Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem tudsz most vhol gumiakciót?
Hat ezek ilyenek
Muszaly raneznem a szelephezagra,de sajnalom szetszedetni mert ugyis jo lesz meg.....49e km
Erre nem kell sokat kolteni sosem.
Ha egyszer elmegy majd,akkor is leszervizelt allapotban adom csak..ahogy eddig is a tobbit..szervizkonyvel es szamlakkal km es serulesmentes garanciaval
én is aksit töltögetek meg gumit nézek rá
értem
Nem vettem megvan az xx ez az elso olyan motor ami tulelt nalam egy evet. Negyedik szezont kezdjuk meg lassacskan.

Idepofatlankodtam a nagyobbak koze,mondjuk olyan is volt,hogy ide tartoztam..
En is gyari parti alkatresz ugyben. De sokat ne kolts ra ugyis busara csereled hamarosan
Szia Tibi!

Csak nem vettél egy busát is?Az xx-el mi van?eladtad?
Szelepkontroll,gyertyacsere most eloszor,folyadek cserek..
En gyari parti vgyok,olyanokat is szoktam venni
a szokásos vagy vmi extra is lesz
most az enyémen is lesz karbantartás
Lusta kawasakis
Ja es fekolaj s hutoviz csere. Es amiteg kitalalok
idomok le belül is lepucoltam, kívűl polír. olajcsere, gyertyacsere, lánc-lánckerék, légszűrő csere, kipuff rendszer csere ilyesmi. minden csavart átnéztem, előző busán vmi tengelycsvar el volt törve és mázli hogy a váltófordításnál észrevettem, most ezt megelőzve inkább átnézem..
Na itt vagyok csak elmentem a melóba az Asszonyért! (Valakinek a pénzt is kell keresnie a családban! )
Oké meg sasolom melyik az, de most nincs kedvem lemenni a garázsba meg amúgy is be van riasztva a moci!
még nem is használtad,de már is szerelni kell?
Figyu
Megtalaltam a kuplungkart. De kettot lefotozom oszt ismerd fel melyik az mert a masikat tevedesbol kuldte anno ebayrol vki es az bkinghez valo. Ugyhogy sasolj sorgyaros hatha felismered melyik a kettobol..
Tudom hogy nem fikaztad en fikaztam
ma 2 orat butykoltem a hayabusat es mar csak az oromet okoz ha ranez az ember
Maradjunk abban skacok hogy vegyen mindenki busat es boldog lesz azzal
Mondjuk az ZoliCBR is megmondta hogy a VFR futóműve kib@szott jó!
De aztán egy év után még is eladta, és vett egy 2007-es busát!
én nem fikázom a vfr-t de mint irtad 4.be otthagytad valahogy a 173le még sincs köze az 1 generácios busához sem...

azért méterek alatt nem hagyod el az xx-et egy vfr-rel

a karbis xx-el mentem 290-et 5. 265...
de megint a kraft a téma


leegyszerűsítve pedig a 2007-es sérülésmentes xx-re nem dobnék még rá egy zzr árát,hogy vfr legyen
ezt látod én másképpen láttam. renitenssel horvátországban szinte mindenkit elpicsázott a szerpentineken a vfr 1.2-vel. Volt egy meleg helyzet amikor nem belátható kanyarban előzött egy buszt, szemből(én láttam messzi hátulról)jött nagy lendülettel egy teherautó. kb 10 méterre volt tőle amikor észrevette és ha nem látom nem hiszem úgy lefektette a vfr-t hogy a combja súrolta az aszfaltot és pár centin múlott de befért. A másik story visszafelé egyenes szakasz horvátország autópálya 265-ig elég jól ment a vfr utána csak nyekergett(285 óra szerint a vége)utána váltottam 5.be és otthagytam de addig elég komolyat ment, előtte pedig találkoztunk xx-xel és azt méterek alatt megettük mindketten. Nekem csak ez az élményeim voltak a hondával, bár nyilván egy kurva jó motor és a maga nemében 10-15 évvel ezelőtt egy csoda volt, mint pl a zzr1100 91-92 körül de sajnos az idő túlszaladt rajta.
Nézd egy dolgot kell megszokni a kawanál, azt hogy ha gyári rendszerrel használod akkor villanymozdony hangja van. De ha lecseréled legalább a dobot akkor minden ok
A vfr 1200 is istenitik,aztan az xx elpicsazza
Valoban oskovulet az xx,sot semmi kimagaslot nem tud
De egy nagyon jol bevallt es kifort szerkezet.orok darab