Bevallom, ha ennyi penzt szannek motorra, akkor sem vennek, habar kiprobalnek egyet. Igaz, ebbol sem kell messzemeno kovetkeztetest levonni, mert egy Izst is kiprobalnek meg egy CFMoto-t is.
A nem vennek azt jelenti, hogy mast vennek inkabb.
Szerintem itt nincs probléma,azért van a fórum,hogy dumàljunk. Nincs mit versenyeztetni,mert itt mindenki Busa fan.Az nem versenyeztetés, hogy összehasonlítjuk a motorokat. Nekem a Gen 2 Busa mellett volt 1 hónapig egy Bmw S 1000 RR tesztmotorom.Azért az nagyon más kavéhàz volt,mert 60 kilóval könnyebb vas,mégis a Busát szerettem jobban.
Nos, van egy stílusa a cikknek úgymond, igen, de sztem még határon van emberileg is, van az úgy, hogy úgy van, tudod olyan ez, mint mikor húzod a gázt élőben, igazából tökmindegy, mivel mész a közúton, egy ZZR400-al is meg lehet b*ni mindenkit, ha jó a gép, és a pilóta. Itt az élményfaktor volt sztem a lényeg, és nem kell ez miatt ennyire morogni.
ZZR1.4 tényleg brutális gép, volt hozzá szerencsém szintén közelről jó pár hónapig. Egyszerűen más.
Én nem vagyok egyébként megsértődve senkire, meg elfogadom, hogy mindenkinek más a tapasztalat stb, de részemről az a releváns tapasztalat, és vélemény amikor ezzel is, azzal is ment. Ha nem ültem rajta, nem mondok véleményt. Ha összehasonlítok, mindkettőt ismerem egyforma szinten. Nekem ezek a dolgok itt kezdődnek. 🤗
Szia.Hát nem tudom,hogy én számodra a mérgelődök közé tartozok e vagy sem,de én kezdtem ezt a lavinát megindítani azzal hogy a tesztre reagálva megírtam, hogy szerintem nem annyira megy mint ahogy írják a tesztben.
(Pl ez a bejegyzés:Mert minden, az átlagnál erősebb/gyorsabb/izmosabb járműben ülő egyed elemi késztetést érez arra, hogy összemérje velem a járgányát, de nincs a tudatukban, hogy a végén úgyis kifújom az orrukat)
Én erre írtam hogy ez így nem igaz mert kb minden ezres elveri végre,de még lehet a vetélytársa is ami 10 évvel idősebb technika a megjelenése óta 2012 zzr1400.Egy tesztnek szerintem az a lényege hogy a valóságot írjuk le és nem lehetünk elfogultak egy adott típus miatt, meg mert megtudtuk venni.Én igen mentem vele 15 ezer km-t mert ismételve nekem is az új van és imádom,imádom,imádom,imádom.Viszont nem vagyok elfogult meg Rossi sem.Előtte volt Gen2 meg zzr1400 is,sőt sok 1000-es sportmotor is és ebből kiindulva írtam le hogy azért nem éppen igaz hogy mindent is elver a busa meg hogy annyira minőségi hogy a japán mérnöki csúcs.Nézzetek meg egy R1 M hátsó lengővillát vagy egy H2SX-et közelről és akkor majd látjátok mi a japán mérnöki munka.És ezen vitázni meg megsértődni szerintem teljes felesleges.Főleg úgy hogy a fő vitaforrást maga a cikk szerzőjétől vagy aki tesztelte jött amikor ilyen válaszokat irt,hogy Sírok b*meg,Áhhh...... kik vagytok ti stb stílusban reagálta le az egészet.Széles utat mindenkinek!
Egy Hayabusa topicba bekerült egy élménybeszámoló, valakinek lett ilyen, imádja, örül neki, megszerette, és kicsit isteníti úgymond. Ez normális, ha az ember beleszeret az adott motorba, vagy az életében végre eljuthat ide, hogy egy új motorja legyen. Lehet, hogy volt neki előtte 30, de most érzi úgy, hogy na , ő az igazi, minden téren.
Akik ki sem próbálták még, de volt , van előző, harcolnak, hogy márpedig nem a leggyorsabb, meg ez meg az meg amaz. Mondjuk összehasonlítást nem látok szakmailag, vagy vmi értelmes alátámasztást, csak hogy jajj nem, és elfogult. Na és? Neki az nyert. De a morgók között van itt valaki, aki beletolt már az új HB-be vagy 10 ezer km-t?
Mindenki más, más igényekkel, elvárásokkal. Lehet együtt örülni, vagy érdeklődni. X úgy gondolja, Z másképp. De ha másképp gondoljátok, legalább a beszélgetéseknek és vitáknak lenne vmi tartalma az anyázás, irigység, ismeretség nélküli személyeskedés helyett.
Nos, én szerencsés embernek, sőt nőnek tartom magam, nem mellesleg gazdagnak is, és most nem a pénzre gondoltam, de a lelkileg szegény, gyötört , irigy, kétszínű, hazug embereket nagyon sajnálom. További cikkek a közeljövőben. Egyébként ha van valakinek eladó gép, írhat, mert a hetekben tervezek venni egyet. 🤗
Drága barátom!
Ha leírsz valamit nyilvánosan, ne csodálkozz a reakciók érkeznek. Ha várod, ha nem. Ezek a reakciók nem a személyednek szólnak, azt sem tudjuk ki vagy.
Megsértődsz miközben te a motorozási tudásunkat kevesled, nyilatkozol hogy mit érdemlünk és mit nem.
Tanulj a filterezett fejű önjelölt szerelőtől és tilts mindenkit aki nem ért veled egyet.
Nem kell megsértődni.Én 3 évig versenyeztem Gen 1,és Gen 2 Busákkal gyorsulási versenyeken, ott sikerült kimotorozni őket.Bár ezt a kimotorozni szakkifejezést tulajdonképpen sosem értettem igazán.Az azért eléggé relatív,hogy kinek mi számít kimotorozásnak. Van aki csak egyenesben gyors,mint pl. én,van aki csak kanyarban,de mondjuk nem tud megrajtolni rendesen egy gépet,van aki kilóméter hosszan tud egykerekezni, van aki streetfighterkedik,mindenki másban ügyes.Rossi a világ egyik legjobb motorosa,de ki tudna motorozni egy turbós ezrest,vagy egy turbós Busát?Vagy tud streetfighteres trükköket?Szerintem ez teljesen meddő vita.Itt mindenki imádja a Hayabusákat,hiszen ezért vagyunk itt,csak nem mindenki elfogult,és szemellenzős.Van,aki reálisan látja a Busák helyét a többi vas között.Nekem sajnos ház vásárlás miatt el kellett adnom az enyémet,de azóta is rohadtul hiányzik,mert nagyon jó motor volt. Egyszer még tutj lesz is,ha odaérek anyagilag.Ja,és valószínűleg a Gen 3-tól is eldobnám az agyamat most, mert már vagy 5 éve nem ültem motoron.Peace. 😉
"Nem kellene hisztizni itt mindenki busa rajongó... Írtál egy beszámolót ezzel a szegény kis pink fejűvel, ami kifejezetten szubjektívre sikeredett."
Drága barátom.
Nem kell a személyeskedés, mert unalmas és minőségtelen.
A saját tapasztalataimat írtam le.
Nem kell, hogy tetszen, csak megosztottam.
Nem vártam reakciókat, mert konkrétan pont lesz*rom, hogy ki mit gondol erről.
Na én léptem erről az oldalról, mint nagyon sok barátom.
Nem kellene hisztizni itt mindenki busa rajongó... Írtál egy beszámolót ezzel a szegény kis pink fejűvel, ami kifejezetten szubjektívre sikeredett.
Nincs ezzel semmi gond, baszott jó motorról beszélünk, de tény hogy vannak gyorsabbak, jobban össze rakottak nála. Nem akarom elkezdeni sorolni, de min. egy tucat motor van ami odaveri gyorsulás/végsebesség terén. 190 lóval ma már nem számít űrhajónak 😃
ha egyszer megpróbálod polírozni meglátod mennyit ér a fényezése, kb semmit. Van ZZR is a garázsban, nagyságrendekkel jobb minőségű a dukkó rajta.
a fék végre alul rendben van, de a felső munkahenger továbbra is cserés. A gyorsváltó nem rossz de vannak sokkal jobbak. Lefelé nem ad elegendő gázfröccsöt, fölfelé van akinek rángat.
Hidegen kifejezetten szépen jár, sosem zörög mint ahogy írjátok. Az valami egyedi dolog lehet. A hátsó lengővilla egy szégyen, van itt olyan hegesztő aki különbül megcsinálná vasárnap ebéd után 😁
A kanyarokban sokkal jobb lett a gen2-nél, a fék amíg működik erős és jól adagolható, van értelmes világítás, az előzőről az nagyon hiányzott. Tetszik ez a ledes megoldás.
Az agyon dicsért üléspozícióról annyit hogy 190 centi fölött azért annyira nem fényes. Az elektronika nagyon kellett, hozza a kor színvonalát. A dilettáns kis barátnőd kihagyta a felsorolásból a kanyar ABS-t, ami nem kell mondanom mekkora dolog.
És ami a lényeg megmaradt a feeling, csábít hogy húzd a gázt, kihozza az állatot még az ilyen békés emberekből is mint én 😆.
Bírom én az ilyen pejoratív megjegyzéseket, hogy meg sem érdemeljük, meg ilyesmik. Kicsit szemellenzős dolog ez. Én például évekig hajtottam egy gen1 busát, utána vettem egy 3 évvel fiatalabb 1000-es sportmotort, aztán 200-ig agyelhagyás, ahogy megy, az előző motorom ehhez képest egy barátságos kis "túra" gép volt, pedig az se volt ám gyenge,(202 lóerő meg hozzá 150 Nm) meg kicsit könnyebb is volt, mint a gyári(vagy 15 kilóval). Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy a mostani bringám erősebb, meg jobban megy, mint a gen3 busa, de azért azt el lehet hinni, hogy a világ leggyorsabbja már régen nem a bármelyik generációs hayabusa... Igazándiból az ilyen emberek miatt már nem is szeretnék ebbe a csapatba tartozni... feket663 vagy még régebben fistván voltam, maradok tisztelettel!
Igazad van.
Egy nehéz, szar vastömb, ami egy ipari hulladék.
Ne is vegyetek ilyet.
Tudod miért ne?
Mert kurvára nem érdemlitek meg.
Tudod azon szoktam nagyon röhögni amikor ilyeneket írnak be, hogy nehéz, meg lassú.
Ki sem tudjátok motorozni amit nyújt.
Azt sem tudjátok igazán kimotorozni amitek van.
Nem vagytok Rossik, meg Makik,
Nem mindegy nektek?
Sírok b*zmeg.
Áhhh...
De semmi rossz indulat nem volt az írásomba én is imádom a busát csak hát azért a tények tények.Ha nem új lenne nekem is akkor nem is írtam volna semmi.
A nem vennek azt jelenti, hogy mast vennek inkabb.
Amúgy az a normális fórum, ahol egymás faszhosszabbítóját versenyeztetitek?
ZZR1.4 tényleg brutális gép, volt hozzá szerencsém szintén közelről jó pár hónapig. Egyszerűen más.
Én nem vagyok egyébként megsértődve senkire, meg elfogadom, hogy mindenkinek más a tapasztalat stb, de részemről az a releváns tapasztalat, és vélemény amikor ezzel is, azzal is ment. Ha nem ültem rajta, nem mondok véleményt. Ha összehasonlítok, mindkettőt ismerem egyforma szinten. Nekem ezek a dolgok itt kezdődnek. 🤗
(Pl ez a bejegyzés:Mert minden, az átlagnál erősebb/gyorsabb/izmosabb járműben ülő egyed elemi késztetést érez arra, hogy összemérje velem a járgányát, de nincs a tudatukban, hogy a végén úgyis kifújom az orrukat)
Én erre írtam hogy ez így nem igaz mert kb minden ezres elveri végre,de még lehet a vetélytársa is ami 10 évvel idősebb technika a megjelenése óta 2012 zzr1400.Egy tesztnek szerintem az a lényege hogy a valóságot írjuk le és nem lehetünk elfogultak egy adott típus miatt, meg mert megtudtuk venni.Én igen mentem vele 15 ezer km-t mert ismételve nekem is az új van és imádom,imádom,imádom,imádom.Viszont nem vagyok elfogult meg Rossi sem.Előtte volt Gen2 meg zzr1400 is,sőt sok 1000-es sportmotor is és ebből kiindulva írtam le hogy azért nem éppen igaz hogy mindent is elver a busa meg hogy annyira minőségi hogy a japán mérnöki csúcs.Nézzetek meg egy R1 M hátsó lengővillát vagy egy H2SX-et közelről és akkor majd látjátok mi a japán mérnöki munka.És ezen vitázni meg megsértődni szerintem teljes felesleges.Főleg úgy hogy a fő vitaforrást maga a cikk szerzőjétől vagy aki tesztelte jött amikor ilyen válaszokat irt,hogy Sírok b*meg,Áhhh...... kik vagytok ti stb stílusban reagálta le az egészet.Széles utat mindenkinek!
Nézzük miről megy a faszkolódás:
Egy Hayabusa topicba bekerült egy élménybeszámoló, valakinek lett ilyen, imádja, örül neki, megszerette, és kicsit isteníti úgymond. Ez normális, ha az ember beleszeret az adott motorba, vagy az életében végre eljuthat ide, hogy egy új motorja legyen. Lehet, hogy volt neki előtte 30, de most érzi úgy, hogy na , ő az igazi, minden téren.
Akik ki sem próbálták még, de volt , van előző, harcolnak, hogy márpedig nem a leggyorsabb, meg ez meg az meg amaz. Mondjuk összehasonlítást nem látok szakmailag, vagy vmi értelmes alátámasztást, csak hogy jajj nem, és elfogult. Na és? Neki az nyert. De a morgók között van itt valaki, aki beletolt már az új HB-be vagy 10 ezer km-t?
Mindenki más, más igényekkel, elvárásokkal. Lehet együtt örülni, vagy érdeklődni. X úgy gondolja, Z másképp. De ha másképp gondoljátok, legalább a beszélgetéseknek és vitáknak lenne vmi tartalma az anyázás, irigység, ismeretség nélküli személyeskedés helyett.
Putyin ur! Johet az atom.
https://motocat.wordpress.com/...
Ha leírsz valamit nyilvánosan, ne csodálkozz a reakciók érkeznek. Ha várod, ha nem. Ezek a reakciók nem a személyednek szólnak, azt sem tudjuk ki vagy.
Megsértődsz miközben te a motorozási tudásunkat kevesled, nyilatkozol hogy mit érdemlünk és mit nem.
Tanulj a filterezett fejű önjelölt szerelőtől és tilts mindenkit aki nem ért veled egyet.
Drága barátom.
Nem kell a személyeskedés, mert unalmas és minőségtelen.
A saját tapasztalataimat írtam le.
Nem kell, hogy tetszen, csak megosztottam.
Nem vártam reakciókat, mert konkrétan pont lesz*rom, hogy ki mit gondol erről.
Na én léptem erről az oldalról, mint nagyon sok barátom.
Nincs ezzel semmi gond, baszott jó motorról beszélünk, de tény hogy vannak gyorsabbak, jobban össze rakottak nála. Nem akarom elkezdeni sorolni, de min. egy tucat motor van ami odaveri gyorsulás/végsebesség terén. 190 lóval ma már nem számít űrhajónak 😃
ha egyszer megpróbálod polírozni meglátod mennyit ér a fényezése, kb semmit. Van ZZR is a garázsban, nagyságrendekkel jobb minőségű a dukkó rajta.
a fék végre alul rendben van, de a felső munkahenger továbbra is cserés. A gyorsváltó nem rossz de vannak sokkal jobbak. Lefelé nem ad elegendő gázfröccsöt, fölfelé van akinek rángat.
Hidegen kifejezetten szépen jár, sosem zörög mint ahogy írjátok. Az valami egyedi dolog lehet. A hátsó lengővilla egy szégyen, van itt olyan hegesztő aki különbül megcsinálná vasárnap ebéd után 😁
A kanyarokban sokkal jobb lett a gen2-nél, a fék amíg működik erős és jól adagolható, van értelmes világítás, az előzőről az nagyon hiányzott. Tetszik ez a ledes megoldás.
Az agyon dicsért üléspozícióról annyit hogy 190 centi fölött azért annyira nem fényes. Az elektronika nagyon kellett, hozza a kor színvonalát. A dilettáns kis barátnőd kihagyta a felsorolásból a kanyar ABS-t, ami nem kell mondanom mekkora dolog.
És ami a lényeg megmaradt a feeling, csábít hogy húzd a gázt, kihozza az állatot még az ilyen békés emberekből is mint én 😆.
Egy nehéz, szar vastömb, ami egy ipari hulladék.
Ne is vegyetek ilyet.
Tudod miért ne?
Mert kurvára nem érdemlitek meg.
Tudod azon szoktam nagyon röhögni amikor ilyeneket írnak be, hogy nehéz, meg lassú.
Ki sem tudjátok motorozni amit nyújt.
Azt sem tudjátok igazán kimotorozni amitek van.
Nem vagytok Rossik, meg Makik,
Nem mindegy nektek?
Sírok b*zmeg.
Áhhh...
Ja!
NEM.
😂
Elfogult vagyok.
😁