Az az ember a motorszerelés Elek Zoltánja. Itt is jelen volt egy ideig, a szerelés fórumban,de a valódi szerelők hamar sarokba szorították ezért elhagyta az oldalt és átköltözött a Facebookra ahol azonnal törli és tiltja,ha valaki rámutat a hibáira. Szerintem a kommentelői szándékosan "hergelik" újabb videó készítésre azzal ,hogy álságosan az egekig magasztalják,pedig ezek tartalmatlan,inkább vicces alkotások ,mint oktatóvideók ,holott ő annak szánja őket.... És igen,rengeteg olajcsere,gumicsere,karbiszinkron lehet már mögötte .Ezek egyszerű karbantartási feladatok.Ennél komolyabb munkát nem is bíznék rá.Ezekben nem is lehet hibázni....gondolhatnánk.De ha egy szerelő 20 év tapasztalattal úgy állítja síkba a hátsókereket egy huszonéves túramotoron, hogy a mutatóújja körmével megszámolja a láncfeszítő csavar kiálló részének menetszámát és azt összehasonlítja a túloldali csavaréval ahelyett ,hogy a lengővilla jeléhez állítaná keréktengely állítótuskóját , ott nagy a baj.Márpedig ez törtönt.Képzett szerelő ilyet nem csinál.Gondolom eddigre mindenki rájött,hogy miért nem !A főtengelyes,síró motor szétpörgetése csak hab volt a tortán.Ha figyelmesen nézed ,józan ésszel is észreveszed ,mikor félrebeszél.A sok követő miatt (akik valószínüleg csak az állandó fikázásai miatt nézik) hiszik sokan,hogy szerelő,pedig maximum TMK lakatos.
Mondhatnám poénosan: Mindenki nyugodjon le a picsába.... :)
Egy biztos hatást kiváltott nálam a videó, amit meg is jósolt: kissé megharagudtam a Tasira.
Mindig is elismertem a szaktudását, de most IS elvitte a mérhetetlen habitusa. Nem reagálnék a videókon belüli számos ellentmondására, ahol pont a saját véleményének mond ellent. De elengedtem a dolgot. Az a lényeg hogy én tudom, aki majd valamikor megveszi, az is tudni fogja... mert kap egy marha nagy dokumentációt a gépről.
Én minden előző tulajával hosszasan beszéltem. A teljes előélete egy nyitott könyv, számomra.
De könnyebb azt gondolni hogy átverés, mert az a gyakoribb.
Ha egy 19 éves motornak az egy kiemelt problémája, hogy nincsenek rajta a figyelmeztető matricák, hááát.... Én speciel az enyémről az első napon távolítottam el. Aztán a fényezés, hogy lépcsős, aki látott már Hayabusát, az tudja, hogy a fényezése gyárilag ilyen. A menesztőgumik állapotáról nem tudok nyilatkozni, de az enyémen se ment el túl sok kilométert, hamar kotyogni kezdett a hátsó lánckerék. A villa kopása adódhatott abból, hogy valaki buta módon rakta össze az első kereket. Hirtelen ennyi jutott eszembe.
Az melyik volt? Lemaradtam róla Pedig figyelemmel kísérem a möstör munkásságát