"GSXR1000 fékmunkahengerrel és féktárcsával." ez jobb, mint ami az RF-en van?
Valakinek van fém fékcsöve 400-ason? Szerintetek érdemes rá költeni? Valahol azt hallottam, hogy 30e-ért csinálják meg...
Úgy látom jó gazdára talált !
Sok sikert az átfaragáshoz! Gondolom most minden este ezzel alszol el, hogy milyenre is csináld, mit hogy szerelgess rajta . Milyen színű lesz pl? Van valami egyéb ötleted is, hogy csinosítsd?
Nekem MR.RF polírozott felnijei tetszenek nagyon nagyon, de fingom sincs, hogyan kell ilyet csinálni...
Tényleg ugye műanyagot is lehet polírozni, gondolok itt a plexire, mert az szegény elég karcos, valaki ért ilyesmihez?
Tarthatna polír leckéket nyár előtt
Kicsit le van lakva... Nem költséges dolgok, dolgozni kell vele, inkább időigényes.
Egyrészt a festés ami nem szimpi. Lent a váznyúlványon az ülés alatt a kapaszkodó két tartóját meg kell igazítani (túradoboz tartója volt a kapaszkodó helyén, meg lehetett volna csinálni igényesebben is a digónak..) A kuplungmunkahengereket kell szerintem majd megcsinálni, mert majdnem félig be kell húzni a kart onnan kezdi csak vinni a kuplungot, de egy karmantyúzásba nem halok bele totál nem érdekel. Meg az indexek lettek elakasztva és kicsit bután állnak rajta de azt amúgy is átfaragtam volna magamnak bármelyiket veszem meg.
A fő részei jók, kopó alkatrészekre nem kell költeni mindent időben kicserélgettek rajta, nem volt trehánykodás.
A gumik kicsit kockára vannak kopva, a közepe kopottabb az oldala meg szőrös... Túramotorként volt használva. Majd hozzá kell koptatni az oldalát is
Van rajta egy túraplexi, elöl-hátul fém fékcső meg egy sportdob.
370-ért lett elhozva
Hogy a 400-600-on melyiken milyen van nem tudom. Nekem az ülés mögött keresztben átmenő 1 db kellene, nem a kétoldali., ennyi a fontos nekem.
Küldesz a egy telszámot a saficar@gmail.com-ra? Még találj ki valami árat
Ha van kedved még olvasni, a motorland fórumán is van 1 RF400 topic ami mostanra sajna kihalt.
A síbertű a felső rovátkába legtöbbször. Nekem is sokat evett, szinte fekete volt a gyertyám de a főfúvókák leszűkítésével (ha jól emlékszem 100as lett) orvosoltuk. Azóta 4,5-5,5 litert eszik nyáron gyertyakép is kivilágosodott és nincs hidegindítási gondom se!
A fulladást a síbertű kirepedt-elöregedett membránja is okozhatja,de fúvókakukkantás után tegyél próbát!
A képeimet +nézed akkor láthatod ,hogy volt 1 szeretett RF-em szerettem nagyon a kicsikét sajnáltam is amikor elkellet adni(cserélni)Na de a lényeg telószámot adol vagy, hogy tudunk kontaktust ki alakítani Kösz
Én nem vagyok márkabuzi,ha volt RF-ed rossz ember nem lehetsz!A gumi itt van a Tescoba meg akcijós a pia De komolyan ha gondolod nagyon szivesen odaadom.
Ha bontó környékén jársz lehetne egy nagy kérésem . A vasamról hiányzik a fejidom belsejéből a jobbos és balos plexitakaró műanyag illetve egy kilométeróra meghajtó kellene . Megkérdeznéd tőlük , hogy van-e illetve menyiért veszetgetik ? Előre is köszönöm
lefotózom majd jővő héten mert most barátnőmnél vagyok! De ezek se tipp topposak. Zsetont ugyanmááá! De ha tudsz kérdezz körbe a lakihegyi motorbontóban mert én is tőlük vettem egy párt ami jó állapotu.
Valakinek van fém fékcsöve 400-ason? Szerintetek érdemes rá költeni? Valahol azt hallottam, hogy 30e-ért csinálják meg...
De amit most tettem be feketét azt is érdemes lehet megnézni, ha valaki ilyesmit szeretne. (én csak most találtam meg, eddig nem láttam hirdetve)
Sok sikert az átfaragáshoz! Gondolom most minden este ezzel alszol el, hogy milyenre is csináld, mit hogy szerelgess rajta . Milyen színű lesz pl? Van valami egyéb ötleted is, hogy csinosítsd?
Nekem MR.RF polírozott felnijei tetszenek nagyon nagyon, de fingom sincs, hogyan kell ilyet csinálni...
Tényleg ugye műanyagot is lehet polírozni, gondolok itt a plexire, mert az szegény elég karcos, valaki ért ilyesmihez?
Tarthatna polír leckéket nyár előtt
Amúgy ha valakit érdekel 900-as:
http://www.expressz.hu/auto/mo...
Egyrészt a festés ami nem szimpi. Lent a váznyúlványon az ülés alatt a kapaszkodó két tartóját meg kell igazítani (túradoboz tartója volt a kapaszkodó helyén, meg lehetett volna csinálni igényesebben is a digónak..) A kuplungmunkahengereket kell szerintem majd megcsinálni, mert majdnem félig be kell húzni a kart onnan kezdi csak vinni a kuplungot, de egy karmantyúzásba nem halok bele totál nem érdekel. Meg az indexek lettek elakasztva és kicsit bután állnak rajta de azt amúgy is átfaragtam volna magamnak bármelyiket veszem meg.
A fő részei jók, kopó alkatrészekre nem kell költeni mindent időben kicserélgettek rajta, nem volt trehánykodás.
A gumik kicsit kockára vannak kopva, a közepe kopottabb az oldala meg szőrös... Túramotorként volt használva. Majd hozzá kell koptatni az oldalát is
Van rajta egy túraplexi, elöl-hátul fém fékcső meg egy sportdob.
370-ért lett elhozva
Hogy a 400-600-on melyiken milyen van nem tudom. Nekem az ülés mögött keresztben átmenő 1 db kellene, nem a kétoldali., ennyi a fontos nekem.
Küldesz a egy telszámot a saficar@gmail.com-ra? Még találj ki valami árat
köszönöm!
Csak nem visszavásárolnád?
Ha van kedved még olvasni, a motorland fórumán is van 1 RF400 topic ami mostanra sajna kihalt.
A síbertű a felső rovátkába legtöbbször. Nekem is sokat evett, szinte fekete volt a gyertyám de a főfúvókák leszűkítésével (ha jól emlékszem 100as lett) orvosoltuk. Azóta 4,5-5,5 litert eszik nyáron gyertyakép is kivilágosodott és nincs hidegindítási gondom se!
A fulladást a síbertű kirepedt-elöregedett membránja is okozhatja,de fúvókakukkantás után tegyél próbát!
Volt tagoknak is szól a hírdetmény vagy csak a mostaniaknak Mert érdekelne
a másik lila megvan még nekik!?
gratulálok!
Mit vallott az eladó milyen hibái vannak? 390.000-ért valami biztos nem tuti