Szia Czinder Robi!
Valamiért nem igazán "jól emlékszel" erre az Aug.18. versenyre Madarason!
Az időmérőn a ZZR 1400-el nem 9.9-et mentél, hanem 10.0021-et! Az elődöntőben Reile Tomi (Hayabusa) búcsúztatott 9.7445-ös idővel, míg te 10.0241-et mentél, és nem pedig 9.8-at mint ahogy írod!
Ha nem hiszed ezt a tényt, akkor nézd meg a kunmadarasmotorsport.hu-n!
Talán ÁGÓ ingyen szerel neked hogy valótlant írj, mert hogy mindig neki legyen igaza!
De az is érdekes, ha ÁGÓ nem volt a 09.01. K.Lacházi versenyen mint ahogy előbb írja, akkor hogy kvalifikált ÁGÓ MESTER 9.606-ot!
DÖBBENET! Biztos van még egy ÁGÓ kis hazánkba, ugyan olyan hosszított lengővillás zöld 08-as ZX 10-essel!
De Robikám nincs is ebben semmi baj ha MINDENKÉP ki állsz ÁGÓ haverodért!
De én is kiállok Fekete Feri haverom, Richárd fiáért!
Tudom egy fasz vagyok mert le mertem írni, hogy (STREET 1000-ben) te meg Ricsi 9.5-ös időt tudtok, és teljesen századra pontosan írtam le, és hát az a +1 század előny Ricsinek erősen csípte ÁGÓ MESTER orrát!:))) De mint látom a tiéd is! (18 éves még a gyerek)
De ugye Robi ezért nincs harag!
BÚÉK!
Köszönöm a jótanácsokat Gary78. :) Egyenlőre épkézláb eladót sem találok. :D Hirdetnek eggyet "200" km-el, dehát hiányos a matricázás. Szóval valami széttört motor lehet az is :D Ki kaparná le egy sértetlen gépről a suzuki feliratot? :) Ugyanmár.... Meg nyilvánvalóan bekéne számíttatnom a motoromat. Nehéz jó üzletet csinálni. egy 2009esre azért ráfizetnék valamennyit ha patent a motor. Egyenlőre csak lesegetek. Minden héten megnézem párszor a kínálatot. De csodát nem várok. :) Nagyon tetszik a sötétkék, arany felnivel és a fehér színű K8-K9. Azthiszem kék taláncsak Andryx nevű felhasználónak van nem tudom jól írtam e a nevét. Elnézést ha nem.
Ja és én felvállalom azt,hogy mi tetszik és mit szeretnék.
Miután a 4.Busánk így nem nagyon hiszek némely társ által leírt mesékben.
Mi eléggé sokat túrázunk,nekem így kényelmes és így is tetszik.
Az Fjr egy SZAR volt,soha többé...
Azt meg,hogy akinek nem tetszik mit mond azt pont leszarom.Miután én srm fikázum másokét (pedig hát megtehetném).
Az érdekes az,hogy az átépítés után akik látták mindenki elmondta,hogy ő is gondolkodott rajta csak nem tudta merre induljon el...Én megtettem és felvállaltam ennyit róla....
Hát nem csak,hogy sokkal kényelmesebb de sokkal könnyebben motorozható.Nem fáradsz el,nem rázod a csuklód,nem fáj a segged,stb.
2 személlyel sokkal sokkal könnyebb.Olyan lazán kanyarodsz vele mint egy Fjrrel....
Sajnos a plexit vágni kell,mert a féktartály és a kuplung tartály beleér,pedíg a szetthez tartozó MRA-t vettem meg.
Igen a fehér is ilyen lesz,csak egy két olyan dolgot változtatok rajta ami kiforrta magát az előzőnél...
Szia!
Nem, igazából minden simán engedett annyit,hogy elérjen mindenhova.
2 dolgot kell cserélni, a kuplung és a fékcsövet.....
Vannak képek a az átalakításról ha érdekel elküldöm őket,ha esetleg meg akarod csinálni szívesen segítek...
Hosubáékhoz hordtam valahol Dél-Pest felé a GSX F-et anno. :) Persze tudom én, hogy nem olyan a hangja videón mint élőben, csak amikor én arra fogok járni, már rég meglesz a rendszer, ezért gondoltam, hogy meghallgatnám :)
Na ezért örülök, hogy a Busa előtt is egy dögnehéz gépem volt, nem szoktam meg soha mást. Gary...azért egy picit néztem az egyik hsz-ednél, amikor írtad, hogy nem tudod, pontosan mi volt a gond a balesetednél. Háttööööö....nem lehet, hogy nem volt az útviszonyoknak megfelelő a sebességválasztásod (ahogy hivatalosan hangzik)? Azt hiszem 150-nél járt a mutatód, amikor kiszakadt az óra. Nem vagyok biztos benne, hogy az ezres cbr-t nem dobtad volna el (pontosan nem emlékszem már, de talán nem volt csontszáraz sem az út).
Persze a lényeg, hogy megvolt a tanulópénzed, és baromi szerencsés vagy, hogy ennyivel megúsztad. Még sok élvezetes nyeregbéli kilométert kívánok! ;)
A cbr600 a k8 busahoz kepest nagyon konnyu, libakergetomotor...:)
Mar bocsanat! En parhuzamosan hasznaltam egy busat es egy r6 ot. Sajnos ossze is tortem a busat sajat hibambol... A lenyeg h szokni kell, es nagyon meg kell ismerni. Nem ugy kanyarodik mint a cbr600... Mas a fektav is. Nagyon nagy onuralom kell hozza! Ha megveszed javaslom menj ki vele a ringre parszor, ismerd meg rendesen. Nagyon szeretni fogod! Nalam szerintem az volt a baj( szerintem masoknal is), hogy egy konnyen kezelheto konnyu motor (cbr1000rr) utan ultem at es sajnos elbiztam magam, azt hittem uralom az erot teljes mertekben, minden helyzetben. Szoval ovatosan es inkabb mas hibajabol tanulj!:)
Én is megpróbálom a jó oldalát nézni, szinte észre sem fogom venni a változást, ha beüt az Alzheimer-kór! Persze tavasszal majd megint órákig fogok agyalni, hogy hogyan kell beinditani a Busát, mikor nincs is rajta berúgókar!
Valamiért nem igazán "jól emlékszel" erre az Aug.18. versenyre Madarason!
Az időmérőn a ZZR 1400-el nem 9.9-et mentél, hanem 10.0021-et! Az elődöntőben Reile Tomi (Hayabusa) búcsúztatott 9.7445-ös idővel, míg te 10.0241-et mentél, és nem pedig 9.8-at mint ahogy írod!
Ha nem hiszed ezt a tényt, akkor nézd meg a kunmadarasmotorsport.hu-n!
Talán ÁGÓ ingyen szerel neked hogy valótlant írj, mert hogy mindig neki legyen igaza!
De az is érdekes, ha ÁGÓ nem volt a 09.01. K.Lacházi versenyen mint ahogy előbb írja, akkor hogy kvalifikált ÁGÓ MESTER 9.606-ot!
DÖBBENET! Biztos van még egy ÁGÓ kis hazánkba, ugyan olyan hosszított lengővillás zöld 08-as ZX 10-essel!
De Robikám nincs is ebben semmi baj ha MINDENKÉP ki állsz ÁGÓ haverodért!
De én is kiállok Fekete Feri haverom, Richárd fiáért!
Tudom egy fasz vagyok mert le mertem írni, hogy (STREET 1000-ben) te meg Ricsi 9.5-ös időt tudtok, és teljesen századra pontosan írtam le, és hát az a +1 század előny Ricsinek erősen csípte ÁGÓ MESTER orrát!:))) De mint látom a tiéd is! (18 éves még a gyerek)
De ugye Robi ezért nincs harag!
BÚÉK!