Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.
Most vettem 23000ért 89es rgt.
A blokkot leszámítva hibátlan, a blokkban sajnos szétment a főtengely csapágya és ez meglátszik a hengerfejen és a dugón is(ezek talán javíthetók, úgy látom).
Szóval ha van valakinek főtengelye(nem baj ha van egy hengerfejed is) amit el is adna az szoljon:06305868637.
Vagy felsorolhatnátok pár bontót is.
De egész blokk is jöhet ha elfogadsz cserébe egy tuti simsont, mivel ez minden vagyonom.
Ja és ha tudtok cikkeket, szerelési útmutatókat akkor azt nyugodtan küldjétek el nekem.
Előre is köszi.
Drága testvérem!!!Nekem kell az a blokk!Komolyan!Mennyit kérnél érte?A gyújtásdoboz az a lendkereket eltakaró műanyag?Ha még megvan a blokk híjjá fel a 0670 558-6226-os számon.Ja, a 80-as kipufogója (nem poweros) jó hozzá?Üdv!
Valakinek nincs eladó RG125 gyujtásdoboza?Mert az nincs a blokkomhoz:(Ha nem kell senkinek,fejlesztek belőle vmit,csak nincs doboz:(((
én akár 50 ftot is adok érte. :)
Viccet félretéve nekem nem jo mert 92 utáni kéne...

És ami még fontos: szeretnék venni alig hazsnált gumit az rgm-re, tudtok eladót, netán üzletet ahol érdemes próbálkozni?
30forint.A gyujtás is rajta van.Még a kamrás poweres.Az a blokk,ami 89-ig jött,a virsi gumis RG
ÉS hanyas évjárat mennyi idős?
Egy irányárat tudnál írni az esetleges érdeklődőknek?
Van egy eladó RG 125 blokkom eladó,makulátlan teljesen komplett.
Hali Gammások. 7.5 lityó fogyasztás városban sok? Mi lehet a probléma?
Lenne egy kérdésem srácok. Most hogy jó a gépezet visszszereltem az idomokat is letisztogattam találtam egy fekete csövet ami tisztitás közben kijött valahonnan.
Baloldalt alul megy végig a váltokarnál megy be valahova, másik vége pedig a gyertya mellől jön le végig a váz oldalán. Én a válto felöli végét nemtudom hova valo... Van ott egy keskenyebb cső ami a karburátorból jön le, talán valami túl/lefolyó, arra dugtam rá, és nemtudom helyesen-e. Ha valaki megnézné hogy neki hogy van azt megköszönném. :)
évjárat függő: 210-től
Mennyibe kerül a 2. szériás Rg általában??
hülye vagyok
a faszt, szoval a bal oldalára
sorry
Jaja lehet hogy tele ment benzollal a ucc, túl szívta magát. egyébként ilynekjor az is megoldás ha a motort a jobb oldalára döntöd. Hagy csöpögjön a 300 fori nt
Ja és én is betolok egy képet róla. :)
No sikerült ma mindent elintézni, meglett az uj gyertya, akksu maxra feltöltve, letisztgattam mindent, kiporoltam légszűrőt, összedobtam és ugyanaz: öninditó szenved de nem indul. " óra tökölés után elmentem egy motorszerelöhőz, de mert a pasi nem volt otthon hazajöttem, poénból elfordítottam a kulcsot és szivato nélkül pöccre beindult, elsőre.
Mentem egy díszkört a környéken, minden patent. Lehet megijedt a motorszerelőtöl és megjavult .
ja tényleg fasz voltam
húha gambi lapozz át vmi szakkönyvet.
Mármint egy kétütemű
És szerinted egy motor a dugattyú fölé szív?
merz ugye ott vannak a gyűrűk amiken nem megy át a benzin...
Az már rég rossz ha a forgattyús ház tele megy benzinnel.....
azt hogy? nem értem....
Ha hosszabb ideig nem használom a kis 1. szériás Rg-met akkor nekem is igen sokat kell küszködnöm hogy életre kelljen, szerintem tök praktikus dolog hogy berúgókaros, azért ilyen könnyű a súlya, kispóroltak belőle mindent -->önindító
elöször:
az hogy a gyertya kiszerelt állapotában ad szikrát az nem jelenti azt hogy a helyén is megfelelően müködik.
vegyél egy új belevaló gyertyát, és tölsd fel az aksit.
és az első inditásnál inkább fúj egy kis hideginditót a légszürőbe hogy könyebben elkapja, mert lehet hogy anyira megszivattad hogy teli a forgatyús ház, benzinnel és az öninditó nem tud akkora fordulatot csinálni amitő beindulna.
ha télleg normálisan ment mikor leállítottad akkor ha ezt megcsinálod indulnia kell.
Szerelő én azt mondom... Én többet nem tok hozzáadni sorry