Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vajon lesz belőle kolbászzsír is?A kipufogók jó szokás szerint rondák,mint a bűn.
nagyon ott van, de majd eredetben mutatja meg magát igazán. kiváncsi vagyok hogyan és mikor kerül be magyar piacra.
Én már öreg vagyok és konzervatív, nekem a Gen. 2 szebb. De ez műszakilag biztos ég és föld ahhoz képest
Szerintem kurva jól néz ki. Az első Busa amit megvennék!
Ezmiez?Valami rejtjeles üzenet?
Kíváncsi vagyok,hogy milyen lesz élőben,mert a kép alapján a kolbászzsír K8-asom egyenlőre jobban tetszik.
Keresztezték a Hayabusát az XX-el?
[vd-vm id=506993825]?ref=fb-share&fbclid=IwAR2TwKEwCNAw4cFeyxpD3mxrb7DiNctpd0kPCLfTf8QO65rwO6zCnzT6XQw
https://totalbike.hu/hirek/2021/02/01/kiszivargott_az_uj_suzuki_hayabusa/
Remélem lesz tesztvezetés,mert akkor én is kipróbálom.Úgy látom,hogy az elektronikák szintjén felzárkózik a ZZR 1400-hoz,remélem köbcentiben,meg teljesítményben is odaér végre. Mondjuk a Gsxr 1000 5.5-6 millás árából kiindulva ezt legalább 6.5-7-ért fogják adni.
hát én is. meg amúgy mindenére. az biztos, amint lesz lehetőség valahol mo-n megnézni, már megyek is.
Kíváncsi vagyok hány lovas lesz.A konkurencia kisebb köbcentikből kihoz 225-235 lóerőket.
na végre. én bíztam bennük, hogy nem engedik el a nagy legendát.
Február 5-én lesz az új Hayabusa premierje.
https://totalbike.hu/hirek/2021/01/28/gyari_videon_az_uj_hayabusa/
Hi!
Műszerfalat valaki alakított már át gen1 ről gen2 re?
Ez így igaz! Nagyon szépen megfogalmaztad!
Jáj! Megvan! 2003 ban vettem ezt a könyvet, Harmati Árpi is benne van, Én akkor már több mint 20 éve aktív motoros voltam, tele sérüléssel, P21est hamar eldobtam! 83ban
Mindenkinek el kellene olvasni a Motorozás mesterfokon című könyvet, sokkal biztonságosabban lehet az ott leírt tudásanyagot használva közlekedni.
Sziasztok.
Szerintem az is a baj mostanában,hogy sokan olyan motoron ülnek ami egyáltalán nem nekik való.Pl sokan vesznek nagy motort(busa,zzr,1000 sport stb) de még rendesen egy 600-as motorral sem tudnak kanyarodni meg menni csak egyenesben.Na és ilyenkor van a baj.Persze tudom,hogy a busa nem egy gsxr1000 de azért a Mátrában meg bármilyen kanyarban lehet vele faszán döntögetni aki amúgy is tud,meg tudja mire való a busa és mire egy gsxr1000.Egyedül a fékjei a szarok mert egy idő után elgyengül mint az állat.A közös nagy túrákon pedig nekem pont nem a sebesség számít hanem a társaság meg maga az élmény.Én oda eleve úgy is indulok hogy ott nem fogok rekordokat dönteni,és tudom a tempó vízmelegítő néha.Meg szerintem abból is baj van nagy csoportnál hogy sok helyen a jobban motorozó erősebb gépek mennek elől, hogy ne tartsák fel a kezdők őket, és ebből van a baj mert a kezdők meg mindig lemaradnak.Viszont ők is mennének és olyan előzésekbe mennek bele ami már sok nekik.Na és ilyenkor szétszakad a csapat meg jön a baj.Hét-Nyolc főnél már hátul egy sportosabb Dobsina túránál iszonyat tempót kell diktálni kanyarban meg egyenesben is nem hogy egy kezdőnek meg egy tapasztaltabbnak is.
Azt az 50 kiló pluszt sajnos nagyon nehéz leküzdeni, nagyon jó pilóta kell a Busára, hogy ne tartsa fel a könnyebb gépeket. Nekem is frusztráló érzés volt a haverommal motorozni, akinek egy KTM supermoto-ja van. Pedig sok mindent megtettem, hogy jobban forduljon, könnyebb kerekek, radikálisabb futómű geometria, mintás versenygumik, de akárcsak egy GSXS1000-re felülve is rögtön érezhető volt, hogy ez másik liga...