne beszerezni 1 párat belőle?
2002 re kell ha van használt...
az csak simán hütövédö légterelö
az a helyzet hogy most nézelödök másik blokk után,vagy felhegesztjük a peremet amit ezek a balfaszok nem tetek meg.
fuuuu az durva,sajnos nem lehet belelátn ia motorba mikor megvesszük.
Am annak a műanyag elemnek mi a neve ami a hűtő elött van h ne dobálja tele sárral a hűtőd?

Na ez eszembe nem jutott volna...
Tudsz rá csinálni peremet? A csapi ragasztó nemigen fogja sokáig húzni önmagában.