Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem semmi bajom nem volt az ENI olajjal, én is 10w 60-ast használtam.
Ennyire? kizárt.......
negru01 nem tapasztaltam ilyesmit, remélem tényleg csak az Eni volt szar!
MagiMan köszi! Nem tapasztaltam olajszagot és füstöt sem, ezért is furcsálom a fogyást...
ddt500 köszi a választ!Sajnos a kilométert nem tudom, de óra szerint 59000. Szépen jár, szép a hangja, nem csörög és nem tapasztaltam füstöt (szinte mindíg jön mögöttem valaki). A blokkja szép állapotban van, nem látszik hogy lett volna bontva. Szerelő tanácsára tettem bele a 10w60-at, kíváncsi vagyok mit produkál.
Ez az én motorom volt, ekkor 1000 kilométerenként evett több mint egy liter olajat... Ennek ellenére csak motorfék után füstölt láthatóan.
http://youtu.be/KI2dgzKJvoU
Ha ennyit eszik azt érezni a levegőben na meg a ruhán is, el nem égett olaj szaga össze nem téveszthető mással. Tényleg irreálisan sok ez a mennyiség.
Hány millió km van a 20 éves Busádba? Alapvetően nem eszi, és a blokkja mindent is kibír, de ha 4x tekerték vissza és már 2-300e km van benne akkor bármi előfordulhat. 1,5 liter nem elfogadható szerintem semmilyen motornál pláne ha nem hajtod.
Nem raknék utcai, pláne túratempóra 60-as olajat.
Kék füst jöhet motorféken ha szelepszár szimeringes. Azt nem nagyon látod motoron ülve. Kérdezd a mögötted jövőt.
Sziasztok! Ma cseréltem olajat Gen1 busámon. 5500 km alatt 1,5 liter fogyott (Eni 10w50) ez mennyire elfogadható? Előtte Motul 10w40 volt, abból talán pár deci hiányzott. Most Xado 10w60 ment bele. Remélem csak az olajjal volt a baj. Füstöt nem láttam és ritkán tempózok 200 fölött, átlag 120- 160 között járok. Más is szokott fogyást tapasztalni?
Rendben, a Mátra ban találkozunk.
Hello Uraim. Szept. 4.-én indulunk a Mátraházi parkolobol 10-10.30 körül.
Bocsánat
Busa Árpi
Üdv uraim!
Buda Árpi emlektura Szept 4 én lessz meg tartva. Indulás 10 óra Mátrá bol, utánna Nagybarca Eger en keresztül, és közös ebéd az Arlo i suvadas étterem Ben.
Aztán mindenki haza.
30 665 20 39
Az első lánckerékről veszi a sebesség jelet egy szenzorral.
Viszont körforgalom előtt tuti nem ment ennyivel, hacsak nem akart repülni.
Körforgalom elött azért gyanus. Mechanikus mutatos óráknál ez azért nekem is kérdéses, hisz akár el is emelkedhetett a kerék és túlpörgött ha felakadt a gáz, bár busánál nem tudom melyik kerékröl veszi a sebesség jelet, illetve az ütéstöl a mutatok is tul lendülhetnek tehetetlenségüknél fogva.
Tudjuk mennyi idő alatt van 240-en egy ilyen vagy hasonló gép. Van itt a fórumon olyan akinek pont ennyit mutatott, de ő köztünk van, egy nagyon jó barátom.
Legyen könnyű a föld a rídernek, részvétem a családnak és a barátoknak.
Sziasztok, szomorú, hogy a motoros társunk, elment, ezen már nem tudunk változtatni, nem is értem az egész szituációt, hogy történt. Részvétem a hozzá tartózóknak. Amiért ide írok, ha megnézitek a linken lévő cikket, a képen látok a fűben egy hayabusa oracsoportot, ezért azt feltételezem ez egy 1generációs hayabus lehetett, sajnos. A kérdésem az hogy most ha az óracsoport 240km/h mutat az egyenesen azt jelenti 240nél történt a baleset? Mert ezt írja a cikk,. Szerintem ez nem lehet.
Sziasztok.2008-2019 busára való újszerű állapotú kb 5000 km-t volt motoron, karbon kipufogók eladók
Hello. Te voltál Jászberény és Szentlőrinckáta között ? Ha igen cserélhetnénk telefon számot. Ha gondolod.
Nagyon köszönöm!
Durva....
Szia!
Az enyém anno így nézett ki (az oldal-platnik konzolját én terveztem és a melóhelyen gyártattam rozsdamentes lemezből, a többi része gyári Givi volt).
Sajnos több fotót és a gyártási rajzokat már nem találom hozzá...