és szerintem ha a gyári idomokat és krossz gumit tennél fel a motorra és szépen lemosott állapotában fényképezed le ,szerintem hamarabb megkereshet valami vevő! ez csak egy ötlet! üdv
igen, a szervízkönyvben 11-el jelöli, de figyelj oda, mert ha nagyon megtekered, nem fog kinyitni a power! Érzéssel Biztosan van rá valami szakmai pontos leírás, de azt nem tudom.
Én felnyomom kézzel, ha visszanyomja a rugó akkor jó, de ha belőtted menj vele és megtudod mit sikerült összehozni, ha nem jó állíts még rajta.
Fontos, hogy a power egyéb alkatrészei jók legyenek, más is okozhatja, hogy nem tud lejönni (beragad, stb.)
Bocsi a tied valami újabb RM250 lehet, de azon is ott van amiről beszéltem, csak nem jó a robbantott ábra. Itt van egy olyasmi, mint a tied: A 9-et tekerd. A 12-es rugó szabályozza a power "erősséget".
jah igen ,a rugo nem törött,abba van egy "csavar" annak van 2 állása,de akk ezek szerint nyittás/zárás .szal nem azt kell tekergetni hanem azt a köralakó alkatrész ami a hengerre van fogatva 2 csavarral? az feszíti a rugot
Szia!
A másik oldalon (nem amit lebontottál) kell lennie egy kis körnek a hengeren, amit két csavar fog a hengerhez egy alkatrésszel, abban van egy rugó, ha a kis kört tekered, azzal tudod feszíteni a rugót, ami befelé feszíti a powert. Szerintem az lazult fel és nem feszíti megfelelően, esetleg eltört. de azt nem hiszem. 10-est tekergesd.
Vedd le a rezot és nyúlj be a powerhez, nyomd fel, úgy érzed, mit változtat a tekerés, azt hiszem óramutatóval egyező irányba kell tekerni, hogy nagyobb legyen a nyomó erő.
Szevasztok ,
nem vágom a power beállitásokat rem ti igen
az a baj h alacsony fordulaton is nyit a power ill nyitva is marad.
nagyából igy tudnám leírni.
hát a szomszéd vaslemezt kalapácsal meghajlitotta és omega vasat félbevágott asszetm és azzal "ráakasztotta "a vázra + csavarokat is vhogy oda ügyeskedett .de majd megkérdem tőle
Hát boltban én csak KTM-eseket találtam horribilis összegekért meg ezekhez a nagy 600-as monstrumokhoz.
Csak annyira kéne hogy a kavicsokkal farönkökkel egyéb részeken ne akadjon föl olyan könnyen meg az olaj leeresztő csavart nehogy leüssem
ejha látom megy a szerelés
én a blokkot nem szedtem ki csak lesikáltam
de már össze is piszkitottam mikor jött az a kis jó idő
szomszédom probált ktm-re de asszem szét is törött neki most meg vett inkább.
de am nem lehet kapni boltban rá semmit?
Honda cr 125 87-97" eladó alkatrészek:
membrán, sárvédő,kézvédő,első rajtszámtábla, fékbetétek,fékcsövek, üzemóra számláló, kiegészítők, gumik, kormányok, egyéb alkatrészek...
nézz be, megéri!
más motorokhoz is vannak alkatrészek, láncszettek, kiegészítők...
KROSSZ/ENDURO ALKATRÉSZEK!
Köszi előre is!
Én felnyomom kézzel, ha visszanyomja a rugó akkor jó, de ha belőtted menj vele és megtudod mit sikerült összehozni, ha nem jó állíts még rajta.
Fontos, hogy a power egyéb alkatrészei jók legyenek, más is okozhatja, hogy nem tud lejönni (beragad, stb.)
A másik oldalon (nem amit lebontottál) kell lennie egy kis körnek a hengeren, amit két csavar fog a hengerhez egy alkatrésszel, abban van egy rugó, ha a kis kört tekered, azzal tudod feszíteni a rugót, ami befelé feszíti a powert. Szerintem az lazult fel és nem feszíti megfelelően, esetleg eltört. de azt nem hiszem.
10-est tekergesd.
Vedd le a rezot és nyúlj be a powerhez, nyomd fel, úgy érzed, mit változtat a tekerés, azt hiszem óramutatóval egyező irányba kell tekerni, hogy nagyobb legyen a nyomó erő.
nem vágom a power beállitásokat rem ti igen
az a baj h alacsony fordulaton is nyit a power ill nyitva is marad.
nagyából igy tudnám leírni.
Csak annyira kéne hogy a kavicsokkal farönkökkel egyéb részeken ne akadjon föl olyan könnyen meg az olaj leeresztő csavart nehogy leüssem
én a blokkot nem szedtem ki csak lesikáltam
de már össze is piszkitottam mikor jött az a kis jó idő
szomszédom probált ktm-re de asszem szét is törött neki most meg vett inkább.
de am nem lehet kapni boltban rá semmit?