Sziasztok segítséget szeretnék kérni rf 400 hoz serviz manuál elektronikai rajz cdi hez is egyszerüen nincs gyujtásom a trafonál van de a gyertyáknál már nincs valaki segitsen már előre is köszönöm
Sziasztok! Hátha érdekel majd valakit, eladnám RF 400-asomat ami eredetileg GejzaR motorja volt. Pár éve garázsban áll, de előtte volt fúrva az összes henger + dugattyú csere plusz Suri kitisztította beállította, azóta nem ment 10km-t sem. Külsőleg rendben van itt-ott horzsolt, szokásos kopó alkatrészek valószínűleg már cserések, a gumi nem volt sokat használva de sokat állt, illetve ami extra az a két féktárcsa ami csak úgy "átcsusszant" a vizsgán de erősen cserés. Mivel nem vagyok otthon, nem használom és nincs értelme több pénzt költenem rá (a fúrás kb. 100e volt), viszont "jó áron" senkinek nem kellett anno sem, ezért bármilyen ajánlat érdekel. :) Jön hozzá egy hátsó emelő is.
Köszi! Nem tudom, hogy elfér- e az idomtól... Azóta megoldódott, sima hidraulikus emelővel megemeltük a blokk alatt, a leömlőknél. Alá raktunk egy deszkát, meg rongyot, teljesen jól megállt. :))
Sziasztok,eladóvá vált szeretett motorom,már régóta működésképtelen,ezért természetesen alkatrésznek árulom, szerintetek mennyit kapok érte? Amit tudni kell róla,Suzuki rf400r változó szelepvezérlésű ( Japán belpiacos)
Sziasztok!
Első teleszkóp szimeringet kell cserélnem, de csak hátsó állványom van... Van valami jó ötletetek, hogy hogyan érdemes felemelni az elejét?
Előre is köszi!
Én most szedtem atomjaira a karburátorokat és minden egyéb mellett megvettem a gyári csöveket.
Egy zacsiban adják, kb. 2-3x-osa a kellő méretnek, méretre kell vágni. www.motorcyclespareparts.eu, én innen rendelek mindent. Nem bántam meg, bár van ára.
Nekem még a "minőségi" üzemanyag tömlők is megmerevedtek max 1 év alatt és mindig akkor állt meg alattam emiatt a motor, mikor a legkevésbé számitottam rá.
Volt nálam egy szike mindig a dobozban emiatt, hogy az utolsó 2cm-ert le tudjam vágni ha kell...
Ha valaki karburátorok felújitásában gondolkodik, akkor a japán KEYSTER felújitókészlet első osztályú.
A moto-lab.com-ról meg be tudtam szerezni olyan Mikuni alkatrészt is (vákuumtolózár megvezetője / slingshot slide guide), amit nem nagyon találtam sehol.
Hali!Ha ez segítség,én anno autos boltba vettem megfelelő átmérőjű szővetes gumicsövet,új bilincseket és asszem 22-es réz idomokat fűtésszerelvény boltba és kicseréltem mindet kompletten!
Remélem segítettem!
Zsolt
Az akut probléma pedig a 17-es ábrán látható csővel van, ha abban tudnátok segíteni, akkor hamar üzemkésszé lehetne tenni. Előre is köszi a segítséget! Balázs
Sziasztok! Sajnos nekem se fényes az idei indulás, mert a motor hűtőcsövei feladták a szolgálatot. A szerelőm szerint, mindent cserélni kellene, ami nyomás alatt van. Nincs valakinek esetleg donor motorja, amiről eladná ezeket a csöveket? Köszi: Balázs
http://autocentral.hu/termekla...
Első teleszkóp szimeringet kell cserélnem, de csak hátsó állványom van... Van valami jó ötletetek, hogy hogyan érdemes felemelni az elejét?
Előre is köszi!
Én most szedtem atomjaira a karburátorokat és minden egyéb mellett megvettem a gyári csöveket.
Egy zacsiban adják, kb. 2-3x-osa a kellő méretnek, méretre kell vágni.
www.motorcyclespareparts.eu, én innen rendelek mindent. Nem bántam meg, bár van ára.
Nekem még a "minőségi" üzemanyag tömlők is megmerevedtek max 1 év alatt és mindig akkor állt meg alattam emiatt a motor, mikor a legkevésbé számitottam rá.
Volt nálam egy szike mindig a dobozban emiatt, hogy az utolsó 2cm-ert le tudjam vágni ha kell...
Ha valaki karburátorok felújitásában gondolkodik, akkor a japán KEYSTER felújitókészlet első osztályú.
A moto-lab.com-ról meg be tudtam szerezni olyan Mikuni alkatrészt is (vákuumtolózár megvezetője / slingshot slide guide), amit nem nagyon találtam sehol.
Eljött az idő, hogy nagyobbra váltsak! Eladó a motorom!
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_rf_400_r-12896774
http://www.litetek.co/Carb_Kit...
Remélem segítettem!
Zsolt