Csak honnan szerzel rá tipbizt (gondolom DE vagy UK)?
Mert Mo-n nem lehet szerezni...
Hivatalos úton 2100EUR, mint mondtad.
Hát ahhoz vagy annak kellene lennie, hogy 200-300eFt-ért lehessen használtan LTZ-t kapni, hogy megérje, különben meg nagyon jól keresőnek kell lennie, hogy ezt így megcsinálja.
Mivel szerintem az itthoni LTZ tulajok többségének erre nem igazán lenne kerete, ezért úgy gondolom, hogy sokkal jobb az "egyéb" megoldás, ami lehet nem a legjobb megoldás, de ha ennyire el van lehetetlenítve a helyzet, akkor még mindig inkább az olcsóbb megoldás.
Én is gondoltam korábban, hogy lehet jobb lenne németből vásárolni, csak ott egyrészt drágább is + a reg adó, úgy meg már drágább mint itthon egy új, mellesleg személy szerint nekem nincs akkora forrásom...
Viszont jó, hogy Te sokat tudsz erről...
Ha kérdésem lenne, remélem zaklathatlak. :)
Ha nem álltam volna le ezeket a jogszabályokat böngészgetni akkor valószínű már elhoztam volna a gépet, de akkor nem látom meg ezt a hirdetést. http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yfm_660_raptor-5212022
Ami nagyon elbizonytalanított , mert ez egy komolyabb kategóriának tűnik, ugyanazért az árért. A története meg már már túl jó. 2,2Mér vette egy erdész magyarországon. 2006-2011. Jelenlegi tulaja 850ér vette 2hónapja, de gerincsérve lett, és sos eladó.
Az hogy annó mi volt beleírva, az nem mérvadó , mert a szilárdútburkolati tiltás mint olyan megszűnt és azt a köv vizsgán ki kell belőle venniük, helyette van a 40 es záradék :) (de azt meg sokszor "elfelejtik" beleírni !
A jogszabályok szerint a quad az L7E kategóriába tartozik, és ha megvan a (hivatalos!) "E" tipbize akkor le kell újra műszakiztatniuk ...
Nem akarom sem előnybe hozni, se rontani senki üzletét!
Én már megjártam ezt az utat, jelenleg nem ltz van , de a későbbiekben újra tervezem vásárlást, de sajna kevés az a gép amely megfelel az itthoni jogi elvárásoknak
Mondjuk ha valaki bátor és megállítják szilárd útburkolaton való közlekedés miatt, akkor elkezdheti fejtegetni, hogy Magyarországon mennyire minősül szilárdnak az az útburkolat (kátyúk, meg stb... :D)...
Igen, a földutas dolog is igaz, főleg azon része, ha meg tudnak állítani! :D
Heves megyében is ez a módi. Le műszakizhat, de ezt a záradékot kapja: "SZILÁRD ÚTBURKOLATÚ ÚTTESTEN NEM HASZNÁLHATÓ!"
Tehát pont a nagy semmi. Lehet fizetni a semmiért.
De nem felejtsük el, hogy a földutak is közútnak számítanak és oda is szükséges biztosítás és műszaki is. (elvileg ott is megbüntethetnek. - ha meg tudnak állítani )
A 40km/h is egy záradék... :)
Azt azért kapja, mert a meghajtott tengelyen nincs differenciálmű.
De én úgy emlékszem, hogy Kunpapa meg olyan záradékot kapott anno, hogy szilárd útburkolaton nem használható. :S
Köszi az infókat. Azt mondja a tulaj hogy 40km/h-nál nem mehet gyorsabban, úgyhogy elvileg nincs benne záradék. De közbe nézegettem a videókat, és Kunpapa régi LTZjéről van szó. (UTA-566) http://www.sportmotor.hu/motor...
Vele próbálom felvenni a kapcsolatot, ő tudhatja ez ügybe a legtöbbet.
Pontosabban műszakiztatható, de ha teljesen normál úton csinálták, akkor vagy 40km/h max sebesség van benne (tehát pl autópályahasználat így kizárva) vagy szilárd útburkolaton nem használható záradék...
Ennek szerintem nézz utána, hogy van-e beleírva záradék.
És ahogy Cash is mondta, természetesen meg lehet oldani mindent. :)
Sziasztok.
Tud valaki segíteni nekem abban, hogy hol lehet normális áron hozzájutni első-hátsó erősített futóműhöz?
lehet használt is. Persze ltz-400-hoz
Üdv
Bocsánat az offért! Van egy Ltz-400-ashoz való fékbetét szettem!
Zsír új, haveromnak hoztam, de nem kellett neki!Ha valakit érdekel írjon! E-mail az adatlapomon!
nem tudom mi van a forgalmijában, még nem voltam megnézni mert 160kmre van tőlem. Már csak 2hónap műszaki van rajta, és nem tudom hogy hogy megy ez az egész. Úgy lenne a legtisztább ha friss műszakival adná el.
Mert Mo-n nem lehet szerezni...
Hivatalos úton 2100EUR, mint mondtad.
Hát ahhoz vagy annak kellene lennie, hogy 200-300eFt-ért lehessen használtan LTZ-t kapni, hogy megérje, különben meg nagyon jól keresőnek kell lennie, hogy ezt így megcsinálja.
Mivel szerintem az itthoni LTZ tulajok többségének erre nem igazán lenne kerete, ezért úgy gondolom, hogy sokkal jobb az "egyéb" megoldás, ami lehet nem a legjobb megoldás, de ha ennyire el van lehetetlenítve a helyzet, akkor még mindig inkább az olcsóbb megoldás.
Én is gondoltam korábban, hogy lehet jobb lenne németből vásárolni, csak ott egyrészt drágább is + a reg adó, úgy meg már drágább mint itthon egy új, mellesleg személy szerint nekem nincs akkora forrásom...
Viszont jó, hogy Te sokat tudsz erről...
Ha kérdésem lenne, remélem zaklathatlak. :)