Sziasztok, az idei szezon se indul valami verőfényesen az első indításom nem jött össze mert önindítóval egy deka szikra se volt egyik hengernél se. Tolásra egyből indult ahogy átfordult a kerék, később teszt hol indúlt hol nem önindítóval de tolásra mindig indúlt ahogy átfordult, na akkor gyújtásdobozban kondi cserék ez tavaly be jött most nem, hidegen tolásra melegen eddig indúlt pöcre önindítóval de csak ma lett kész. Ha valakinek van ötlete ezzel kapcsolatban ne fogja vissza magát szívessen meghalgatok minden ötletet. Elöre is köszi mindenkinek. Üdv, Laci.
Szia!
Nem túrázom a géppel, uh a gyári plexi érdekel, emellett két „apróság”, a kiegyenlítő tartály kupakja, illetve a hűtőventillátor lapátja szorul cserére (a villanymotor rendben van, csak a lapát kapott...) . A többit szerencsére orvosolták, már lábon van az újjáépített Suzuki.
Köszi, srácok, közben a szerelőm megoldotta a bajok nagy részét. Amibe esetleg beletört a bicskája, azzal hamarosan jelentkezem.
(Egyébként meg le a kalappal, milyen összetartó társaság ez az RF-es csapat - köszönöm mindenkinek a hasznos válaszokat! )
Konzol, váltókar ha nincs bontóban, akkor javaslom a német ebay-t vagy Angliából rendelni, elő szokott fordulni bontottan. Lehet egy (por)festés nem árt neki főleg ha Angliából jön a konzol.
Plexiből meg lehet kapni szintén utángyártottat/sötétítettet/túrásat például MRA vagy Powerbronze gyártótól , de van hozzá távolkeleti is.
Ugorj be a Magyar RF facebook csoportba ha tudsz :)
De a lánc dologgal meg elsőre nézzed meg mi van fent rajta (aláncon vagy épp a lánckeréken van szám és jelzés)
Gyári alap lánc az 525 ös és a hosssza 108 vagy 110 szem lehet... de ha már cserélték lehet hogy más lánc van rajta ... (520 vagy 530 is lehet akár rajta)
Sziasztok! Hamarosan lanc, fogaskerekek csereje elott allok. Tudnatok segiteni, hogy mik a gyari adatok, meretek, mert nem talalok semmit rola. A motor 400-as. Gyariban gondolkodom, marmint a fogazast es a lancszem darabszamat ertve. Meg tudnam nyilvan szamolni azt, ami rajta van, de nem tudom, hogy gyari meretezes van e rajta most. Milyen markat ajanlatok ezekre? Elore is koszi a valaszokat!
Egyszerűbb lenne vennem egy másikat, de annyira szeretem, hogy nincs szivem megválni tőle.
Pedig egy CB1300S, vagy egy GSX1400 elférne a garázsban. Csak.... ez.... hozzám nőtt.
Köszi az infót, bár én magam nem igen találtam újat olcsón. Darabja 100 körül van a gyárinak újonnan. Pedig 1 éve nézem már, csak mostanra irtam ide be.
Magyarországról ugyan alapból nem vásárolok ilyesmit (sőt, lassan semmit), igy lehet egy-két elfekvő darabról lemaradtam, de annyi baj legyen.
Az 1.2-es Bandithoz nem hallottam sok verzióról, gyári csak 1 van.
Amúgy sikerült vennem egy keveset futottat jó áron, most éppen egy angol bontóból.
Megmértem, hibátlan lesz újabb 60-70 ezer kilométerre. Ha minden jól megy télen apró darabokra lesz szedve
és cserélek mindent. Hajtókar csapágytól a váltó csapágyakig, mindent ami nincs a tűrésben.... akarok egy "nullkilométeres" motort.
Nem túrázom a géppel, uh a gyári plexi érdekel, emellett két „apróság”, a kiegyenlítő tartály kupakja, illetve a hűtőventillátor lapátja szorul cserére (a villanymotor rendben van, csak a lapát kapott...) . A többit szerencsére orvosolták, már lábon van az újjáépített Suzuki.
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/rf_400_r/suzuki_rf_400_r-12765626
(Egyébként meg le a kalappal, milyen összetartó társaság ez az RF-es csapat - köszönöm mindenkinek a hasznos válaszokat! )
Konzol, váltókar ha nincs bontóban, akkor javaslom a német ebay-t vagy Angliából rendelni, elő szokott fordulni bontottan. Lehet egy (por)festés nem árt neki főleg ha Angliából jön a konzol.
Plexiből meg lehet kapni szintén utángyártottat/sötétítettet/túrásat például MRA vagy Powerbronze gyártótól , de van hozzá távolkeleti is.
ha valakinek van RF900-hoz
- plexije
- fejidomtartó konzolja
- váltókarja
vagy infója, hogy hol tudom beszerezni, nagyon hálás lennék érte. kösz!
De a lánc dologgal meg elsőre nézzed meg mi van fent rajta (aláncon vagy épp a lánckeréken van szám és jelzés)
Gyári alap lánc az 525 ös és a hosssza 108 vagy 110 szem lehet... de ha már cserélték lehet hogy más lánc van rajta ... (520 vagy 530 is lehet akár rajta)
.
Nem javaslom!
Mindenképpen kell egy nittelő hozzá, hacsak nem tudsz gyártani otthon hozzá magadnak egyet, de ezt sem javaslom. :)
Pedig egy CB1300S, vagy egy GSX1400 elférne a garázsban. Csak.... ez.... hozzám nőtt.
Magyarországról ugyan alapból nem vásárolok ilyesmit (sőt, lassan semmit), igy lehet egy-két elfekvő darabról lemaradtam, de annyi baj legyen.
Az 1.2-es Bandithoz nem hallottam sok verzióról, gyári csak 1 van.
Amúgy sikerült vennem egy keveset futottat jó áron, most éppen egy angol bontóból.
Megmértem, hibátlan lesz újabb 60-70 ezer kilométerre. Ha minden jól megy télen apró darabokra lesz szedve
és cserélek mindent. Hajtókar csapágytól a váltó csapágyakig, mindent ami nincs a tűrésben.... akarok egy "nullkilométeres" motort.
.