Igen,ez nekem is feltűnt,hogy mindent lenyom,igaz,hogy 265 kiló,meg csak 190 ló,az új ezresek, meg csak 200 kiló körüliek,meg 210-215 lovasak....Egyszóval kicsit elfogult a cikk,mondom én ezt úgy,hogy továbbra is imádom a Busákat.
Hu nekem nagyon furák ezek az új busa tesztek!Úgy van leírva hogy kb nincs ellenfél,átlagnál gyorsabb annyira megy, pedig ez már szerintem nagyon nem igaz.Lehet 1999-ben a busa vert minden kategóriát,de ez már nem igaz mert kb minden új sportmotor elveri és kategóriatársa meg már nincs.
Sőt azt is megmerem kockáztatni hogy 5-6 ban felső tartományban gyengébb mint a Gen2.
A minősége: igen érzetre jónak tűnik de azért vannak bajok.Első féknyereg hiába Brembo mert a felső munkahenger nem az és hát azért annyira erősnek nem mondanám pont ez miatt,és most gondok is vannak vele mert a fékkar vannak esetek amikor beesik mintha levegős lenne a rendszer,fényezése elég gyenge mondhatni lehelet lenne ebben több márka sokkal jobb(pl Kawasaki),plexi az meg könnyen karcolódik,a gyári oldalidom tépőzárak azok meg már vicc kategória folyton elengedi a tapasz es 2800 Ft egy darab.Gyorsváltó felfelé tökéletes viszont visszafele azért van még hova fejlődni persze ez olaj függő is szerintem.A motor hangját nem mondanám csörgősnek hidegen,szép halak persze ha a megfelelő olaj van benne de ezt a gyári könyv szépen írja mivel a legjobb.
Ezt mind úgy írom hogy nekem is busám van meg busák is voltak és imádom csak hát senki sem tökèletes.
További szép napot mindekinek.
Hát én is néztem a használt eladó gen3 busákat.Szerintem aki igazi busás az nem fogja eladni max ha kell neki a péz vagy valami családi probléma adódik.
helló. köszi, hogy feltetted. szerintem a grafit az nagyon ott van. el tudnék képzelni egy kolbászzsír variációt is. az lenne a legszebbbb.
az ár....hát már 2021-ben is sokalltam. egyébként hirtelen több alighasznált is eladó lett a használtautón. nem értem.
vagy vegyél egy komplett első villát, azt is bele lehet hackelni, lehet sok munkával, egyedi felső villahíddal, gsxr1000 k5-6 gyári alsó villahíddal, vagy kicsi kompromisszummal a gyári villahidakat használva, ekkor a féktárcsák alá kell egy 2mm-es alátét és az alsó villahíd alá egy 0,5 mm-es lemezcsík. Én az előbbi verziót csináltam annak idején...
Sőt azt is megmerem kockáztatni hogy 5-6 ban felső tartományban gyengébb mint a Gen2.
A minősége: igen érzetre jónak tűnik de azért vannak bajok.Első féknyereg hiába Brembo mert a felső munkahenger nem az és hát azért annyira erősnek nem mondanám pont ez miatt,és most gondok is vannak vele mert a fékkar vannak esetek amikor beesik mintha levegős lenne a rendszer,fényezése elég gyenge mondhatni lehelet lenne ebben több márka sokkal jobb(pl Kawasaki),plexi az meg könnyen karcolódik,a gyári oldalidom tépőzárak azok meg már vicc kategória folyton elengedi a tapasz es 2800 Ft egy darab.Gyorsváltó felfelé tökéletes viszont visszafele azért van még hova fejlődni persze ez olaj függő is szerintem.A motor hangját nem mondanám csörgősnek hidegen,szép halak persze ha a megfelelő olaj van benne de ezt a gyári könyv szépen írja mivel a legjobb.
Ezt mind úgy írom hogy nekem is busám van meg busák is voltak és imádom csak hát senki sem tökèletes.
További szép napot mindekinek.
https://motocat.wordpress.com/...
😁
Mert némelyik elég jó!!
az ár....hát már 2021-ben is sokalltam. egyébként hirtelen több alighasznált is eladó lett a használtautón. nem értem.
Gigajol nez ki ez a busa....
Valaki nem tud olyan szemelyt aki le tudna gyartani radialis fek adaptert 1generacios busahoz?
de az is erdekel, ha valakinek van elado adapterje.
Köszönöm mindenkinek aki ma eljött Busa Árpi emléktúrára.
Jól éreztük magunkat, és jó volt újra találkozni.