Szia!Neke volt gen1,ès gen2 is,mindkettő nagyon jó,de azért a K8-on érezhető a 10 év fejlesztés.Jobb kezelhetőség,jobb fék,futómű,no meg az erősebb motor.De igazából mindegy,melyiket választod, mert a gen1 is nagyon jó.
Hayabusa tulajoktól érdeklődnék, leginkább akinek volt gen1 illetve k8 is, ha a közeljövőben sikerülne kielégìteni règi vàsàrlàsi vàgyam: érdemes tovább gyűjtögetni egy k8as modellre? Kezesebb ill megbízhatóbb az újabb modell? Külsőre az első generációs jobban bejön, de az újabbal sincs bajom ellenben ha a mindennapi használatban jelentősebb előnyökkel jár a k8, inkább amellett tenném le a voksom.
Mindenben tökéletesen igazad van.Én egy Bmw S 1000 RR-t kaptam kölcsön egy hónapra egyszer,és bár rohadtul tetszett,hogy kicsi,könnyű,és gyors,de mindig jobb érzés volt utána visszaülni a K8-as Busámra,mert az olyan volt,mintha hazaértem volna.Tényleg viszonylag kényelmes hosszú távon is,stabil az egyenesfutása,és a kanyarokban is stabil az én lassú tempómnál,mint a TGV.És nem csak a gyorsulási versenyeket,meg az autópályás száguldozást élveztem rajta,hanem jó volt vele lassan,és nyugodtan csordogálni, cirkálni,és tudta mindig,hogy 6-osban alacsony fordulatról is bármikor nyomatékból kihúzza magát.
Ezek csak szövegelnek,nem tudják a titkot... 1 sztori. 2 éve nyilt suzuki nyilt nap Kecskemét Rodeo Ride.Kb. 2 ora alatt mentem 20-20 perceket a gsx-1000, v-strom 1000,és gsxr 1000-rel. fele menet város fele elkerülő max. 200 km/h. Gsx erős,de tul izgága,talán szélvédelemmel jobb lenne...,v-strom kényelmes,lábon gyenge szélvédelem,gyenge motor 190-nél vége az ötödiknek..,gsxr közutra tul erös,kényelmetlen,kicsi szélvédelem...a
A végén mondtam nekik a k8-as összességében mindent összevetve még mindig a legjobb MOTOR, nyugodt!!!!,aránylag kényelmes,én 6-800 km-t simán elmegyek 1 nap megeröltetés nélkül,ha akarom sportmotor,még az utas is elvan hátul......,tartos, Kitolod a szalonbol,magasabb plexit teszel rá azt kész,nem kell vele semmit csinálni ugy jo ahogy van közuti használatra,ha emeled a tempot fém fékcsö, esetleg egy végdob azt annyi
üdv tesó. szerintem mindent leírtál, de kár ezen ennyit agyalni. még a végén japi mérnökök eret vágnak. örüljünk, hogy van még. már beszéltünk korábban - szinte egyikünk sem hitt benne, hogy lesz még valaha hayabusa. és íme itt van. szerintem szép és örülök, hogy van. azonban azzal egyetértek, hogy egy kicsit túlárazott. /nekünk magyaroknak/. egy ötfél jóval barátságosabb lenne, de majd megemésszük valahogy.
https://suchen.mobile.de/fahrz...
18.490 Euroért adják a németek. Ja, a marketing dumája az nagyon nagy a Suzuki gyárnak,de ez a motor egy nagy alibizés a részükről.Szerintem mindenki azt várta,hogy köbcentiben,és teljesítményben felzárkózik végre a ZZr 1400-hoz,ehhez képest még a K8-nál is gyengébb lett.Lehet ezt megmagyarázni sokféleképpen,de szerintem ez szégyen,hogy 13 év után nemhogy a lécet nem tudták megugrani,hanem kiherélték a legendát.Én rohadtul el vagyok keseredve.
Ja az elsöfék. Nem tudtak rátenni egy komoly radiális fékmunkahengert,ez a 20 éves gagyi van,gondolom gumi fékcső,egy 200 kilos panigálén nagyobb tárcsák és m50-es fék van.Ezt a féket ugyanugy elfözi a 264 kg mint a k8-ason.
Hello Uraim. Uj busa?váz ,motorblokk ugyanaz/,ujat fejleszteni ki tudja hány 100 millio euro lett volna/elektronikával meg gondolom katalizátorral kinlodtak hogy meglegyen az euro 5-6.Az idomszett uj és szép,valamit ujitani kell,meg a sok felesleges elektronika mint a kocsikba. Aki busát vesz és hajt tud motorozni IMU-s kipörgésgátlo nélkül is közuton,pályán meg mindegy mit csinálsz 264 kg-val meg 190 loval csak kerülgetnek ki az ezresek A marketinges duma meg kit érdekel hogy 1 tizeddel jobban gyorsul,meg milyen tartos lesz... . Tuningolása nagyon nehéz lesz a sok elektrinika miatt!!! Ha az ezres ára körül lesz az elfogadhato ,a 7 milla azért kicsit sok.
A végén mondtam nekik a k8-as összességében mindent összevetve még mindig a legjobb MOTOR, nyugodt!!!!,aránylag kényelmes,én 6-800 km-t simán elmegyek 1 nap megeröltetés nélkül,ha akarom sportmotor,még az utas is elvan hátul......,tartos, Kitolod a szalonbol,magasabb plexit teszel rá azt kész,nem kell vele semmit csinálni ugy jo ahogy van közuti használatra,ha emeled a tempot fém fékcsö, esetleg egy végdob azt annyi
https://totalcar.hu/egester/20...
18.490 Euroért adják a németek. Ja, a marketing dumája az nagyon nagy a Suzuki gyárnak,de ez a motor egy nagy alibizés a részükről.Szerintem mindenki azt várta,hogy köbcentiben,és teljesítményben felzárkózik végre a ZZr 1400-hoz,ehhez képest még a K8-nál is gyengébb lett.Lehet ezt megmagyarázni sokféleképpen,de szerintem ez szégyen,hogy 13 év után nemhogy a lécet nem tudták megugrani,hanem kiherélték a legendát.Én rohadtul el vagyok keseredve.