Sziasztok.Ha valakit érdekel megmaradt Gen 2 busàba való 4 db zsír új NGK irídiumos gyertya
10000ft a 4db.
Alsó műanyag idom ami lentre megy és a kettő oldalidomot köti össze az olajhűtőnél 5000ft
Bal oldalidom felső részére való fekete takaró műanyag
5000ft
Nekem egy két mòdosított részletében " bucsus", de hàt izlés... a màs szinre eloxàlt cuccok, ha nem gyàri , akkor ABE papir lehetöleg legyen hozzà, föleg a fékkarròl... ha megvannak a gyari elemek, azokat is harcold ki, föleg a kipuk tekinteteben. A sportdobhoz is kell a tipusbizonylat, meg a DB killer...
A felnicsik pazar vonalvezetesü
A váltó mellett a Hayabusa másik gyengéje az olajfogyasztás, nekem volt benne részem bőven... Erre is érdemes odafigyelni egy kompresszió méréssel vagy egy veszteségméréses vizsgálattal. A termosztátot és a hűtősapkát is is érdemes cserélni gyári újra egy ennyi idős motornál, engem az is szívatott.
Az ár szerint vagy nagyon jó fogás, vagy átverés.
Az ilyen keveset futott, de koros motorknál németben néha azért adják el, mert egy nagyobb szerviz számla végösszege vetekszik a motor értékével. Nem gondolok itt nagyon komoly dolgokra, csak mondjuk, gumiabroncs, láncszett, szelepállítás, szinkron, fék és egyéb folyadékcserék, fékbetétek,stb pillanatok alatt egy 1500-17000€ számlát eredményeznek, anyaggal munkadíjjal.
Èn elsö körben nézek egy átlalánso állapotot. Esztétika, megkiméltség/elhanyagoltság szintje_eredetitöl eltérö modosítások, kiegészítök, ezekhez tartozó doksik-legális-illegális. Aztán abroncsok állapota, nem csak kopottság mértéke, de típusa-> következtetés vezetési stilusra, féktárcsá vastagsága, fékbetétek vastagsága, lánchajtás allapota, szivárgások motornál, hütésnél. Elektromos rendszer -kábelek állapota, funkcíonálnak-e rendesen. Aku állapota. Fékeknyergek elöl ezen a tipuson elég érzékenyek. nagyon fontos, hogy tiszták legyenen a dugattyúk, könnyen forogjon a kerék, ha oldaltámszra húzod, mert elég gyorsan kagylósra koptatja a szoruló dugattyús fékynereg a tárcsákat, pulzálni-rázni fog fékezésnél. Ezeknél (meg a legtöbb nagyobb térfogatú suzukinál) a váltó érzékeny pont. Ne dobálja ki fokozatokat, és ne búgjon -sírjon váltó. Meg kell nézni a teleszkopokat, nincs e megkopva krómszár, nem lóg-e kormánycsapágy, hátsó lengövilla-himba csapágyazás- ellenörzése...
A németek jószerével elteszik a számlákat, TÜV papirokat. Ezeket érdemes nyugodtan átfutni. Kapsz motor állapotáról egy másik képet, és meg tudod saccolni, hogy vétel után mennyi pézt és idöt kell még ráfordítani. Ezzel tudsz esetleg még faragni az árból. Amúgy ennek itt elég borsos biztosítás lesz szerintem...
Sziasztok
Szeretnék segítséget kérni.
Kénéztem egy Busát 3.500€
2005 évjárat 40.000km futott.
Mit kell csekkolni.
Mi a gyengéje?
Előre is köszönöm a választ.
Üdv mindenkinek 😃
10000ft a 4db.
Alsó műanyag idom ami lentre megy és a kettő oldalidomot köti össze az olajhűtőnél 5000ft
Bal oldalidom felső részére való fekete takaró műanyag
5000ft