Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szijjasztok most láttam meg ezt az RG-s fórumot! nekem 80-as RG-m van de sebaj az is RG !! nem tud valaki rá vevöt mert eladó ha érdekel valakit az lécci irjo köszi ja a névjegyembe láthatjátok a motort!! CSÁÓ
Az eredeti gyertya is tönkre ment, de az nem ilyen brutálisan, az csak úgy simán nem működik...
Nekem eddig Mz-m volt szóval nem tudom, hogy
Ilyet mitől csinál a motor????


szasztok
nincs vkinek elfekvőben service manualja 93 as rg 125 höz.
please, fontos lenn.
Ha Proxot veszel,akkor kb 18-22 között van az ára.Ettől rosszabbat nem ajánlok.
De rád bízom
Hello.
Kösz.
+ a dugó?
max 3 rugó.Plusz a dugó persze
Nem tud valaki infókat a motorról, gyüjtöm őket.
Pl.:kézikönyvek, szervízleíráspk, stb.
Menyibe is fog ez fájni nekem?
Kösz szépen.
14.kerületbe vidd,a Cserei utcába.Szikszait keresd.
Hello.
Nem tudjátok hogy a III. ker környékén hol tudnám felfurattatni a hengerem, ha már veszek új dugót akkor már fel is furatom.
Elöre is kösz.
Hello.
Reméltem a hőfokmérő reméltem nem kerül szóba, az ugyanis amikor állítgattam lehúztam hogy ne rángassam.
Azt nem állítottam hogy semmi közöm az esethez, ellenőrizni kellett volna minden csavart, visszekötni a mérőt, és picit jobban figyelni.
Csak az az érdekes hogy nem csörgött megragadás elött, pedig elötte néha-néha megcsörrent egy picit.
A simsonon már halottam a hangjából hogy hány fokos a henger, már azelött visszavettem mielött esélye lett volna rá hogy csörögjön.
értek...nem vagyok profi de amit kell azt tudom...ha figyelmesen elolvasod amit írtam ott énis leírtam hogy az olajzást nézze meg mert sz.tem az lehet a baj...a hűtésre nem is gondoltam mert gondoltam látja az ember a hőfokmérőt(ha müködik).....
éretsz hozzá vagy csak azért irod ezt mert valaki már mondta?
mert akár alapjáraton meg lehet ragasztani eg ymotort ha nincs hűtés vagy kenés.
Elfojt a hűtővíz és nagyon felhevült.
A dugó állítólag 35000et futott,és most meghalt, az olajozás meg jó, akkor a főtengely ment volna szét.már szét van szedve.
Hellosztok!!
olvastam ezt a 7000-nél megragadásos sztorit...
ilyen szinte nincs hogy itt beáll.milyen régi volt a dugo?
mert ezeket 25000-nként kell cserélni.. én most cseréltem 34000-nél nsr-be addig ment renfdesen és hirtelen eltörött a gyűrű...de ekkor se állt be csak csattogott...éls hazajöttem vele de nagyon gyenge volt..ezt nem szabad ne utánozattok mert a hewnger nagyon szét tud ilyenkor menni...de szerenmcsére nem lett baja.ez megszokot..előregszik az anyaga..de beállni főleg 7-nél akkor szokott ha megszűnik az olajzás..szóval én csak ajánlom de ha szétszeded akkor az olajzást nézd meg...
Már nincs megszorulva, érzésre a főtengelynek nincs baja(ez az amit nem akarok kicserélni).Nem gondoltam hogy ennyire besült, a tömítés a hengerfejnél siralmasan néz ki.
A dugó amennyire ki tudtam tapogatni talán nem halt meg teljesen.
Szórítsatok hogy legalább a főtengelyem megmaradjon.
Ugye az nem szokott sérülni?
Dugó csere már egyébként is esedékes lett volna.
Meg így legalább nem fagyok meg a motoron.
Rendesen magragadt, bár lehet hogy reggel kimegyek és első rugásra indul.
és azóta nem probálatda hogy lehet forgatni vagy végleg megragatd?
7 körül forgott amikor behúztam a kuplungot mert már halottam hogy valami nincs rendben.
Rögtön le is állt és megragadt.
És délután még szalagavatóra is kellett menjek szalagot tűzni, Mátyástelepre.
húú baszki
14temetés egy motor sülés?
hogy tud kicsavarodni egy vizleengedő csavar?

ha nem nagy fordulaton ragadt meg akkor elképzelhető hogy csak kicsit megnyalta de tovább müködik ugy is.
Hát igen.
Szerinted mi lehet odbent?