Most a pálya az autópálya vagy versenypálya? 🙄
Gondolod, hogy a nagyobb méretű gumi megloldja a kérdést? 🤨
Amúgy, ha tartós gumi kell busára akkor vegyél Metzeller Roadtec Z6-ot (közepe sokat bír, de cserébe nem kanyarvadász).
Sziasztok! Gen2 -nél normális dolog hogy 100-140 közt gázelvételre hirtelen motorfék jelentkezik, gázadásnál pedig ugrik? 100 alatt nincs ilyen probléma, szépen adagolható a gáz. 140 tól pedig szinte észre sem lehet venni. Felemeltem az alapjáratot 1450-1500ra, így már sokkal jobb de még mindig lehet érezni.
A mégis jobban gyorsul,azzal vitatkoznék,mert erre vonatkozóan nem találtam semmilyen adatot,a legjobb idejének 10.1-et találtam,én 10.0-át tudtam sorozatban a Gen 2-vel.De tegyük fel,hogy igazad van,az újban van rajtprogram,az meg a legtöbb embernek nincs a kezében,ebből is adódhatnak elég erős különbségek... Az,hogy minden másban jobb,az viszont teljesen biztos,hiszen csak eltelt vagy 15 év a gen 2 megjelenése óta.
Az én Busám meg 205 le és 166 nm lett Ágó fékpadján,Yoshimura rendszerrel,és PC5-tel.
ZZR 1400-ból pedig ez a leggyengébb,amit Ágónál találtam: 216.2 LE, 178.6 Nm.
Nyilván a plusz 100 köbcenti ennyit számít,de ezen nem fogunk összeveszni,mert ez semmiben sem kisebbíti a gen 3 érdemeit.
Tisztán csak a gyorsulást nézve a Kawa megette a gen3 busát. Egyszerre állt mindkettő a garázsban, többször összehasonlítottuk azonos termetű pilótákkal. Nyomaték rugalmasságban sokkal jobb a busa. 3-4 ezres fordulatról állva marad a ZZR. Az új busában 6000 sincs még, a Kawákkal mentem vagy 60-70 ezret, szerintem épp felzárkózott a Suzuki, az elektronikus segédletektől eltekintve nem jobb semmivel. Az a fő előnye hogy van belőle új 😀 A lényeg hogy mindkettő nagyon ott van...
Az ergonómiája más a busának, kicsit zártabb a térd, szűkebb a kormány, más formájú az ülés. Más érzést ad az eltérő váz felépítés, a ZZR-nek nincs akkora "hasa" a fejidom viszont szélesebb. Szerpentinen egyformán érezhető mindkettő súlya, nem érzem másnak, de a Kawa sokkal jobban kanyarodik mint a gen2. Mindkettővel több tízezer km-t mentem, én így látom.
Nemhogy utolérte, hanem bőven lehagyta.
Azt a harmóniát amit az új Hayabusa ad, nem tudja a ZZR.
Továbbá lehet, hogy gyengébb, mint az elődje, de miért van az, hogy mégis jobban gyorsul, hamarabb éri el a végsebességét, jobban fordul, jobban lassul, finomabb, egyszerűen mindenben jobb?
Mert a tökéletest a japók, egyem azt a perverz gondolkodásukat, a tökélyre reszelték.
Mentem ZZR ellen, nem lépi le a ZZR.
Mentem S1000 RR ellen, az 300 felett megy el neki és azt is igen lassan és 312 a vége a BMW-nek, nem látványos a különbség.
Van egy ismerősöm aki megvette az új Busát, majd rendesen bejáratta.
Megvette rá a gyári Akrapovic rendszert, ahhoz megvette a hozzáírt az ECU - t, mindezt Ausztriában. Itthon valamiért csak rendszert kapni, gyári japó Akrához írt ECU -t nem. A lényeg, hogy 206 Le és 165 Nm lett. Gps -sel mérve 315 Km/h -t megy. a 0-200 6.39 sec, a 0-300 17.02 sec lett.
😉
http://youtu.be/3txNgcZF4cI