Hello.
Kösz, de már sikerült megcsinálni.
A delorto állítólag af1-re való, a mikuni rá való de nincs semmi rá írva, egy rohadt szám vagy betű se, és a neten se találtam semmit ami kicsit is hasonlított volna rá.
De állítgattam és beindúlt, csak közben nagyon sok benzin folyik el és ez nagyon rosz érzés
.De ez a 13. mégsem szerencsés mert nem tudtam túl sokat használni, kicsavarodott valahogy a víz leeresztő csavar és besült, holnap szétkapom megnézem milyen súlyos a baj.
Ráadásul temetésre kellett menjek és sprintelve kellett a hegyen végigtólnom a motort.
Imádkozom hogy a dugó nem sérült meg, mert hengerem az van másik.
egyáltalán mit csinál vagy mit nem ??
be se indul amikuni val?
a delortó az mire való?
lehet hogy a delortóban kicsi a benzinszint azért ürül ki.
ird le akarbik számát ez vhol rajta van, +hogy milyen motoron van gyárilag, és jövöhéen kiirom neked a karbi beállításokat.
Hello.
Megpucoltam a gyári karbiját, fölraktam(már pár perc alatt megy), van benne benzin szerintem elméletileg minden jó, és mégse megy .
Szerinted mi lehet a baja?
A delorto val ment de nem volt az igazi annak elég vékonyka a benzincső kéne és nem folyik át rajta elég gyorsan a benzin, pillanatok alatt kiürül az úszóház ha húzom neki.
Mekkora benzin szintet kéne állítani a mikuninál?
Köszönöm a segitséget Kishapsi és elnézést kérek tőled is Atisrace a válaszom hangvétele miatt.
Valószinüleg a szimeringet én is meg tudom oldani , de miskolc környékén nem tudok egy olyan boltot sem amelyikben foglalkoznának ilyennel.
az egy dolog hogy nem tudok még utána kell járnom. Ezt az időt akartam megspórolni azzal hogy rákérdeztem a dolgokra. Remélem még a hónapban tudok rá szánni időt, és akkor majd visszatérek rá. Most már megnyugottam lessz hozzá tömités +szimering.
Csak nem akartam ugy járni hogy szétkapom aztán meg várhatok a cucokra, de rájöttem ugy is ki kel szedni hogy tudjam milyen kell bele.
nos szimeringet biztos hogy tudsz venni , szinering bolba van de ha nincs akkor is meg tudják hozzni, nem olyan hogy ne lehetne kapni.
a tömitést ha nem kapsz akkor lehet csinálatni.
nem tom merre laksz én pestre járok ott van egy tömitéskészítő bolt beadom reggel délután mehetek érte, nem dréga és tök precizem megcsinálja.
Azt szeretném kérdezni hogy tömitéskészletet és szimeringet tudok e a Rg 125-ös höz beszerezni? Valamit kellesz kezdeni a blokkommal,mert nem indul rendesen mindig beköpi a gyertyát és füstöl, ez vagy túl sok olaj miatt van vagy viz kerül az égéstérbe, de addig nem akarom szétszedni amig nincs hozzá alkatrészem.
Ha tudtok valahol tömitéskészletet és szimeringet irjátok már ide le.
Próbáltátok már??? Énszerintem edig van rá esély, hogy sikerül belőle többet kihozni, de majd úgyis beszámolok, ha sikerül, ha nem...
Ez a moci Németo.-ból lett behozva, és emiatt lehet hogy fojtott (úgy értem, úgy van hangolva a kipuffogó, hogy ne pörögjön 8000-nél feljebb). Lehet, hogy ezért csak azt csinálom, hogy szétflexelem a dobrészét a puffancsnak, és szétnézek, van e benne valami áramlástanilag indokolatlan cucc, és ha igen akkor azt kidobom a francba, vagy akár le is szedem véglegesen a dobot:)))
Szóval a kérdés még mindig nyitott!!! Akinek van szétszedve 80-as RG blokkja ("95-ös évjárat), de leginkább: HENGERE, akkor egy pillantást szívesen vetnék rá, ha ez nem nagy teher...
Erre a mocira hiába teszel csövet,sosem fog 12.500-at forogni,mert egy tök lapos vezérlése van..és így is alig van nyomaték,nemhogy ha teszel rá egy éles csövet..
szerintem nincs érteleme kipuffot csinálni
ugyanis ezek a kiszámolt tuning kipuffok jók de csak versenyhasználatra, anyira egy fordulatszámtartományra tudod vele kihegyezni a motort hogy sehol máshol nem lesz használható.
ha a nyomatékra mész rá akkkor nem fog pörögni, ha arra hogy prögjön akkor meg alapról olyan lesz mint egy simson.
akkor inkább szerintem szerezz be egy 125-öst ujra és az már töbet tud.
Nekem is RgGammám van (immár a második, az első 125-ös volt, a mostani az csak 80-as), és max. meg vagyok velük elégedve. Ezek a mocik tényleg olyanok, hogy csak tankolni kell beléjük, és semmi más. Egyedül a gyertyára érzékenyek, ahogy ti is írtátok a fórumban. Nekem is mindkettőben ki kellett cserélni a gyertyát, mert beköpte.
De rögtön fel is tennék egy kérdést: nem tudja valaki véletlenül, hogy mekkorák a 80 ccm-es hengeren az átömlőrések (és milyen magasan vannak), és a kipuffogórés? Ugyanis egy tuningkipuffot akarok csinálni, és a méretező progi számára kell ez az adat is (pontosabban: "az kipuffogórés nyitásától az átömlőrés zárásáig mért szögelfordulás kell neki"). Valamint még kellene a max. teljesítményhez tartozó fordulatszám is (ezt még talán meg tudnám saccolni:). Nem akarom megbontani a saját blokkomat, mert full jó, hátha van valakinek szétszedve, és akkor azon 1xűen le lehet mérni. Azért csinálok kipuffot, mert az érzésem az, hogy több van ebben a blokkban, mint amennyit a gyári kipuffal ki lehet belőle hozni. Meg nem is pörög igazán (8500-nál még sose forgott le jobban, a 25-ös meg vígan elment 12500-ig).
Hello.
Húzni azt már nagyon tud, a benzin szinte kéne állítani mert ha kihuzatom akkor 3.ba már le is áll várok egy picit és megy is tovább.
Be is állítom majd, de most a benzincsapból tünt el az elzárás(kb 20. környékén, ebben az időben inkább rá se nézek a motorra), úgyhogy megígértem neki hogy tavaszig nem jön ki.
Kösz, de már sikerült megcsinálni.
A delorto állítólag af1-re való, a mikuni rá való de nincs semmi rá írva, egy rohadt szám vagy betű se, és a neten se találtam semmit ami kicsit is hasonlított volna rá.
De állítgattam és beindúlt, csak közben nagyon sok benzin folyik el és ez nagyon rosz érzés
.De ez a 13. mégsem szerencsés mert nem tudtam túl sokat használni, kicsavarodott valahogy a víz leeresztő csavar és besült, holnap szétkapom megnézem milyen súlyos a baj.
Ráadásul temetésre kellett menjek és sprintelve kellett a hegyen végigtólnom a motort.
Imádkozom hogy a dugó nem sérült meg, mert hengerem az van másik.
be se indul amikuni val?
a delortó az mire való?
lehet hogy a delortóban kicsi a benzinszint azért ürül ki.
ird le akarbik számát ez vhol rajta van, +hogy milyen motoron van gyárilag, és jövöhéen kiirom neked a karbi beállításokat.
Mert nincs rá írva.
És nem sok mindent találtam róla a neten.
Megpucoltam a gyári karbiját, fölraktam(már pár perc alatt megy), van benne benzin szerintem elméletileg minden jó, és mégse megy .
Szerinted mi lehet a baja?
A delorto val ment de nem volt az igazi annak elég vékonyka a benzincső kéne és nem folyik át rajta elég gyorsan a benzin, pillanatok alatt kiürül az úszóház ha húzom neki.
Mekkora benzin szintet kéne állítani a mikuninál?
Valószinüleg a szimeringet én is meg tudom oldani , de miskolc környékén nem tudok egy olyan boltot sem amelyikben foglalkoznának ilyennel.
az egy dolog hogy nem tudok még utána kell járnom. Ezt az időt akartam megspórolni azzal hogy rákérdeztem a dolgokra. Remélem még a hónapban tudok rá szánni időt, és akkor majd visszatérek rá. Most már megnyugottam lessz hozzá tömités +szimering.
Csak nem akartam ugy járni hogy szétkapom aztán meg várhatok a cucokra, de rájöttem ugy is ki kel szedni hogy tudjam milyen kell bele.
1061 Bp Jókai tér6
269-2986
nyitva hétf-pént 7-17-ig
enyit tudtam segíteni.
a tömitést ha nem kapsz akkor lehet csinálatni.
nem tom merre laksz én pestre járok ott van egy tömitéskészítő bolt beadom reggel délután mehetek érte, nem dréga és tök precizem megcsinálja.
Én az előre gondolkodást nem nevezném elakadásnak, különben meg láttam már olyan motort amit "szakembertől" hozzám hoztak. Erről ennyi.
amugy menyi a vege??
LE vel hogyan all
Azt szeretném kérdezni hogy tömitéskészletet és szimeringet tudok e a Rg 125-ös höz beszerezni? Valamit kellesz kezdeni a blokkommal,mert nem indul rendesen mindig beköpi a gyertyát és füstöl, ez vagy túl sok olaj miatt van vagy viz kerül az égéstérbe, de addig nem akarom szétszedni amig nincs hozzá alkatrészem.
Ha tudtok valahol tömitéskészletet és szimeringet irjátok már ide le.
Boldog Új Évet Kívánok az " Rg csapatnak " .
Igen, a 125-ös újbóli beszerzéséről már azóta gondolkodom, amióta eladtam:)) Csak para van a rendőrök miatt:(
Próbáltátok már??? Énszerintem edig van rá esély, hogy sikerül belőle többet kihozni, de majd úgyis beszámolok, ha sikerül, ha nem...
Ez a moci Németo.-ból lett behozva, és emiatt lehet hogy fojtott (úgy értem, úgy van hangolva a kipuffogó, hogy ne pörögjön 8000-nél feljebb). Lehet, hogy ezért csak azt csinálom, hogy szétflexelem a dobrészét a puffancsnak, és szétnézek, van e benne valami áramlástanilag indokolatlan cucc, és ha igen akkor azt kidobom a francba, vagy akár le is szedem véglegesen a dobot:)))
Szóval a kérdés még mindig nyitott!!! Akinek van szétszedve 80-as RG blokkja ("95-ös évjárat), de leginkább: HENGERE, akkor egy pillantást szívesen vetnék rá, ha ez nem nagy teher...
Előre is kösz!
ugyanis ezek a kiszámolt tuning kipuffok jók de csak versenyhasználatra, anyira egy fordulatszámtartományra tudod vele kihegyezni a motort hogy sehol máshol nem lesz használható.
ha a nyomatékra mész rá akkkor nem fog pörögni, ha arra hogy prögjön akkor meg alapról olyan lesz mint egy simson.
akkor inkább szerintem szerezz be egy 125-öst ujra és az már töbet tud.
Nekem is RgGammám van (immár a második, az első 125-ös volt, a mostani az csak 80-as), és max. meg vagyok velük elégedve. Ezek a mocik tényleg olyanok, hogy csak tankolni kell beléjük, és semmi más. Egyedül a gyertyára érzékenyek, ahogy ti is írtátok a fórumban. Nekem is mindkettőben ki kellett cserélni a gyertyát, mert beköpte.
De rögtön fel is tennék egy kérdést: nem tudja valaki véletlenül, hogy mekkorák a 80 ccm-es hengeren az átömlőrések (és milyen magasan vannak), és a kipuffogórés? Ugyanis egy tuningkipuffot akarok csinálni, és a méretező progi számára kell ez az adat is (pontosabban: "az kipuffogórés nyitásától az átömlőrés zárásáig mért szögelfordulás kell neki"). Valamint még kellene a max. teljesítményhez tartozó fordulatszám is (ezt még talán meg tudnám saccolni:). Nem akarom megbontani a saját blokkomat, mert full jó, hátha van valakinek szétszedve, és akkor azon 1xűen le lehet mérni. Azért csinálok kipuffot, mert az érzésem az, hogy több van ebben a blokkban, mint amennyit a gyári kipuffal ki lehet belőle hozni. Meg nem is pörög igazán (8500-nál még sose forgott le jobban, a 25-ös meg vígan elment 12500-ig).
Várom a válaszotokat
Húzni azt már nagyon tud, a benzin szinte kéne állítani mert ha kihuzatom akkor 3.ba már le is áll várok egy picit és megy is tovább.
Be is állítom majd, de most a benzincsapból tünt el az elzárás(kb 20. környékén, ebben az időben inkább rá se nézek a motorra), úgyhogy megígértem neki hogy tavaszig nem jön ki.
SOS KÉNE NEKEM SUZUKI RG125-HÖZ KARBURÁTOR
HA VALAKINEK VAN HIVJON:06302309024
VAGY IRJON E-MAILT A molnargabesz15@citromail.hu cimre