Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olyan soha sincs hogy nem veszéjeztetsz senkit. Még versenypályán sem. Az elektronika nem csak téged véd,meg a motorodon ülőt,hanem mindenki mást aki körülötted lehet...Persze az elektronika egy "szükséges rossz". Én sem szeretem és nem is volt soha olyan motorom amit "más" is vezetett rajtam kívül. Ettől függetlenül a gyártóknak nem a halott vagy "gyilkos" vevő a jó vevő....
Szó se róla, én is nagyon szerettem a K8-ast. Bejártam vele fél Európát két személlyel, 3 dobozzal. Az új Sólyom elektronikáját is beállíthatod úgy, hogy kvázi "manuálisan" viselkedjen. Szerintem ez pont jó benne, hogy ha egyedül ülsz rajta, és meg akarsz "őrülni" vele, akkor kikapcsolsz minden segédeszközt (ha van hozzá rutinod, és magadon kívül mást nem veszélyeztetsz). Ha pedig mondjuk utassal túrázol vele, akkor ad egy kis biztonságérzetet, hogy nem csak rajtad múlnak a dolgok...
Szerintem.
A K8-asban pont az tetszett,hogy nem volt tele elektronikával,jó volt a nyersessége.Mikor a körforgalomból kifelé odavertem neki a gyorsgázzal,és kis ívet rajzolva kapart kifelé belőle (kis tempó volt,nem vagyok se Rossi,se versenyző).Persze az is lehet,hogy a mai számítógépen,és okoscuccokon nevelkedett generációnak a szimulátor érzés lesz a nyerő,hogy ügyes,vagyok,gyors vagyok,de közben az elektronika (is) vezeti a motort,és fogja a kezüket.Én ehhez már öreg vagyok a magam 40 évével,egy analóg óra,a digitális világban.
Nézd végig a videót. A mérnökök beszélnek benne, és nem a marketingesek. Nekem meggyőzőnek tűnik.

http://youtu.be/cuT0_vSILpA
üdv. egyet értek Zsolttal. ez a motor szép. sőt, nagyon szép. ha majd megtehetem nem kérdés, hogy veszek egyet.
Neked már van információd a gen3 kifinomultságáról és a tartósságáról?
Sziasztok.Ha valakit érdekel eladó Gen2-es busához képen látható kettő Akra dob.4000 km-t volt a motoron.
Mint az új.Ár ügyben kérnem érdeklődni privátban
Új ára:560 ezer Ft a Honda Karasnában én is ott vettem.
A Gen. 2 Busára rákölthetsz akárhány milliót, soha nem fogja azt tudni, soha nem lesz olyan kifinomult, soha nem lesz olyan tartós, mint a Gen. 3.
Az egyik japán mérnök mondta a japán nyelvű angol feliratos videóban, hogy az új Busával kapcsolatban is bízik benne, hogy olyan klubélet bontakozik ki belőle, mint a korábbi generációknál, és látni fogja majd a 100-200-500ezer km-t futott példányokat...
Üdv uram.Ez a motor tényleg szép,de a segge a K8-hoz képest kifejezetten csúnya.:))
Üdv uraim.
Azért legyünk őszinték...
Ez a motor szép. !
Az én teljesítmény mérésemen Ágónál nem volt ez a horpadás/beesés a nyomatékgörbén,és elektronikával,meg egy Yoshi rendszerrel volt laza 205 ló,meg 166nm.Gyorsváltó is volt rajta,mint az újon.Mondjuk nem volt abs,kipörgésgátló,meg csilivili elektronikák,de nem is hiányzott.Ha egy K8-asra rádobok 5 millát,hogy meglegyen az új 7 millás ára,abból már akár egy űrrakétát is lehet építeni,de ez biztosan nem fogja se zavarni,se érdekelni azt,akinek lesz az újra 7 millája.
Azért ez az ábra elárulja, hogy mennyivel jobb az új blokk a 90%-ban használt fordulatszám tartományban...
https://totalbike.hu/hirek/2021/02/05/bemutattak_az_uj_hayabusat/
Ez 7 milláért szerintem egy rossz tréfa.
Bakker.Ezek mit csináltak?Visszafejlesztették?Vagy az euro 5 nyírta ki?
Gyengébb lett mint a gen 2
Akkor ez úgy van,mint a csúnya nőknél,sok alkohollal tuningolva.
ugyanezt mondtuk a hátsó részről az 1. gen. -ról 2.-ra váltva is.... aztán nagyon hamar megtetszett, sőt már-már szebb is lett.
https://totalbike.hu/hirek/2021/02/03/tisztan_latszik_az_uj_suzuki_hayabusa/
Azért lehet,hogy majd nagy duzzogva megveszem 10 éves használt motorként.
Újranéztem a videót,hát a gen 2-höz képest a segge is csúnyább lett.