Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a pici réz lapocska beszorúlt a vájatba, és a rugócskája nem tudta kinyomni, és a forrasztás is laza lett, most megint jó. De köszi!
van komplett kapcsolóm, 2002 utánihoz, amin elakadásjelző van a lámpa kapcsoló helyén...
A lámpa betáp vezeték kiolvadtt
Szia meg van a hiba a start gomb a rossz,.
Te vagy az! Szép napot neked! Sárgaangyalom! Igen, ezen azonnal világít a lámpa ha gyujtáson van, hiányolom is a lámpakapcsolót. akkor szedjem szét, vészvillogókapcsolót?
Szia Zsolti,
Áram biztos nincs, de te feszültséget keresel. 😁
Van lámpa kapcsolód a jobb oldalon? Vagy már az újabb Busád van amin a lámpakapcsoló helyén a vészvillogó kapcsoló van? Mert a problémád ott lesz 🙂 ugyanis a starter gombon keresztül van bekötve a lámpa feszültsége.
Szép estét, az infód alapján levettem a bal felső fekete műanyagot, találtam biztitábla alatt biztiket és mind jó, de áram nincs a lámpa feliratú mind 2őben.Innen hogyan tobább, hol lehet elveszve az áram?
Én néha még azt sem merem piszkálni,amihez értek. 😄
Szia nekem aztán szegezhetsz kérdést mert én abban hiszek hogy amihez nem értek azt nem piszkálom.De hát mindenki más és köszi a választ jó szerelgetést.Meg félre ne értsd semmi rossz szándék nem vezérelte az előző kérdésemet csak kiváncsi voltam,hogy ilyen komoly motorok szereléséhez hogy fognak neki emberek alap alkatrész kinézetének vagy elhelyezkedésének tudása nélkül.De köszi és jó munkát!
Köszi, holnap szétszedem, meló után.
Csak a bal felső idomtakarót kell levenni két csavar és egy patent kioldásával.
Szerintem is ott lehet TLR emenn is ott volt anno. Láncot is lefujtam száraz olajsprével. Holnap akkor szétkapom, Köszi a segítséged.
Hát, ezt fejből meg nem mondom, igen rég kellett ilyen motorhoz nyúlnom, de mintha a műszerfal alatti belső burkolatot kellett volna levenni, meg az oldalsót a bal oldalon. Nem venném be rá a ciánt, jellemzően nem ilyen jellegű motorokat gyógyítunk, a tévedés jogát fenntartom.
Hol van a biztitábla, mit bontsak meg? Ilyen lett a fékmunkahenger szép
A biztosítéktáblánál. Olyan biztosítékot keress, amire HEAD van írva, azt ellenőrizd kezdésnek.
RAKTAM FEL ÚJ GUMIT HÁTRA, A CENTÍROZÓ GÉPRE KIVETT CSAPÁGYAKKAL FÉRT FEL, MERT VASTAG A TENGELY. ÉS APRÓ DARABOKRA SZEDTEM A H. MUNKAHENGERT KITAKARÍTOTTAM, LEHOMOKFUVÓZTAM, ALAPOZTAM ÉS KAPOTT KURVA FÉNYES ARANYAT, ÚJ BETÉTEKET.ÚJ FÉKOLAJAT. Most motor olajat cserélem
Szia, nyugodtan szólj bele!Én meg is köszönöm,minden komment hasznos itt a forumon! Már is nekd szegezem a következő észrevételemet:Arról mit gondolsz, csak a helyzetjelző világít elől, nem tudom mióta, most vettem észre ahogy szervizelem, napközben használom a motort, eddig nem is tünt fel nekem. Akármit hogy kapcsolok nem világít se a tomp, se a ref... Hol kezdjem a kitakodást?
Ne haragudj hogy itt bele szólok csak egy kèrés lenne ami feltűnt!Hogy szervizeled a motort ha nem tudod mi az a bordás valami ami a fesszabályzó?
Aha.Akkor ezért szokták a németek turbósítani a Hayabusákat. 😁
Érdemes a csatlakozóit néha megtisztítani, egy kontakthiba könnyen kicsinálhatja a generátort vagy magát a fesszabályzót is.