Szia!
180-vót a gép.
Esetleg valaki tudja hol lehet hozzá, mármint a telóhoz porvédő valamit venni?
Eddig a boltokban csak harmonika porvédő volt az meg elég bután nézne ki a mocin.
Esetleg fogyasztási adatok, kinek mennyi?
Van köztetek Budapesti? Megnézném a mociját mi a különbség, illetve miket kell még beszereznem az enyémhez.
Egyébként a motorban 900Km-van felújítás óta amit az előző tulaj csináltatott állítólag.
Ebből Én 400-at tettem bele.
Hát nekem a hátsó ülés alatt semmi sincs
Én is Repsol 15W30 as villa olajat vettem 0,5 lityit akkor jól tettem ugye?
Elvileg 1994-es ként vettem, de a kerekekben mint írtam 92 van írva.
Hát alkatrészből most már tudom, hogy kell olaj tartáj az üzemanyag keverésére illetve olaj szivattyú hozzá mert nekem nincs.
Felteszek 1 képet háőtha az segít az évjáratban.ű
Ha olyan RG-d van mint nekem akkor hátul az ülés alatt kell hogy legyen egy olaj tartály.
Teleszkópba teló olaj kell. én kb 3,5 - 4 decit tettem bele repsol-t. (900 ft ) és jó is.
nem tom milyen alkatészre van szükséged.
Hali!
Teljesen új vagyok a fórumban és a mocisok között is.
1 hónapja vettem egy RG-t, és lenne pár kérdésem.
A mocim elvileg "92-es legalábbis a kerekeiben ez van.
A kérdéseim a következők:
1.- Van a mocin elvileg külön olaj tartáj az üzemanyaghoz? mert nekem nincs, én keverem be.
2.- Telóba milyen és mennyi olaj kell?
3.- Valakinek van robbantott rajza vagy valami a motorról?
4.- Alkatrészt honnan lehet hozzá szerezni?
5.- Tud valaki 1 megbízható szerelőt aki ismeri kívül belül az RG-ket?
Egyenlőre ennyi kérdésem van, de ha eszembe jut még valami akkor írok.
Előre is köszönöm az infókat és a tanácsokat!!
Szevasztok!Nem tudna valaki suzuki rg-hez olcsón első villát szerezni???NAgyon kéne! De télleg !Aki bármilyen info-t tud adni h. hol lehet rg-alkatrészt találni az lécci írjon nekem msn-en!Előre is Kösz
Msn: duyduy@freemail.hu
És még1x nagyon-nagyon kéne
Elég egyszerű gyujtása van a mocinak, eddig nekem két okból nem volt szikra(gyertya hibákat leszámítva):
1. Elszakadt a trafón belül a gyertya kábel , ez elég egyértelmű hiba de nem javítható a trafó és új nincs használtból pedig 4-5 között adnak egy majdnem új honda trafót, haver ns 400án is ilyen van és nagyon tuti.
2.na ez már nem volt olyan egyértelmű. Először volt gyujtás aztán néha egyszerűen eltünt a szikra vártam egy kicsit és újrta ment, aztán végleg eltűnt a szikra először nem értettem de végig vizsgáltam az egész elektronikáját és végül a motor hátuljában az aksinál megtaláltam a hibát, az aksi, haver rakta be, gondoltam rábízhatok egy ilyen munkát, végülis biciklit tud szerelni. De nem, ő szépen barakta az aksit a legnagyobb kábelkötegre rászórítva, és ez ha nem veszed ki az aksit nem is látszik.
Szétbaszta az összes kábelt 8-10 kábel ért össze egyszerre.
Sok-sok szigszalag és újra tépi a motor az utat.
Én a helyedben azért rendesen átnézném a csatlakozókat meg a kábelt főleg az eldugodtabb helyeken, a motor elejébe és hátuljába is van olyan csati aminek köze van a gyujtéshoz.
De ha nem menne vegyél fel msn-re, még nem volt olyan része a mocinak amit ne szedtem volna szét.
Ha még ezután se megy adhatok tekercseket hogy azzal kipróbáld.Sőt még egyenlőre még a kábel köteg is mozdítható állapotban van szóval azzal is meg lehet próbálni.
Császtok!Olyan gondom lenne a mocival h. az első idom össze van törve rajt!És hol lehet rá idomokat venni?125ös Rghez?Eredeti karburátor ugyanehhez a mocihoz mennyibe kerül??
180-vót a gép.
Esetleg valaki tudja hol lehet hozzá, mármint a telóhoz porvédő valamit venni?
Eddig a boltokban csak harmonika porvédő volt az meg elég bután nézne ki a mocin.
Esetleg fogyasztási adatok, kinek mennyi?
Van köztetek Budapesti? Megnézném a mociját mi a különbség, illetve miket kell még beszereznem az enyémhez.
Egyébként a motorban 900Km-van felújítás óta amit az előző tulaj csináltatott állítólag.
Ebből Én 400-at tettem bele.
Köszi!
Cső!