Erre nem kell sokat kolteni sosem.
Ha egyszer elmegy majd,akkor is leszervizelt allapotban adom csak..ahogy eddig is a tobbit..szervizkonyvel es szamlakkal km es serulesmentes garanciaval
idomok le belül is lepucoltam, kívűl polír. olajcsere, gyertyacsere, lánc-lánckerék, légszűrő csere, kipuff rendszer csere ilyesmi. minden csavart átnéztem, előző busán vmi tengelycsvar el volt törve és mázli hogy a váltófordításnál észrevettem, most ezt megelőzve inkább átnézem..
Na itt vagyok csak elmentem a melóba az Asszonyért! (Valakinek a pénzt is kell keresnie a családban! )
Oké meg sasolom melyik az, de most nincs kedvem lemenni a garázsba meg amúgy is be van riasztva a moci!
Figyu
Megtalaltam a kuplungkart. De kettot lefotozom oszt ismerd fel melyik az mert a masikat tevedesbol kuldte anno ebayrol vki es az bkinghez valo. Ugyhogy sasolj sorgyaros hatha felismered melyik a kettobol..
ezt látod én másképpen láttam. renitenssel horvátországban szinte mindenkit elpicsázott a szerpentineken a vfr 1.2-vel. Volt egy meleg helyzet amikor nem belátható kanyarban előzött egy buszt, szemből(én láttam messzi hátulról)jött nagy lendülettel egy teherautó. kb 10 méterre volt tőle amikor észrevette és ha nem látom nem hiszem úgy lefektette a vfr-t hogy a combja súrolta az aszfaltot és pár centin múlott de befért. A másik story visszafelé egyenes szakasz horvátország autópálya 265-ig elég jól ment a vfr utána csak nyekergett(285 óra szerint a vége)utána váltottam 5.be és otthagytam de addig elég komolyat ment, előtte pedig találkoztunk xx-xel és azt méterek alatt megettük mindketten. Nekem csak ez az élményeim voltak a hondával, bár nyilván egy kurva jó motor és a maga nemében 10-15 évvel ezelőtt egy csoda volt, mint pl a zzr1100 91-92 körül de sajnos az idő túlszaladt rajta.
Nézd egy dolgot kell megszokni a kawanál, azt hogy ha gyári rendszerrel használod akkor villanymozdony hangja van. De ha lecseréled legalább a dobot akkor minden ok
A vfr 1200 is istenitik,aztan az xx elpicsazza
Valoban oskovulet az xx,sot semmi kimagaslot nem tud
De egy nagyon jol bevallt es kifort szerkezet.orok darab
Muszaly raneznem a szelephezagra,de sajnalom szetszedetni mert ugyis jo lesz meg.....49e km
Ha egyszer elmegy majd,akkor is leszervizelt allapotban adom csak..ahogy eddig is a tobbit..szervizkonyvel es szamlakkal km es serulesmentes garanciaval
Idepofatlankodtam a nagyobbak koze,mondjuk olyan is volt,hogy ide tartoztam..
Csak nem vettél egy busát is?Az xx-el mi van?eladtad?
En gyari parti vgyok,olyanokat is szoktam venni
Oké meg sasolom melyik az, de most nincs kedvem lemenni a garázsba meg amúgy is be van riasztva a moci!
Megtalaltam a kuplungkart. De kettot lefotozom oszt ismerd fel melyik az mert a masikat tevedesbol kuldte anno ebayrol vki es az bkinghez valo. Ugyhogy sasolj sorgyaros hatha felismered melyik a kettobol..
ma 2 orat butykoltem a hayabusat es mar csak az oromet okoz ha ranez az ember
De aztán egy év után még is eladta, és vett egy 2007-es busát!
azért méterek alatt nem hagyod el az xx-et egy vfr-rel
a karbis xx-el mentem 290-et 5. 265...
de megint a kraft a téma
leegyszerűsítve pedig a 2007-es sérülésmentes xx-re nem dobnék még rá egy zzr árát,hogy vfr legyen
Valoban oskovulet az xx,sot semmi kimagaslot nem tud
De egy nagyon jol bevallt es kifort szerkezet.orok darab