hello emberek!
Lenne egy kis problémám.... az RGmnek kicsit kattogós hangja van...alapjáraton még néha magasabb fordulaton is, visszaváltásnál is lehet hallani...arra gondoltam h a váltóban van kevés olaj ami nem lepi el a fogaskereket és valahogy az adhat ki olyan hangot, vagy lehet hogy csapágyas szegényke ....
És tud vki az olaj mennyiség beállítással segíteni, Castrol Super TT van benne, és melegen is egy kicsit füstöl, úgy tudom hogy ez nem rossz olaj(2700ft volt ), és valszeg azért lehet h füstöl mert az új dugóban kb 1700km van, akitől vettem valszeg ő állította feljebb a bejáratás miatt.....
mellékeltem hangot...lehet hallani hogy kicsit "kattog" alapjáraton alapjárat
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy honnan szereztek be alkatrészeket rg-tekhez. Nekem konkrétan 1 rg80-asom van és kéne hozzá 1 fordulatszámmérő spirál, meg néhány apróság, de az istennek sem találok sehol se hozzá. Ha tudtok lehetőleg Dunakeszi Budapest környékén említsetek.
Sziasztok!
Nemrég boldog tulaja lettem 1 rg80-nak. Bár a boldogság még nem teljes, mert van 1-2 dolog, amit meg kéne rajta csinálni. Szóval a mellékelt képen be van karikázva pirossal a kérdéses hely(a karbi aljából kijön 1 cső, aminek nem tudom hová kéne mennie), viszont, ha nyitva van a benzincsap, akkor csöpög belőle a benzin. Látom itt az előzőekben valakinek hasonló problémája volt, de én még nagyon kezdő vagyok a témában, jó volna, ha valaki tudna karbiról küldeni valamiféle ábrát.(őőő úgy tudom a túlfolyó felül van). Volna itt 1 másik gondom is, mégpedig az, hogy, amíg keverékkel volt használva nem adott semmifféle gyanús hangot, de ahogy kifogyott a keverék és elkezdtem próbálgatni a különolajozást(legalábbis akkoriban érzékeltem), hogy ilyen furcsa nyekergős, csikorgós hangot kezdett el, adni, ami a gáz adagolásával párhuzamosan erősödött(még most is van. Szerintem olajat kap elegendőt, mert a hőmérő nem mutat magasabb hőmérésékletet, mint előtte..
hi all!
nah megvan a probléme megoldása
beszéltem ma egy sráccal, és mondta h azon a bizonyos kúton tiszta retkes benzint adnak, és valszeg az úszóházban rakadt vmi....szétszedtem egy fél doboz felték volt benne
mostmár műxik, csak azt nem értem ha az a túlfolyó...nem egy csavaral kell kinyitni
hello emberek!
fontos lenne ha segítene vki...van egy kis tré a mocival:
elmentem tegnap olyan 60km-et, és hazafelé megtankoltam.
amikor mentem vissza a motorhoz láttam egy nagy tocsát
és hogy a karbiból folyik ki a benzin, amikor elzártam a benzincsapot, abbahagyta...
már kerestem üresen lógó gumikábelt, laza csavart...nem találtam.
de sztem ez a leengedő szeleppel lehet vmi, am svájci 32es karbis(nagyobbik)!
Nekem is van/volt egy 80-as rg-m, csak sajnos tönkrement, kellene bele egy főtengely. Rátérve felújításra, az enyémet kétszer szedtük szét. A hengerfúrás dugattyúval, gyürükkel, csapszeggel, tűrolnival és a csapszegbiztosítókkal kb. 25000 Ft. Főtengelyszimering 1-2 ezer Ft, főtengelycsapágy (SKF C3) 5-6000 Ft. + Ha a főtengelyt is fel akarod újítani az szerintem 10-15 ezer, de azt nem tudom pontosan. És akkor + a szerelő amit kér. Én magam csináltam, úgyhogy ahhoz nem tudok hozzászólni, mennyit kérhet(nek). A hengerfúrást + a főtengelyfelújítást Tábori Tuning-nál csináltatnám a helyedben, főtengelycsapágyat + a szimeringeket pedig egy csapágyszaküzletben.
A hengerfejtömítést nem említettem, mert az nem fontos, ha a hengerfejet a hengerről nem veszik le, a többo tömítést pedig lehet hozzá vágni, de ha mégis szeretnél hozzá az kb. 5-10 ezer forint, attól függ hol veszed.
Az enyémbe most szereztem egy 125-ös blokkot, a 80-as darabokban. www.taborituning.hu
Ha van vmi kérdésed, akkor írj nyugodtan: istoook@freemail.hu
sziasztok srácok! segitséget szeretnék kérni. nem tudtok ajánlani nekem egy fasza bontót valahol mert a 94-es rgm hez kellene egy henger meg egy power elektronika mert behaltak előre is kössz!
Sziasztok!
Eladnám RG125-ömet mert találtam egy motort ami nekem nagyon kell!
Az RG-n új akksi és új láncszett van!
Az ára 100e FT!Légyszi ha érdekel valakit akkor szoljatok!
msn: l.csaba91@fremail.hu (email címem is)
tel: 0670 528 11 06
Akkor lehet nekem fordítva van!NEkem jobbról van a feszszabályzó és balról a gyújtásdoboz!Na mind1 az a lényeg h. ha a power szelep elektronikája lenne szar attól még a motor elindulna nem?Max a power szelep nem kapcsol be!1 a lényeg!Vidd el autovillamossági szerelőhöz!
Sziasztok!
Érdekelne hogy pesten van-e olyan szerelő ,aki faszán felújjítaná és olcsón a gammámat(80).Vagy ha van valakinek kevés km-es jóállapotú blokkja(80) az írjon!Ja és v ki megtudná mondani h a felújjítás mibe kerül kb? 91"évjárat. Thx!
Tudok egy 92" es RG125 öst 50es papírokkal Eladót!
Jó állapotban(de tényleg). Érd.:70-557-6771
Lenne egy kis problémám.... az RGmnek kicsit kattogós hangja van...alapjáraton még néha magasabb fordulaton is, visszaváltásnál is lehet hallani...arra gondoltam h a váltóban van kevés olaj ami nem lepi el a fogaskereket és valahogy az adhat ki olyan hangot, vagy lehet hogy csapágyas szegényke ....
És tud vki az olaj mennyiség beállítással segíteni, Castrol Super TT van benne, és melegen is egy kicsit füstöl, úgy tudom hogy ez nem rossz olaj(2700ft volt ), és valszeg azért lehet h füstöl mert az új dugóban kb 1700km van, akitől vettem valszeg ő állította feljebb a bejáratás miatt.....
mellékeltem hangot...lehet hallani hogy kicsit "kattog" alapjáraton
alapjárat
tudodtok e linket adni, ahol lelehet tölteni a moci kézikönyvét?
ja és itt a moci:
Érdeklődni szeretnék, hogy honnan szereztek be alkatrészeket rg-tekhez. Nekem konkrétan 1 rg80-asom van és kéne hozzá 1 fordulatszámmérő spirál, meg néhány apróság, de az istennek sem találok sehol se hozzá. Ha tudtok lehetőleg Dunakeszi Budapest környékén említsetek.
Nemrég boldog tulaja lettem 1 rg80-nak. Bár a boldogság még nem teljes, mert van 1-2 dolog, amit meg kéne rajta csinálni. Szóval a mellékelt képen be van karikázva pirossal a kérdéses hely(a karbi aljából kijön 1 cső, aminek nem tudom hová kéne mennie), viszont, ha nyitva van a benzincsap, akkor csöpög belőle a benzin. Látom itt az előzőekben valakinek hasonló problémája volt, de én még nagyon kezdő vagyok a témában, jó volna, ha valaki tudna karbiról küldeni valamiféle ábrát.(őőő úgy tudom a túlfolyó felül van). Volna itt 1 másik gondom is, mégpedig az, hogy, amíg keverékkel volt használva nem adott semmifféle gyanús hangot, de ahogy kifogyott a keverék és elkezdtem próbálgatni a különolajozást(legalábbis akkoriban érzékeltem), hogy ilyen furcsa nyekergős, csikorgós hangot kezdett el, adni, ami a gáz adagolásával párhuzamosan erősödött(még most is van. Szerintem olajat kap elegendőt, mert a hőmérő nem mutat magasabb hőmérésékletet, mint előtte..
Van esetleg valamelyikőtöknek szervízkönyve rg 125-höz? Bármilyen formában.
Köszi,
Viktor
nah megvan a probléme megoldása
beszéltem ma egy sráccal, és mondta h azon a bizonyos kúton tiszta retkes benzint adnak, és valszeg az úszóházban rakadt vmi....szétszedtem egy fél doboz felték volt benne
mostmár műxik, csak azt nem értem ha az a túlfolyó...nem egy csavaral kell kinyitni
fontos lenne ha segítene vki...van egy kis tré a mocival:
elmentem tegnap olyan 60km-et, és hazafelé megtankoltam.
amikor mentem vissza a motorhoz láttam egy nagy tocsát
és hogy a karbiból folyik ki a benzin, amikor elzártam a benzincsapot, abbahagyta...
már kerestem üresen lógó gumikábelt, laza csavart...nem találtam.
de sztem ez a leengedő szeleppel lehet vmi, am svájci 32es karbis(nagyobbik)!
Hello!
125-ös karbi kell? Nekem van egy, ha kell akkor írj: istoook@freemail.hu
Árat nem tudok mondani, de majd utána járok.
Nekem is van/volt egy 80-as rg-m, csak sajnos tönkrement, kellene bele egy főtengely. Rátérve felújításra, az enyémet kétszer szedtük szét. A hengerfúrás dugattyúval, gyürükkel, csapszeggel, tűrolnival és a csapszegbiztosítókkal kb. 25000 Ft. Főtengelyszimering 1-2 ezer Ft, főtengelycsapágy (SKF C3) 5-6000 Ft. + Ha a főtengelyt is fel akarod újítani az szerintem 10-15 ezer, de azt nem tudom pontosan. És akkor + a szerelő amit kér. Én magam csináltam, úgyhogy ahhoz nem tudok hozzászólni, mennyit kérhet(nek). A hengerfúrást + a főtengelyfelújítást Tábori Tuning-nál csináltatnám a helyedben, főtengelycsapágyat + a szimeringeket pedig egy csapágyszaküzletben.
A hengerfejtömítést nem említettem, mert az nem fontos, ha a hengerfejet a hengerről nem veszik le, a többo tömítést pedig lehet hozzá vágni, de ha mégis szeretnél hozzá az kb. 5-10 ezer forint, attól függ hol veszed.
Az enyémbe most szereztem egy 125-ös blokkot, a 80-as darabokban.
www.taborituning.hu
Ha van vmi kérdésed, akkor írj nyugodtan: istoook@freemail.hu
nekem nem tetszik azért cserélném
Szükségem lenne, plexire, króm kipuffra, és esetleg hátsó lámpára "91es 2.gen RG hez!
Ha tud vki alkatrészt, vagy bontót írjon pls!
Eladnám RG125-ömet mert találtam egy motort ami nekem nagyon kell!
Az RG-n új akksi és új láncszett van!
Az ára 100e FT!Légyszi ha érdekel valakit akkor szoljatok!
msn: l.csaba91@fremail.hu (email címem is)
tel: 0670 528 11 06
Érdekelne hogy pesten van-e olyan szerelő ,aki faszán felújjítaná és olcsón a gammámat(80).Vagy ha van valakinek kevés km-es jóállapotú blokkja(80) az írjon!Ja és v ki megtudná mondani h a felújjítás mibe kerül kb? 91"évjárat. Thx!