Még nem megy, de amikor beindult szép hangja volt
nem kell a karbiból kijövő csövekkel valamit csinálni
most kaptam havertól egy af1es karbiját azt rá lehet rakni?
a szerelőmnek meg 180as full tunigos NSR volt, de az is úgy volt áttételezve, hogy 150 volt a max neki, de még 2.be és 3.ba is meg meg csúsztatta a power nyitásnál
tévedsz az hogy menyit megy végre az nem attól függ hogy hány lovas, wez egy tévvhitt.
a cr125 42 lóvas és olyan 100-110 a vége.
anó vlt a gp ben 50 es kategoria és azoknak 150 körül volt a végük, de 16 fokozatú váltó volt benne.
a sebesség az a váltóáttételtől függ meg a secunder áttételtől.
a tre esetedben valszeg meg változtatták a secunder lánc áttételét s azért megy kevesebbet,
Most akarok venni egy 93-as rg-t, most voltam megnézni és elég furi dolgokat mondtak róla. Szóval állítólag(nem tudtam kipróbálni) max 130-at megy és 6-7l-t fogyaszt.
Találtam róla egy leírást ahol azt írják: 33Hp;11250rpm-nél!
http://www.suzukicycles.org/RG-series/RG125-Gamma.shtml
H a tényleg 130-al megy akkor az max 15-20Hp lehet.
Lehetséges, hogy valami motorhiba van vagy csak ekkora lefojtás van benne.
Biztos van itt sok tapasztalt ember aki tud nekem mondani valami adatot erről a mociról.
Szal. megvegyem vagy sem?
Nekem van idomom, nem a legszebb de én már így vettem.
De nincs semmi nagy hibája.
Csak nekem nem tetszik.
Hívj:06305868637 16:00 után mert suliban vagyok
Ványi Dániel
A Suzuki rg a legjobb motor!!!!!!!!!!!!!
Még egy képet csatolok róla És egyuttal megmutatom az én gépemet.
Remélem sokat fog fejlődni ez a fórum!
Az egész országban nem nagyon találtam eddig semmit az rg-ről.
Ezért most örülök ennek a fórumnak.
Sziasztok!
Nagy bizalommal fordulok hozzátok,hogy tudtok-e nekem valahonnan SUZUKI RG 125 -89-es évjáratúhoz első idomot szerezni. (Végülis a fejidom és ami középen van alul kompletten kellene.)
ha nektek nincs akkor tanácsot kérek tőletek ,hogy hol érdeklődjek még.
Segítségeteket előre is köszönöm.
nem kell a karbiból kijövő csövekkel valamit csinálni
most kaptam havertól egy af1es karbiját azt rá lehet rakni?
Bocs, tényleg kicsit hülyén fogalmaztam, mert ezt lehetett levenni belőle.
a cr125 42 lóvas és olyan 100-110 a vége.
anó vlt a gp ben 50 es kategoria és azoknak 150 körül volt a végük, de 16 fokozatú váltó volt benne.
a sebesség az a váltóáttételtől függ meg a secunder áttételtől.
a tre esetedben valszeg meg változtatták a secunder lánc áttételét s azért megy kevesebbet,
Most akarok venni egy 93-as rg-t, most voltam megnézni és elég furi dolgokat mondtak róla. Szóval állítólag(nem tudtam kipróbálni) max 130-at megy és 6-7l-t fogyaszt.
Találtam róla egy leírást ahol azt írják: 33Hp;11250rpm-nél!
http://www.suzukicycles.org/RG-series/RG125-Gamma.shtml
H a tényleg 130-al megy akkor az max 15-20Hp lehet.
Lehetséges, hogy valami motorhiba van vagy csak ekkora lefojtás van benne.
Biztos van itt sok tapasztalt ember aki tud nekem mondani valami adatot erről a mociról.
Szal. megvegyem vagy sem?
Mostmár van délután hívlak.
Na nem hívsz a blokk miatt?Már nem olyan fontos??
De nincs semmi nagy hibája.
Csak nekem nem tetszik.
Hívj:06305868637 16:00 után mert suliban vagyok
Ványi Dániel
A Suzuki rg a legjobb motor!!!!!!!!!!!!!
Remélem sokat fog fejlődni ez a fórum!
Az egész országban nem nagyon találtam eddig semmit az rg-ről.
Ezért most örülök ennek a fórumnak.
Nagy bizalommal fordulok hozzátok,hogy tudtok-e nekem valahonnan SUZUKI RG 125 -89-es évjáratúhoz első idomot szerezni. (Végülis a fejidom és ami középen van alul kompletten kellene.)
ha nektek nincs akkor tanácsot kérek tőletek ,hogy hol érdeklődjek még.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Van valamilyen hibája?
írj,aztán dumálunk.
Már felajánlottad egyszer.
Részletek a 125 ös motorok fórumban
Ha már a motort olcsón vettem, akkor már megcsinálom rendesen.