Igen,tényleg tahót csinál a gép az emberből.Anno én is versenyre menet-jövet az autópályán cigiztettem a púposkodó autósokat. Volt,aki (német autópályán) nem akart 200-nál elengedni, mert nem hitte el, hogy utána még tud gyorsulni a motor. 😁 😅 😂
Ma kipróbáltam végre 😁 a motoromat.
Szigorúan német, korlátozás nélküli autópályán.
Készítettem videót is, csak menet közben a német autópályán katapultált a kamerám és elrepült, majd egy galamb homlokkal levette, de így is műhold lett belőle. 😂
Még jó, hogy a gagyibb volt felszerelve és nem a GoPro.
Na szóval kurvárakibaszottulmegyezamotor.
És olyan stabil, mint Darth Vaderben a lélegeztetőgép, meg sem rezzent 6 - ban nyélen-végen.
150-től neki állt púposkodni egy Porsche 911 S4. Szegény nem mérte fel az erőviszonyokat és hamar feladta, amikor látta, hogy folyamatosan és igen dinamikusan távolodok tőle. Aztán visszalassítottam és integettem neki, hogy hajrá gyerünk, de csak a jobb egyen ülő csaja vigyorgott, a hapsi mereven nézett előre. 😂
Igazi tahót csinál ez a gép az emberből, mert tudod, hogy mindenkit (is) meg tudsz vele sexuálni.
Gps-sel mértem a tempót, ami 295 - öt mért csúcsban. Óra szerint 300 felett volt.
Az út és időjárási viszonyok optimálisak (nem volt mérhető emelkedő, sem lejtő, enyhe oldalszél volt, 25 fok celsius külső hőmérséklet, száraz aszfalt, guminyomás gyári értékre 3.0 bar, beállítva) voltak.
Én 100 kg vagyok ruhában, sisakban, bakancsban és van a motoron egy 35 literes Givi nyeregtáska, a hátsó ülésre felhelyezve.
A motor full gyári és az is marad.
Sziasztok. Sajnos eladová vált imádott Hayabusám. 2000 es évjárat. 16 éve van nálam. Alig volt használva mivel külföldön dolgoztam és a motor otthon volt a szobában.Garantáltan 34800 kmt futott. Az ára 1.78 M forint. Érdeklődni 06204636517 számon lehet.
A ZZR-hez viszonyítva tudom csak leírni.
Szóval:
Erő leadásra a Busa sokkal erősebbnek érződik (a Zizi olyan kultúráltan adja le az erejét ez meg arcon vág vele- mint régen), hiába a kevesebb köbcenti ezt a Suzukinál nagyon érzik
Sajnos nagyon hasalósra vették az üléspoziciót a Zzr-hez képest így a Kawa sokkal kényelmesebb.
Futóműre tudja azt amit az elöző két generáció viszont itt az Öhlins futóműves Zizi klasszisokkal jobb (a sima gyáriról nem tudok nyilatkozni)
Fékre megfelelőnek mondanám a teljesítményéhez igazították.
Ami sokkal jobb lett az a szoftveres háttere a motornak, szép az új "mozi" és a műszerfal megvilágítása is nagyon bejött.
Hirtelen ennyi jutott még eszembe, ha valamit nem mondtam írd meg.
Összeségében én a ZZR-t választanám, de a Busa elképesztően szexy, gyönyörű vonalai vannak! 😍
Gyári kipufogó keresek K4 hayabusa hoz
Összekötő cső vel eggyütt
Balos és jobbos is kellene
Köszönöm!
Impozáns!
Szigorúan német, korlátozás nélküli autópályán.
Készítettem videót is, csak menet közben a német autópályán katapultált a kamerám és elrepült, majd egy galamb homlokkal levette, de így is műhold lett belőle. 😂
Még jó, hogy a gagyibb volt felszerelve és nem a GoPro.
Na szóval kurvárakibaszottulmegyezamotor.
És olyan stabil, mint Darth Vaderben a lélegeztetőgép, meg sem rezzent 6 - ban nyélen-végen.
150-től neki állt púposkodni egy Porsche 911 S4. Szegény nem mérte fel az erőviszonyokat és hamar feladta, amikor látta, hogy folyamatosan és igen dinamikusan távolodok tőle. Aztán visszalassítottam és integettem neki, hogy hajrá gyerünk, de csak a jobb egyen ülő csaja vigyorgott, a hapsi mereven nézett előre. 😂
Igazi tahót csinál ez a gép az emberből, mert tudod, hogy mindenkit (is) meg tudsz vele sexuálni.
Gps-sel mértem a tempót, ami 295 - öt mért csúcsban. Óra szerint 300 felett volt.
Az út és időjárási viszonyok optimálisak (nem volt mérhető emelkedő, sem lejtő, enyhe oldalszél volt, 25 fok celsius külső hőmérséklet, száraz aszfalt, guminyomás gyári értékre 3.0 bar, beállítva) voltak.
Én 100 kg vagyok ruhában, sisakban, bakancsban és van a motoron egy 35 literes Givi nyeregtáska, a hátsó ülésre felhelyezve.
A motor full gyári és az is marad.
Szóval:
Erő leadásra a Busa sokkal erősebbnek érződik (a Zizi olyan kultúráltan adja le az erejét ez meg arcon vág vele- mint régen), hiába a kevesebb köbcenti ezt a Suzukinál nagyon érzik
Sajnos nagyon hasalósra vették az üléspoziciót a Zzr-hez képest így a Kawa sokkal kényelmesebb.
Futóműre tudja azt amit az elöző két generáció viszont itt az Öhlins futóműves Zizi klasszisokkal jobb (a sima gyáriról nem tudok nyilatkozni)
Fékre megfelelőnek mondanám a teljesítményéhez igazították.
Ami sokkal jobb lett az a szoftveres háttere a motornak, szép az új "mozi" és a műszerfal megvilágítása is nagyon bejött.
Hirtelen ennyi jutott még eszembe, ha valamit nem mondtam írd meg.
Összeségében én a ZZR-t választanám, de a Busa elképesztően szexy, gyönyörű vonalai vannak! 😍