(suzuki rm 250) tegnap beinditottam a mentem vele az utcában,ment redesen, ma elövettem h megyünk turni erre amint beindul le is állt,utána semmi,gyertya cserénél megint beindult de akkor is egyböl megállt.most meg nem indul.
Suzuki RMX 50 es mocimhoz keresek rezonátort, lehetőleg újjat ha használt az se gond. Esetleg 70 es dugattyú+hengerfej kombinációt. Hengerem már van ahhoz kéne.
Sziasztok!
Akinek RM125 van 96-00 és ilyen a hűtője, mint a képen (jobb oldali aljából megy lefelé a vízpumpához a cső), megmérné nekem a csövek külső átmérőjét?
Esetleg, ha valakinél van épp bontva, a hűtőn lévő cső csatlakozók külső átmérője és a hengerfej vízcső csatlakozás külső átmérő kellene illetve a felfogató csavarok távolsága.
A vízpumpa csatlakozó átmérő vége tuti ugyan az, mint az RMX250SW-n, elvileg a hűtő mérete is stimm, mivel a hűtővédő műanyag is ugyan az, a többit nem tudom, de gyanítom, hogy kisebbek lesznek az átmérők
Előre is hálás köszönet.
A linkek csak akkor látszódnak, ha be vagy jelentkezve a leveleződbe, de nem is a képek a lényeg...
Szerintem először döntsd el, hogy mire akarod használni a motort, krosszpálya vagy enduro? Komolyan vagy csak hobby? Rövid vagy hosszútávú terveid vannak a vassal? (Nem értek a hondához, de mintha a CR250 krossz lenne nem enduro )
Az egy jó kérdés, hogy lehet a krossz motor műszakiztatni
Szerintem ne kapkodd el, kérdezz körbe több típus esetében, ha hosszútávúak a terveid és tudod a választ a kérdésekre. Van még egy rakat gyártó, rakat típusa is ami jó lehet.
Köszönöm szépen. Szal akkor vegyek RMX-et, vagy sporoljak ingább egy ilyen cr250-re?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-4437165
Azt nem értem, hogy ez hogy lehet rendszámos, és hogy lehet rá világítást rakni. Talán rátolnak műszaki előtt 1 SIGMA bicikli lámpát vagy mi?
Most kaptam egy ilyen ajánlatot 270.000ért:
http://web-23.citromail.hu/view_attach.php?mid=776&part=1
.2&rand=4811&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=image%2Fpjpeg&vip=725336c9
2f5146077a75c30373d1a96
http://web-23.citromail.hu/view_attach.php?mid
=776&part=1.3&rand=8740&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=image%2Fpjpeg&v
ip=725336c92f5146077a75c30373d1a96
http://web-23.citromail.hu/view_att
ach.php?mid=776&part=1.4&rand=1205&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=imag
e%2Fpjpeg&vip=725336c92f5146077a75c30373d1a96
Szia!
A motor nem műszakis,külföldi okmányokkal rendelkezik(olasz) magyarországon regiszztráltatni kell(10-20ezer ft)A motorról annyit,hogy előző gazdájánál 4évig állt,egy középkorú férfié volt,betegség miatt adta el,én 2008-ban vásároltam meg tőle 320ezer forintért!A motoron enduró(utcai) gumik vannak,a motorblokk bontatlan,én cseréltem rajta hengerfejet,mert a régiben megszakítottam a menetet a gyertyával,ezt gyári,új hengerfejjel pótoltam,önmagától adódó hibája nem volt,minden müködik rajta.Küldök képeket nézd meg mondj egy árat,te mennyit szeretnél adni érte,én 300-310ezret kérek,de az ár ALKÚKÉPES, szerintem megtudunk vagy megtudnánk egyezni,és tényleg nem azért adom el mert rossz,hanem mert 4üteműt szeretnék vásárolni és nem szeretném ha elvinnék azt amit kinéztem,ezért szeretném mielőbb eladni,nem akarom rád sózni a motort,te döntsd el,szíved joga milyen motort vásárolsz,ha jó motort akarsz akkor ez az!Ja és még,a motoron új D.I.D 520 x gyűrűs erősített lánc van(26ezer ft) és új JT lánckerék.Amennyiben valami kérdésed adódna ezen a címen bármikor elérsz! üdv:Kocsis Dávid
Én annyit tennék hozzá ehhez a poweres dologhoz hogy nekem nem lapkás hanem 2 dugós a powerem és van egy ember aki rmx-hez annyit power csinált már hogy becsukott szemmel csinálja és a gyári árhoz képest olcsón szal tudok csináltatni amiben kettő kör dugattyú van konkrétan hogy mennyi azt nem tudom am meg ami van a powerben kis tengely ami mozgatja azt kell nézni időnként hogy mezeg-e ki van e kopva mert akkor szok eltörni az meg 1-2 ezer ft-os történet azt cserélni és akkor bajj nem lehet!
Grat hozzá, szépen egyben van kívül, gondolom belül is hasonló a helyzet.
Ezt tényleg nem érdemes szétendúrózni terepen, megértem, ha akarsz egy "terepes" endurót mellé.
Szia!
Annyit még leírnék, ha PJ-s RMX-et veszel, akkor annyi előnyöd megvan, hogy rengeteg alkatrész stimmel az RM250 és RM125 el, pl himba de sok másra is igaz,
SJ-sek esetében ez már kevésbé igaz.
Jó mocc ez csak egy baja van, hogy MO-n a bontott alkatrész ellátása szinte semmi, japiban persze van, de onnan behozatni
Megelőzni a bajt odafigyeléssel és esetleges időben cserével lehet,
de ez években mérhető intervallum a power esetében nem óra. Dugó oldalát, gyűrűt érdemes megnézni, meg a powert időnként, mennyire kopott.
A csúszólapkásróltudok pontosabbat írni.
A bajt a power kopása okozza, a kopott power ráér a gyűrűre,
elkezdik egymást szépen csiszolni, majd előbb utóbb valamelyik feladja, vagy eltörik a gyűrű, vagy a már a dugót érinti, na az odavág neki, felcsapja és eltörik a powert húzkodó fül, ha felszorul a jobbik eset, ha nem a következő valamelyik szerencsétlen ütemnél nagyobb terjedelmével becsúszik a dugó fölé...
A mérnökök megoldhatták volna jobban, ha tesznek becsúszás gátló fület a középső és alsó lapkákra is, akkor nem tudna így becsúszni..én megúsztam dugó+gyűrű+power cserével, a hengerfejem épp maradt.
A másik kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, de nagy különbség nemigen van.
Szia köszönöm a választ, nagyon sokat segítettél, az ilyen jól megírt, átlátható, és segítőkész h.sz-okért érdemes fórumozni! Nem az első mocim lenne :-D. Eddig 4 ütemben utaztam dr500,750 xl200. Jelenleg a 750-est használom, de utcai gumival, rendszámosan gyönyörű állapotban van. Nincs is szivem nagyon kivinni a haverokkal terepre, mert hamar letörik róla ez meg az, szal nem terepre szánom. Ezért is szeretnék venni egy endurot, ami könnyű és erős, nem kell 5000-enként dugózni. A Bakonyban lakom, ezért a környéken, sok helyen jártam, az előzőleg említett motorokkal. Soxor korlátot szabtak a dolgoknak(elég nehezek, és a futóművük is elavult) Tudok motorozni, de kéne valami, amitől tudnék tanulni :-)
Szal 2t, mert olcsó, és ha figyel rá az ember megbízható is. 250ccm, mert nyomatékosabb, mint a 125, és rendszámozható, mert ki tudja még mi lesz belőle, és szeretek nyugodtan motorozni. Nézegettem mocikat 3 tipust találtam:
-Honda CRM(hajtókar nincs hozzá kilőve)
-Kawasaki KGX (nem rosz vas, de kinézetre meg alkatrészárra inkább RMX).
Nekem is mondták ezt a POWER szelepes problémát, hogy beesik a hengerbe, az igazság az, hogy én még nem láttam ilyen szerkezetet belülről, szal nem nagyon tudom, hogy mi a gyengéje, és a működése.
1. Légy szíves fejtsd ki ezt a típushibát, hogy meg lehet-e előzni. Vagy bármikor széthullhat és beeshet? Megvan az üzemórája, hogy mikor kell cserélni? Hogy lehet orvosolni ezt a hibát?
2: Nem tudom, hogy nekem a40, vagy az 50 lovas RMX-re lenne szükségem. Szervizben, és erőben mennyire különböznek?
Válaszod előre is nagyon köszönöm!
Szia!
Nem tudom mennyire vagy képben, ezért leírok pár gondolatot.
Csak szubjektív vélemények, hallgass meg mást is...
1. Kérj vázszámot és ellenőriztesd le az évjáratot, nem az szokott lenni, amit odaírtak mellé...
2. Az rmx-el cumi lesz, ha bontott alkatrész kell valami, természetesen gyárit bármit hoznak neked hozzá japánból gyári áron...
3. Az 1. képen lévő motor szerintem egy 98 vagy 99-es PJ13A-s versenyváltozat, 3 lapkás csúszópóveres, az hajlamos eltörni és hengerbe bemászni, ha csak powert kell venned az 70rugó bele a gyári, egyébként mindegyikben típushiba a power. Neten találtam, ez is az az RMX ami az 1. hirdetésen van, ez csak 300
Gondolom nem első motor, első motornak nem ajánlom, azé van benne paci bőven. A 2. motor papíros/rendszámos, kell-e az neked? Ezek endurok, nem korsszpályára valók.
Egyébként nekem is RMX250 van, meg vagyok vele elégedve, bontott alkatrész ellátása szinte 0.
Egyébként, ha valami konkrétum érdekel, kérdezz.
akk megkeresem azt kirakom
Suzuki RMX 50 es mocimhoz keresek rezonátort, lehetőleg újjat ha használt az se gond. Esetleg 70 es dugattyú+hengerfej kombinációt. Hengerem már van ahhoz kéne.
Köszi!
Üdv!
Akinek RM125 van 96-00 és ilyen a hűtője, mint a képen (jobb oldali aljából megy lefelé a vízpumpához a cső), megmérné nekem a csövek külső átmérőjét?
Esetleg, ha valakinél van épp bontva, a hűtőn lévő cső csatlakozók külső átmérője és a hengerfej vízcső csatlakozás külső átmérő kellene illetve a felfogató csavarok távolsága.
A vízpumpa csatlakozó átmérő vége tuti ugyan az, mint az RMX250SW-n, elvileg a hűtő mérete is stimm, mivel a hűtővédő műanyag is ugyan az, a többit nem tudom, de gyanítom, hogy kisebbek lesznek az átmérők
Előre is hálás köszönet.
Szerintem először döntsd el, hogy mire akarod használni a motort, krosszpálya vagy enduro? Komolyan vagy csak hobby? Rövid vagy hosszútávú terveid vannak a vassal? (Nem értek a hondához, de mintha a CR250 krossz lenne nem enduro )
Az egy jó kérdés, hogy lehet a krossz motor műszakiztatni
Szerintem ne kapkodd el, kérdezz körbe több típus esetében, ha hosszútávúak a terveid és tudod a választ a kérdésekre. Van még egy rakat gyártó, rakat típusa is ami jó lehet.
http://web-23.citromail.hu/vie...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cr_250-4437165
Azt nem értem, hogy ez hogy lehet rendszámos, és hogy lehet rá világítást rakni. Talán rátolnak műszaki előtt 1 SIGMA bicikli lámpát vagy mi?
Most kaptam egy ilyen ajánlatot 270.000ért:
http://web-23.citromail.hu/view_attach.php?mid=776&part=1
.2&rand=4811&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=image%2Fpjpeg&vip=725336c9
2f5146077a75c30373d1a96
http://web-23.citromail.hu/view_attach.php?mid
=776&part=1.3&rand=8740&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=image%2Fpjpeg&v
ip=725336c92f5146077a75c30373d1a96
http://web-23.citromail.hu/view_att
ach.php?mid=776&part=1.4&rand=1205&mb=vilikeke%40citromail.hu&mime=imag
e%2Fpjpeg&vip=725336c92f5146077a75c30373d1a96
Szia!
A motor nem műszakis,külföldi okmányokkal rendelkezik(olasz) magyarországon regiszztráltatni kell(10-20ezer ft)A motorról annyit,hogy előző gazdájánál 4évig állt,egy középkorú férfié volt,betegség miatt adta el,én 2008-ban vásároltam meg tőle 320ezer forintért!A motoron enduró(utcai) gumik vannak,a motorblokk bontatlan,én cseréltem rajta hengerfejet,mert a régiben megszakítottam a menetet a gyertyával,ezt gyári,új hengerfejjel pótoltam,önmagától adódó hibája nem volt,minden müködik rajta.Küldök képeket nézd meg mondj egy árat,te mennyit szeretnél adni érte,én 300-310ezret kérek,de az ár ALKÚKÉPES, szerintem megtudunk vagy megtudnánk egyezni,és tényleg nem azért adom el mert rossz,hanem mert 4üteműt szeretnék vásárolni és nem szeretném ha elvinnék azt amit kinéztem,ezért szeretném mielőbb eladni,nem akarom rád sózni a motort,te döntsd el,szíved joga milyen motort vásárolsz,ha jó motort akarsz akkor ez az!Ja és még,a motoron új D.I.D 520 x gyűrűs erősített lánc van(26ezer ft) és új JT lánckerék.Amennyiben valami kérdésed adódna ezen a címen bármikor elérsz! üdv:Kocsis Dávid
Ezt tényleg nem érdemes szétendúrózni terepen, megértem, ha akarsz egy "terepes" endurót mellé.
Így talán érthetőbb, ha a dugó oldala így néz ki, mint ennek akkor azt már cserélni kell, mert különben baleset lesz belőle...
1-es, élőben mellékeltem.
Annyit még leírnék, ha PJ-s RMX-et veszel, akkor annyi előnyöd megvan, hogy rengeteg alkatrész stimmel az RM250 és RM125 el,
pl himba de sok másra is igaz,
SJ-sek esetében ez már kevésbé igaz.
Jó mocc ez csak egy baja van, hogy MO-n a bontott alkatrész ellátása szinte semmi, japiban persze van, de onnan behozatni
Megelőzni a bajt odafigyeléssel és esetleges időben cserével lehet,
de ez években mérhető intervallum a power esetében nem óra. Dugó oldalát, gyűrűt érdemes megnézni, meg a powert időnként, mennyire kopott.
A csúszólapkásróltudok pontosabbat írni.
A bajt a power kopása okozza, a kopott power ráér a gyűrűre,
elkezdik egymást szépen csiszolni, majd előbb utóbb valamelyik feladja, vagy eltörik a gyűrű, vagy a már a dugót érinti, na az odavág neki, felcsapja és eltörik a powert húzkodó fül, ha felszorul a jobbik eset, ha nem a következő valamelyik szerencsétlen ütemnél nagyobb terjedelmével becsúszik a dugó fölé...
A mérnökök megoldhatták volna jobban, ha tesznek becsúszás gátló fület a középső és alsó lapkákra is, akkor nem tudna így becsúszni..én megúsztam dugó+gyűrű+power cserével, a hengerfejem épp maradt.
A másik kérdésedre sajnos nem tudok válaszolni, de nagy különbség nemigen van.
SUZUKI DR 750-em
(piros moci, mellette zöld, én újítottam fel)
Szal 2t, mert olcsó, és ha figyel rá az ember megbízható is. 250ccm, mert nyomatékosabb, mint a 125, és rendszámozható, mert ki tudja még mi lesz belőle, és szeretek nyugodtan motorozni. Nézegettem mocikat 3 tipust találtam:
-Honda CRM(hajtókar nincs hozzá kilőve)
-Kawasaki KGX (nem rosz vas, de kinézetre meg alkatrészárra inkább RMX).
Nekem is mondták ezt a POWER szelepes problémát, hogy beesik a hengerbe, az igazság az, hogy én még nem láttam ilyen szerkezetet belülről, szal nem nagyon tudom, hogy mi a gyengéje, és a működése.
1. Légy szíves fejtsd ki ezt a típushibát, hogy meg lehet-e előzni. Vagy bármikor széthullhat és beeshet? Megvan az üzemórája, hogy mikor kell cserélni? Hogy lehet orvosolni ezt a hibát?
2: Nem tudom, hogy nekem a40, vagy az 50 lovas RMX-re lenne szükségem. Szervizben, és erőben mennyire különböznek?
Válaszod előre is nagyon köszönöm!
Nem tudom mennyire vagy képben, ezért leírok pár gondolatot.
Csak szubjektív vélemények, hallgass meg mást is...
1. Kérj vázszámot és ellenőriztesd le az évjáratot, nem az szokott lenni, amit odaírtak mellé...
2. Az rmx-el cumi lesz, ha bontott alkatrész kell valami, természetesen gyárit bármit hoznak neked hozzá japánból gyári áron...
3. Az 1. képen lévő motor szerintem egy 98 vagy 99-es PJ13A-s versenyváltozat, 3 lapkás csúszópóveres, az hajlamos eltörni és hengerbe bemászni, ha csak powert kell venned az 70rugó bele a gyári, egyébként mindegyikben típushiba a power.
Neten találtam, ez is az az RMX ami az 1. hirdetésen van, ez csak 300
Gondolom nem első motor, első motornak nem ajánlom, azé van benne paci bőven. A 2. motor papíros/rendszámos, kell-e az neked? Ezek endurok, nem korsszpályára valók.
Egyébként nekem is RMX250 van, meg vagyok vele elégedve, bontott alkatrész ellátása szinte 0.
Egyébként, ha valami konkrétum érdekel, kérdezz.