Megint szétszedtem, megint összeraktam. Mentem vele. Tuti bemelegedett kb 15 perc normál használat után elakadtam a réten. Tolatásnál pont olyan hangja lett mintha 2ütemű lett volna. Ereje alig. Érdekes módon előremenetben megszűnt a furcsa puffogás. Ellenben alapjárat abszolut nem volt. Állandóan leállt, be se tudtam rakni rückvercbe. Kijöttem onnan, felmentem egy hegyre, már lefelé jövet semmi gond nem volt. Most tökéletes az alapjárat, nem áll le, tolat, stb. Oké, hogy hidegen máshogy viselkedik. De már nem volt hideg a réten sem. Szivat engem ez a gép...
helló.olyan problémám lenne,hogy az ltz-n az első teleszkópot lehet felújítani,vagy csak csere van?ha javítható mennyibe kerül?ha tud valaki segíteni írjon,köszi :)
brenato ! Lehet hogy a benzincsap már át volt alakítva korábban, a lényeg az lenne, hogy a vastag gumicsövön bőségesen ömöljön a karbiba a benzin ! Úgy alakítsd, vagy bütyköld meg,vagy hidald át ,vagy vedd ki a kis membránt, hogy mindíg nyitva legyen, és vastagon follyon!Több ötletem nincs,a karbihoz nem értek,esetleg a fórumról tudsz venni 1 jó benzincsapot csövekkel együtt.......istván
A vakumcsovem el volt vagva es le vklt dugozva mindket fele. Kicsereltem de most is benzinellatasi problemak vannak. Idonkent nincs alapjarat maskor meg magas. Sokszor leall aztan jo.
brenato ! A "PRI" állás csak arra való hogy feltöltsd az úszóházat. Az nem üzemi állás!
(Hosszú téli leállás után, mikor ősszel leengedted a benzint az úszóházból,vagy kifogy útközben "ON" állásban ,és mielőtt "RES"-re állítod teleengeded)Ez egy vákumos benzincsap,van 1 vékony gumicső a karbi és a csap között, azt szájjal megszívva tartod, akkor ömleni kell vastagon "ON,és RES" állásban,ha a vastag benzincsövet lehúzod a karbiról!Ha így nem ömlik vastagon ,akkor ki kell venni a benzincsapot ,és a két kis csőszűrőt kifújni kompresszorral óvatosan.Mikor leállítod a motort megszűnik a vákum, és elzáródik a csap.Ezért nem kell ,és nem is lehet elzárni, nincs is rajta "OFF" felirat.Bőséges benzinellátáshoz(nagy fordulaton) CSak "ON, vagy RES"-en jut . Még vizsgáld meg a kis vékony vákumcsövet, nincs-e kicsípődve,mert akkor sem nyitja ki a b.csapot......istván
Mondom én,hogy a benzincsap a bibi!
PRI állásban ömlik a benya mint állat,ON-ban vákum hatására folyik csak!Próbáld meg!Járasd sokat,mert szerintem teleszívta magát rendesen!
Meg a levegőszűrő háznál a karbi felöli oldal nincs e szétcsúszva,akkor is szokott ilyet csinálni,fals levegő!
De ha visszaolvasol itt a fórumon sokat megtudhatsz!
Ja!Meg nem kell aggódni ez Suzuki nem "kínai"!
Megszűnt a felakadó alapjárat. Helyette jött a rángatás. Alapjárat annyi amennyi. Mondjuk, hogy magas. Aztán majdnem leáll, újra begyorsul. Aztán megint majdnem leáll, begyorsul de már nem annyira. Aztán kb 30 másodperces erőteljes ingatozás után leáll. Be sem lehet inditani, csak gázzal. Aztán kezdődik előről. Gyorsitás közben rángat. Egyenletes sebességet próbálok tartani akkor is rángat. Olyan mintha nem kapna elég benzint. Nekem PRI állásban ömlik a benzin, ON állásban nem folyik. Tehát PRIben használom. A karburátorba csak a szivató bowden és a gázbowden megy, nincs benne elektronika. Eddig nem csinálta ezt, csak miután szétszedtem és összeraktam. Ugyhogy merem remélni nem elektronikai baja van.
Lehetséges, hogy az úszóházban esetleg alacsony az üzemanyagszint? Vagy valahol el lehet dugulva? Van a karburátor oldalán az a memrános szar. Nem tudom mire való, de a membrán sértetlen és tudja mozgatni a mögötte levő golyós szelepet is. Segitsetek, mert felkötöm magam. Itt a hétvége és nem tudok quadozni.
Szia!
Nekem is volt az alapjárattal problémám!Nálam a gázbovden a karbi felöli végén volt kiszálkásodva és nem tudta a rugó kellőképp visszahúzni.
A rángatózásra csak egy tipp,a benzincsap mindig on állásba legyen,párszor szivatott már meg engem is!
Letöltöttem a service manualt. Van egy furcsa mélyedés a gumimembrán fedele alatt és a karburátoron is látszik egy kör alakú mélyedés. Én ott találtam benne egy kis O gyűrűt, de a rajzon nem látom. Kell az oda vagy nem kell?
Ezaz hogy nem ejt vissza. Lehet szorul es a vakumtol nyitva marad. Ugyan ez volt hogy fenn maradt a fordulatszam de ha sebessegben volt es kuplunggal lefolytottam a motor fordulatszamot akkor nem ment fel ujra...
szia
logikusnak tűnik,hogy a torlószelep nem megy a helyére.
de ha leállitom a motor,akkor miért duruzsol meginr alapjárton?
visszaejt a gumimembrán?
3 karburátorom van otthon.mindegyikkel ezt csinálja.
elvileg karbigond kizárva.
kedden felrakom rá az elektronikát,hátha az a baj.
különben fogalmam sincs.
nézd meg a henger és a karbi közötti gumiadaptert,nincs -e elszakadva.
Na levettem a beomlo csovet. Igy latszik a membranos torloszelep. Iszonyu gyorsan mozog, remeg. Nagy gazadasnal kinyit alapjaraton nem mozdul.
A gep rangat gazadasnal eloszor megtorpan aztan rant egy nagyot es elkezd huzni. Mit lehetne csinalni?
Hasonló az én problémám is. Az enyém 2004es, mechanikus a gáz, tehát nincs TPS szenzorom (már ha ez a Throttle Position Sensor) röviditése. Én meg arra gondolok, hogy valamiért nyitva marad a membrános beömlő, vagy falschot sziv.
Most vettem az LTZ400asom, de valami nem stimmel vele.
Az alapjárat nagyon lassan esik vissza, váltásoknál komolyan oda kell figyelni, mert lehet hamar össze lehetne törni a váltót.
Ha ráhúzom a szivatót (amikor húzódik a bowden) akkor az alapjárat lejjebb esik melegen, hamarabb vissza megy a fordulatszám. Ha nem is azonnal, de gázfröccsökre hidegen is beindul. Igazából úgy gondolom ennek nem igy kéne működnie. Továbbá az a baj, hogy bár gyorsul a motor de állandó sebességgel haladva nagyon rángat. Motorfék után ha gázt nyomok 1 másodpercre még meg is torpan a gép. Nem tudom mi lehet a probléma, szétszedtem, nem volt piszkos. A gumiharang ép bár amikor a gumiharang által mozgatott torlószelepet elengedem akkor nem azonnal rug vissza, hanem a teljes út megtételéhez kb 1 másodpercre van szükség. Ez normális?
Lehet, hogy a szivató környékén van valami probléma? Vagy vennem kell másik karburátort? Mit állitsak rajta? Két állitási lehetőséget találtam, alulról egy gumidugó alatt a levegő állitót és az alapjáratot.
Segitsen valaki mi lehet a gond.
Köszönöm!
sziasztok,segítség kéne.
Elfogyott a tudomány.
LTZ 400. K5
Alapjáraton megy ,kis gázadásnál minden OK,dekicsit nagyobb gázadásra a fordulat nem esik vissza az alapjáratra,hanem pörög magasabb fordulaton folyamatosan. kb 2000
3 karburátort cseréltem,tömítések faszák. elvileg falsch levegőt nem szivhat.
Nincs több ötletem.
Volt vkinek hasonló? a TPS szenzorra gyanakszom,meg az elektronikára.....
Tud valaki eladó JÓ és JÓL beállitott karburátort eladót? Mennyibe kerül?
0630-8595-282 E-mail:istvanmotor@freemail.hu
(Hosszú téli leállás után, mikor ősszel leengedted a benzint az úszóházból,vagy kifogy útközben "ON" állásban ,és mielőtt "RES"-re állítod teleengeded)Ez egy vákumos benzincsap,van 1 vékony gumicső a karbi és a csap között, azt szájjal megszívva tartod, akkor ömleni kell vastagon "ON,és RES" állásban,ha a vastag benzincsövet lehúzod a karbiról!Ha így nem ömlik vastagon ,akkor ki kell venni a benzincsapot ,és a két kis csőszűrőt kifújni kompresszorral óvatosan.Mikor leállítod a motort megszűnik a vákum, és elzáródik a csap.Ezért nem kell ,és nem is lehet elzárni, nincs is rajta "OFF" felirat.Bőséges benzinellátáshoz(nagy fordulaton) CSak "ON, vagy RES"-en jut . Még vizsgáld meg a kis vékony vákumcsövet, nincs-e kicsípődve,mert akkor sem nyitja ki a b.csapot......istván
PRI állásban ömlik a benya mint állat,ON-ban vákum hatására folyik csak!Próbáld meg!Járasd sokat,mert szerintem teleszívta magát rendesen!
Meg a levegőszűrő háznál a karbi felöli oldal nincs e szétcsúszva,akkor is szokott ilyet csinálni,fals levegő!
De ha visszaolvasol itt a fórumon sokat megtudhatsz!
Ja!Meg nem kell aggódni ez Suzuki nem "kínai"!
Megszűnt a felakadó alapjárat. Helyette jött a rángatás. Alapjárat annyi amennyi. Mondjuk, hogy magas. Aztán majdnem leáll, újra begyorsul. Aztán megint majdnem leáll, begyorsul de már nem annyira. Aztán kb 30 másodperces erőteljes ingatozás után leáll. Be sem lehet inditani, csak gázzal. Aztán kezdődik előről. Gyorsitás közben rángat. Egyenletes sebességet próbálok tartani akkor is rángat. Olyan mintha nem kapna elég benzint. Nekem PRI állásban ömlik a benzin, ON állásban nem folyik. Tehát PRIben használom. A karburátorba csak a szivató bowden és a gázbowden megy, nincs benne elektronika. Eddig nem csinálta ezt, csak miután szétszedtem és összeraktam. Ugyhogy merem remélni nem elektronikai baja van.
Lehetséges, hogy az úszóházban esetleg alacsony az üzemanyagszint? Vagy valahol el lehet dugulva? Van a karburátor oldalán az a memrános szar. Nem tudom mire való, de a membrán sértetlen és tudja mozgatni a mögötte levő golyós szelepet is. Segitsetek, mert felkötöm magam. Itt a hétvége és nem tudok quadozni.
Nekem is volt az alapjárattal problémám!Nálam a gázbovden a karbi felöli végén volt kiszálkásodva és nem tudta a rugó kellőképp visszahúzni.
A rángatózásra csak egy tipp,a benzincsap mindig on állásba legyen,párszor szivatott már meg engem is!
logikusnak tűnik,hogy a torlószelep nem megy a helyére.
de ha leállitom a motor,akkor miért duruzsol meginr alapjárton?
visszaejt a gumimembrán?
3 karburátorom van otthon.mindegyikkel ezt csinálja.
elvileg karbigond kizárva.
kedden felrakom rá az elektronikát,hátha az a baj.
különben fogalmam sincs.
nézd meg a henger és a karbi közötti gumiadaptert,nincs -e elszakadva.
A gep rangat gazadasnal eloszor megtorpan aztan rant egy nagyot es elkezd huzni. Mit lehetne csinalni?
Az alapjárat nagyon lassan esik vissza, váltásoknál komolyan oda kell figyelni, mert lehet hamar össze lehetne törni a váltót.
Ha ráhúzom a szivatót (amikor húzódik a bowden) akkor az alapjárat lejjebb esik melegen, hamarabb vissza megy a fordulatszám. Ha nem is azonnal, de gázfröccsökre hidegen is beindul. Igazából úgy gondolom ennek nem igy kéne működnie. Továbbá az a baj, hogy bár gyorsul a motor de állandó sebességgel haladva nagyon rángat. Motorfék után ha gázt nyomok 1 másodpercre még meg is torpan a gép. Nem tudom mi lehet a probléma, szétszedtem, nem volt piszkos. A gumiharang ép bár amikor a gumiharang által mozgatott torlószelepet elengedem akkor nem azonnal rug vissza, hanem a teljes út megtételéhez kb 1 másodpercre van szükség. Ez normális?
Lehet, hogy a szivató környékén van valami probléma? Vagy vennem kell másik karburátort? Mit állitsak rajta? Két állitási lehetőséget találtam, alulról egy gumidugó alatt a levegő állitót és az alapjáratot.
Segitsen valaki mi lehet a gond.
Köszönöm!
Elfogyott a tudomány.
LTZ 400. K5
Alapjáraton megy ,kis gázadásnál minden OK,dekicsit nagyobb gázadásra a fordulat nem esik vissza az alapjáratra,hanem pörög magasabb fordulaton folyamatosan. kb 2000
3 karburátort cseréltem,tömítések faszák. elvileg falsch levegőt nem szivhat.
Nincs több ötletem.
Volt vkinek hasonló? a TPS szenzorra gyanakszom,meg az elektronikára.....