A következőkkel volt gondom:
Minden kanyarban leért a középső stender
Hiányzott a 6.sebesség
186cm vagyok és a gyári turaplexi vágása szem magasságban volt és nem láttál ki mögülle
A gyári sima plexir meg nem tudtad addíg emelni szinteén
A gátlókat ha full elkeményítetted akkor is honta palinta a kanyarban
A nagyobb temponál ha elmentél egy kocsi mellett nem megrázta hanem elkavarta az egész elejé.
Nem csak nekem hanem Fjrgrande barátomnak aki kb 7évig volt Fjr tulaj ez volt a véleménye.
Leszögezem fél szezont és kb 9e km mentünk vele,14ekm vez szervízkönyves motor volt.
Nem haragszom,mindenki mást szeret nekünk nem jött be...
Ha olvasnál - te idióta -, akkor nem írnál olyat, amit én nem írtam le, de idézem neked újra:
"OláhJózsef,
Miért nem akartam kiállni Ricsi ellen SuperStreet-ben az utolsó Lacházi futamon?! Nem fogod elhinni. Azért mert nem voltam ott, mivel az nap két verseny is volt és átmentem a másik versenyre. De nincs harag érte..."
Segítek elemezni!
Ebben a mondatban nem az szerepel, hogy nem voltam ott, hanem az, hogy ÁTMENTEM, ami azt jelenti, hoyg ott voltam, de nem vártam végig, hanem ÁTMENTEM a másik versenyre.
És ha megnézed, nem csak én MENTEM át egy másik versenyre, hanem mások is!
Persze, én sem eszet akarok osztani, örülök, hogy megúsztad. Csak az első balesetről szóló posztjaidból mintha úgy olvastam volna ki, hogy inkább a gép vagy a körülmények voltak a hibásak, mint te. mea culpa, ha nem így volt. Azért mertem arra gondolni, hogy esetleg némileg gyorsabban mehettél, mint kellett volna (persze ez is relatív, mondjuk hideg aszfalton simán eshetsz olyan tempóval, amit nyáron röhögve hozol).
Ha már ide is befészkelte magát a 400-as acsarkodás, megkérnélek titeket, hogy meséljétek már el a hátteret. (Most attól eltekintve, hogy van xy 18 éves gyerek, nekem szimpinek tűnt, megnéztem a képeit, bár alatta is ment pro és kontra az észosztás.)
Van ago, mint szerelő, meg Végh Jana és akkor ez ilyen presztízs-dolog, vagy mi? Két tábor van és valahova jó magyar mentalitás szerint tartozni kell? Vagy honnan ered ez a dolog? Tényleg érdekelne a háttér, mert ez így csak sz@rmasszírozás olyanok előtt, akik semmit nem tudnak a mozgatórugókról.
Szóval nem az érdekel, hogy ki szerint milyen időben hazudott a másik, hanem mire vezethető vissza a köztetek kialakult "szeretet".
Ha meg a válasz annyi lenne, hogy ez nem ránk tartozik, kérlek benneteket, hogy ne írogassatok ide. Elég jó kis közösség van itt, nincs erre szükségünk.
Mi volt a szar az FJR-ben? Ez érdekelne, kérlek részletesen meséld el. Nem kötözködő szándék, tényleg érdekel!
Talán megbocsájtják nekünk ezt a kis off kitérőt.
Szóval én olvasnék arról a típusról!
Kedves Fada!
Soha nem megyünk az útviszonyoknak megfelelően (megfelelő sebességgel), nem ismerlek, de szerintem Te sem, ha nem robogóval jársz:).
A 150 km/h óramegállás fékezés után érdekes lenne, főleg hogy egy csontom sem tört el, csak agyrászkodásom volt... Bár nem emlékszem semmire sem a balesettel kapcsolatban, de abban biztos vagyok hogy nem annyival ütköztem neki a teherautónak. Mellesleg a mögöttem 50 méterrel jövő kolléga szerint sem... A rendőrség sem feszegette a kérdést (figyelmeztetéssel megúsztam), nyílván nem bizonyíték egy kilométeróra, ami mellesleg darabokra tört. kint van az erkélyemen és ott állítom meg ahol akarom, jelenleg 290-nél áll, és ott is marad hiába forgatgatom:).
Az biztos hogy a Jó Isten megmentett engem, mert miután beszitált a motorom féktávon, nem valószínű, hogy uralmam alatt volt még a gép. Én csak próbáltam pár jótanáccsal ellátni a srácot, hiszen mindig jobb előre gondolkodni.
Én azt gondoltam, hogy "érett", felnőtt, jólszituált emberek, akiknek ráadásul családjuk is van, és családfőként példát mutatnak, nem vitáznak ilyen gyerekesen. Tévedtem. Tiszta ovi. :)
Hát nemsokára szét lesz teljesen szedve,aztán kb fer,végére áll össze újra...
Rakunk még a ménesbe egy kicsit,de csak azért hogy lehessen újra fikázódni valakiknek...
Csak viccelődtünk, nem ismerlek egyikőtöket sem személyesen, úgyhogy nem foglalok állást. Annyit láttam, hogy korábban is osztottátok már egymást, ez biztos amolyan versenyzők közötti kakaskodás lehet, nem?
Sok sikert mindenkinek, és kevés humán és technikai amortizációt a versenyeken!
Az enyémen karcos volt a fényezés (ledőlt az udvarban az egyenetlen talajon). Megtehettem volna, hogy veszek egy gyári oldalidomot, csakhogy fekete-narancsból annyi szaladgál az utcákon, hogy jajj. Eladni úgysem tervezem, egyenfekete lett az egész.
De van egy tök egyszerű módja az ellenőrzésnek: ha nagyot tanyált vele valaki, akkor a váz is kaphatott. Ha nagyobb sérülés, csere nyomát nem látni (kormánnyak nem tört, ilyesmi :)), akkor kis túlzással tökmindegy, csúszott-e. Persze én sem vennék ilyen gépet, de azért nem kell ettől ennyire félni. Ha teljesen gyári idommal veszed, az ugyanúgy csúszhatott és az életben nem mondod meg róla :)
Azt meg el sem hinnéd, hogy azt a sok gagyi matricát hányan leszedik a tankon lévő Suzuki emblémával egyetemben... Sokan még a kanjit sem hagyják fent. Persze ízlések és pofonok, nekem csak a régi kanji, meg a gsx1300r felirat maradt, szerintem nem rossz. AZért idén fog még változni a kicsike terveim szerint :)
Minden kanyarban leért a középső stender
Hiányzott a 6.sebesség
186cm vagyok és a gyári turaplexi vágása szem magasságban volt és nem láttál ki mögülle
A gyári sima plexir meg nem tudtad addíg emelni szinteén
A gátlókat ha full elkeményítetted akkor is honta palinta a kanyarban
A nagyobb temponál ha elmentél egy kocsi mellett nem megrázta hanem elkavarta az egész elejé.
Nem csak nekem hanem Fjrgrande barátomnak aki kb 7évig volt Fjr tulaj ez volt a véleménye.
Leszögezem fél szezont és kb 9e km mentünk vele,14ekm vez szervízkönyves motor volt.
Nem haragszom,mindenki mást szeret nekünk nem jött be...
Se D1000+, se street 1000-re nem megfelelő a motorom...
Ha olvasnál - te idióta -, akkor nem írnál olyat, amit én nem írtam le, de idézem neked újra:
"OláhJózsef,
Miért nem akartam kiállni Ricsi ellen SuperStreet-ben az utolsó Lacházi futamon?! Nem fogod elhinni. Azért mert nem voltam ott, mivel az nap két verseny is volt és átmentem a másik versenyre. De nincs harag érte..."
Segítek elemezni!
Ebben a mondatban nem az szerepel, hogy nem voltam ott, hanem az, hogy ÁTMENTEM, ami azt jelenti, hoyg ott voltam, de nem vártam végig, hanem ÁTMENTEM a másik versenyre.
És ha megnézed, nem csak én MENTEM át egy másik versenyre, hanem mások is!
No offense.
Kinézted már a következő Busát? ;)
Van ago, mint szerelő, meg Végh Jana és akkor ez ilyen presztízs-dolog, vagy mi? Két tábor van és valahova jó magyar mentalitás szerint tartozni kell? Vagy honnan ered ez a dolog? Tényleg érdekelne a háttér, mert ez így csak sz@rmasszírozás olyanok előtt, akik semmit nem tudnak a mozgatórugókról.
Szóval nem az érdekel, hogy ki szerint milyen időben hazudott a másik, hanem mire vezethető vissza a köztetek kialakult "szeretet".
Ha meg a válasz annyi lenne, hogy ez nem ránk tartozik, kérlek benneteket, hogy ne írogassatok ide. Elég jó kis közösség van itt, nincs erre szükségünk.
Köszönettel.
De ha Ágó itt állít olyant ami nem teljesen valós, akkor a Műmájer Meseíró-ba válaszoljak neki talán? Legközelebb úgy lesz!
Talán megbocsájtják nekünk ezt a kis off kitérőt.
Szóval én olvasnék arról a típusról!
Akkor ott a D1000+ , Street 1000 , Érdekes lenne főleg K.Madarason
Soha nem megyünk az útviszonyoknak megfelelően (megfelelő sebességgel), nem ismerlek, de szerintem Te sem, ha nem robogóval jársz:).
A 150 km/h óramegállás fékezés után érdekes lenne, főleg hogy egy csontom sem tört el, csak agyrászkodásom volt... Bár nem emlékszem semmire sem a balesettel kapcsolatban, de abban biztos vagyok hogy nem annyival ütköztem neki a teherautónak. Mellesleg a mögöttem 50 méterrel jövő kolléga szerint sem... A rendőrség sem feszegette a kérdést (figyelmeztetéssel megúsztam), nyílván nem bizonyíték egy kilométeróra, ami mellesleg darabokra tört. kint van az erkélyemen és ott állítom meg ahol akarom, jelenleg 290-nél áll, és ott is marad hiába forgatgatom:).
Az biztos hogy a Jó Isten megmentett engem, mert miután beszitált a motorom féktávon, nem valószínű, hogy uralmam alatt volt még a gép. Én csak próbáltam pár jótanáccsal ellátni a srácot, hiszen mindig jobb előre gondolkodni.
Nem lehetne máshol elintézni ezt, a faszom se kíváncsi rá!
Rakunk még a ménesbe egy kicsit,de csak azért hogy lehessen újra fikázódni valakiknek...
Az enyém is át van alakítva,és sokkal jobb lett arra a célra amire mi használjuk... Ugyanis a gazda állandóan hátul csücsül
az ,hogy valakinek nem tetszik az engem nem érdekel... nekünk így jó, csak nem busa
Ha már ilyen szellemes vagy a Fekete családdal!
Az én méreg zacskóm is nyitva áll előtted! Úgyhogy ....
Sok sikert mindenkinek, és kevés humán és technikai amortizációt a versenyeken!
Üdv, Fada
De van egy tök egyszerű módja az ellenőrzésnek: ha nagyot tanyált vele valaki, akkor a váz is kaphatott. Ha nagyobb sérülés, csere nyomát nem látni (kormánnyak nem tört, ilyesmi :)), akkor kis túlzással tökmindegy, csúszott-e. Persze én sem vennék ilyen gépet, de azért nem kell ettől ennyire félni. Ha teljesen gyári idommal veszed, az ugyanúgy csúszhatott és az életben nem mondod meg róla :)
Azt meg el sem hinnéd, hogy azt a sok gagyi matricát hányan leszedik a tankon lévő Suzuki emblémával egyetemben... Sokan még a kanjit sem hagyják fent. Persze ízlések és pofonok, nekem csak a régi kanji, meg a gsx1300r felirat maradt, szerintem nem rossz. AZért idén fog még változni a kicsike terveim szerint :)
Sok sikert a keresgéléshez!
Az én méreg zacskóm sincs le lakatolva úgyhogy......
BUÉK!