Az RG 200(Wolf) az egy hosszulöketű motor,aminek semmi köze az RG 125-höz.Még a váltóáttétel is teljesen külömbözik.A 125-ösre pedig lehet kapni csövet.Sztem kell rá egy tuti cső,meg a mostani membránt kell elhajítani a karbival együtt és kész.Mást nem nagyon tehetsz érte.
én ugy tom h csak végdobot lehet rá kapni... azzal meg sztem nem sokat érek el.Amugy használtmotor.hu-n is láttam már eladó RG-t ami 200as volt... biztos h nem sok van belöle de van.akkor nem de vmit csinálni kell vele mert már nagyon sokat elment.(47ezer km) és sztem elég gyenge már.
Felfurassal csak a baj van.Eloszor is meg kell nezetni hozzaerto szerelovel mennyit enged a henger fala...utana megnezni,hogy lehet e kapni olyan dugot,ami jo lesz a megnovelt hengerurtartalmu hengerbe es vegul ujra kell nicasiloztatni az egeszet.
Jobban jarsz,ha veszel ra kipufogot.
Vagy nezel azsiabol valami RG 150/200-ast.
Azt nem lattam,egyebkent az RG 200 eleg ritka gep. Azsiai piacra gyartottak csak.Mint a legtobb jo kis gepet. (NSR 150 RR es SP,Suzuki RG 150-200,Kawasaki nemtudommicsoda 150,Yamaha TZR 150,Aprilia RS 250 "2003")
Sokat érek vele ha tudom hogy megy az a motor amit szerettem volna.
Én a sajátomét szeretném kiszámolgatni.
Beteg vagyok és itthon rohadok, valamivel el kell ütni az időt.
1: 2.636
2: 1.857
3: 1.333
4: 1.095
5: 0.916
6: 0.833
Te mindent tudsz
De ha elhajitja a karbit,mivel fog menni?
Ha 47e km van benne,akkor mar egy dugocsere is megerett.
Jobban jarsz,ha veszel ra kipufogot.
Vagy nezel azsiabol valami RG 150/200-ast.
Nagy vonalakban megy fejbol...a kis reszleteket neha ki kell lesnem a jegyzeteimbol.
Eletem a 2T (!) moci.