Ezért próbálok utánna járni hogy hol van a biztonságos határ, bár lehet többször próbálni,
de azért pénzem nincs sok úgyhogy nem 0.00001mm el akarom kezdeni.
Már csináltunk egy párat...Heggesztesd ki,sablokés köszörülés,aztán hajrá.Mondjuk van ami tényleg csak harmadikra lett igazán jo.De utcai motoron ennek nem sok értelme van.
de égésteret meg nem hiszem hogy igy mindenféle tapasztalat nélkül neki kéne álni, alakitgatni,
mondjuk ha van 2-3 db hengerfeje, akkor a puding probája az evés.
Egy más formájú égésteret érezne igazán csak jónak..Mert az RG nem valami tuti formájú sajnos.Egy jo égéstér többet ér mint a nagy kompresszio.Mondjuk a legjobb a kettő egyszerre
minden század mm ér valamit,de az a fo hogy ne egyszerre szedd le mindig csak keveset es probald ha mar jo lessz azt fogod erezni.
ha egyszerre leszeded lehethogy elrontjátok véletlenul és ki lehet dobni,de ha kevés,kevés ,kevés akkor még mindog van mit javítani.és fogod érezni hogy mennyi kulombséget csináll mondju 5 század mm+ ha a plébol van a pakolásod azt is lehet vékonyítani.
Dani a hengerfej esztergálással figyelj oda nagyon.Én köböltem ki RG hengerfejet, 10.5ccm-ert sűrít,magyarul 12:1-hez a sűrítési viszonya.Ezen nem igazán kell változtatnod.Ha még egy köbcentivel csökkented az égéstered térfogatát,akkor 13.9 lesz a sűrítési viszonyod,amit már nem fox birni a kúti benzinnel...
Az enyém 400-as.A túrákról meg annyit hogy tavaly tök egyedül neki vágtam Kaposvárnak 2-szer is Székesfehérvárról, ami egy 86-os RG-vel szerintem nem is olyan rövid túra de megérte mind a 2-szer lemenni.
SUZUKIS te szégyent hozol a SUZUKI-kra. szerintem,máson rohogsz,mikor te beszéleg a sult picsaságot,azzal hogy leszedett a hengerfejbol nagyobb lett a kompresszio,rézben neked is igazad van,csak nem tudod hogy miben,csokkent az égéstér térfogata.
autoknal is szokás mágneses esztergapadon leszedni a hengerfejbol.
de a DT 125 LC 2-n 3 hengerfej pakolás van ott az is segít ha csak eggyet veszel ki nem még ha kettot+hengerfejet is megbuzerálod.
én a TS-emen leszedtem 1,7 mm-t na ehe mit szoltok?
+ itt van egy kép a KDX-es hengerfejrol ami 0,8-0,9 mm.rel lett kisseb+ égéstér ki hangolva.
Főleg még ha nem csak nézni lehetne a garázsban.
de azért pénzem nincs sok úgyhogy nem 0.00001mm el akarom kezdeni.
mondjuk ha van 2-3 db hengerfeje, akkor a puding probája az evés.
ha egyszerre leszeded lehethogy elrontjátok véletlenul és ki lehet dobni,de ha kevés,kevés ,kevés akkor még mindog van mit javítani.és fogod érezni hogy mennyi kulombséget csináll mondju 5 század mm+ ha a plébol van a pakolásod azt is lehet vékonyítani.
Akkor ne nyúljak hozzá ugye?
0.5 mm et se lehet levenni? Az meg nem érne semmit.
most felujitott henger+dugo val igen nagy a kompresszio benne és kurva jol megy.
És mennyit ért az az 1,7mm?
bocs.
autoknal is szokás mágneses esztergapadon leszedni a hengerfejbol.
de a DT 125 LC 2-n 3 hengerfej pakolás van ott az is segít ha csak eggyet veszel ki nem még ha kettot+hengerfejet is megbuzerálod.
én a TS-emen leszedtem 1,7 mm-t na ehe mit szoltok?
+ itt van egy kép a KDX-es hengerfejrol ami 0,8-0,9 mm.rel lett kisseb+ égéstér ki hangolva.