Remélem lesz tesztvezetés,mert akkor én is kipróbálom.Úgy látom,hogy az elektronikák szintjén felzárkózik a ZZR 1400-hoz,remélem köbcentiben,meg teljesítményben is odaér végre. Mondjuk a Gsxr 1000 5.5-6 millás árából kiindulva ezt legalább 6.5-7-ért fogják adni.
Jáj! Megvan! 2003 ban vettem ezt a könyvet, Harmati Árpi is benne van, Én akkor már több mint 20 éve aktív motoros voltam, tele sérüléssel, P21est hamar eldobtam! 83ban
Sziasztok.
Szerintem az is a baj mostanában,hogy sokan olyan motoron ülnek ami egyáltalán nem nekik való.Pl sokan vesznek nagy motort(busa,zzr,1000 sport stb) de még rendesen egy 600-as motorral sem tudnak kanyarodni meg menni csak egyenesben.Na és ilyenkor van a baj.Persze tudom,hogy a busa nem egy gsxr1000 de azért a Mátrában meg bármilyen kanyarban lehet vele faszán döntögetni aki amúgy is tud,meg tudja mire való a busa és mire egy gsxr1000.Egyedül a fékjei a szarok mert egy idő után elgyengül mint az állat.A közös nagy túrákon pedig nekem pont nem a sebesség számít hanem a társaság meg maga az élmény.Én oda eleve úgy is indulok hogy ott nem fogok rekordokat dönteni,és tudom a tempó vízmelegítő néha.Meg szerintem abból is baj van nagy csoportnál hogy sok helyen a jobban motorozó erősebb gépek mennek elől, hogy ne tartsák fel a kezdők őket, és ebből van a baj mert a kezdők meg mindig lemaradnak.Viszont ők is mennének és olyan előzésekbe mennek bele ami már sok nekik.Na és ilyenkor szétszakad a csapat meg jön a baj.Hét-Nyolc főnél már hátul egy sportosabb Dobsina túránál iszonyat tempót kell diktálni kanyarban meg egyenesben is nem hogy egy kezdőnek meg egy tapasztaltabbnak is.
Azt az 50 kiló pluszt sajnos nagyon nehéz leküzdeni, nagyon jó pilóta kell a Busára, hogy ne tartsa fel a könnyebb gépeket. Nekem is frusztráló érzés volt a haverommal motorozni, akinek egy KTM supermoto-ja van. Pedig sok mindent megtettem, hogy jobban forduljon, könnyebb kerekek, radikálisabb futómű geometria, mintás versenygumik, de akárcsak egy GSXS1000-re felülve is rögtön érezhető volt, hogy ez másik liga...
http://users.atw.hu/yzf-thunde...
https://totalbike.hu/hirek/2021/01/28/gyari_videon_az_uj_hayabusa/
Műszerfalat valaki alakított már át gen1 ről gen2 re?
Szerintem az is a baj mostanában,hogy sokan olyan motoron ülnek ami egyáltalán nem nekik való.Pl sokan vesznek nagy motort(busa,zzr,1000 sport stb) de még rendesen egy 600-as motorral sem tudnak kanyarodni meg menni csak egyenesben.Na és ilyenkor van a baj.Persze tudom,hogy a busa nem egy gsxr1000 de azért a Mátrában meg bármilyen kanyarban lehet vele faszán döntögetni aki amúgy is tud,meg tudja mire való a busa és mire egy gsxr1000.Egyedül a fékjei a szarok mert egy idő után elgyengül mint az állat.A közös nagy túrákon pedig nekem pont nem a sebesség számít hanem a társaság meg maga az élmény.Én oda eleve úgy is indulok hogy ott nem fogok rekordokat dönteni,és tudom a tempó vízmelegítő néha.Meg szerintem abból is baj van nagy csoportnál hogy sok helyen a jobban motorozó erősebb gépek mennek elől, hogy ne tartsák fel a kezdők őket, és ebből van a baj mert a kezdők meg mindig lemaradnak.Viszont ők is mennének és olyan előzésekbe mennek bele ami már sok nekik.Na és ilyenkor szétszakad a csapat meg jön a baj.Hét-Nyolc főnél már hátul egy sportosabb Dobsina túránál iszonyat tempót kell diktálni kanyarban meg egyenesben is nem hogy egy kezdőnek meg egy tapasztaltabbnak is.