Tschőő tocka!
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 tegyél bele (legalábbis nekem szaküzletbe ezt ajánlották) és kb évente cseréld az olajat meg persze a szűrőt
cseréltem hátsókerékcsapágyat 4x szedtem szét, de ugyanúgy kotyog a hátsótengely, hiába lett esztergálva hosszabb távtartó a 2csapágy közé...
ZSÉ! Kössz a gömbcsuklót. Majd megveszem a túloldalra is !
Olajcsere előtt állok. 1. Kérdés: Milyen olajat ír a gyár ? ásványit ami bírja a magas hőmérsékletet ,vagy tegyek bele szintetikust? Most félszintetikus van benne.
2. Kérdés: hány üzemóránként kellene olajat cserélni? Ki mikor szokott? Mert ugye nincs ezen semmi műszer
Szeva nekem nekem is ugyan ez a probléma az én Ltz-mel általában akkor jelentkezik ez a probléma amikor még nem melegedik be rendesen utána elmúlik.
Nekem azt mondták ez annak a jele hogy a váltó be adja a kulcsot de szerencsére lement 2 szezon hiba nélkül most az ősz-tél szezont kihúzom utána szétborítják a szerelők és megnézik (Feltéve ha kibírja)
Hali ! Ti üzemórás szervíznél mit szoktatok csinálni az olaj/szűrő ,lég. sz. tisztítás lánc. Valamit még érdemes rajta csinálni ?
Illetve van - e valakinek eladó szervízkönyve ?
Szóval az érdekelne, hogy volt e sérülve, ragasztva, milyen állapotban van, mi az ára a kuplung karral és anélkül...illetve a kormányon lévő idom amibe a 3 visszajelző és a kulcs van, az megvan még, és annak az ára...?
CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 tegyél bele (legalábbis nekem szaküzletbe ezt ajánlották) és kb évente cseréld az olajat meg persze a szűrőt