Köszi a segítséget! Gyorsan ment, nem is volt nagyon bubis, de beindítom a motort behúzom a kuplungot sebességbe rakom leáll újra kezdem indít behúz lefullad, 4. után rájöttem én barom, hogy az oldal sztender meg kitámasztva, hát persze, hogy letílt . Azóta újra a régi.
Én a (18-éve a hozzá járok) szerelőmmel végeztettem el az 1000 kilométeres szervíztől kezdve az összes karbantartást, és ő mondta, hogy nincs értelme cserélni.
Jó estét mindenkinek! Még új vagyok itt köztetek! Mr.-el találkoztam először (megcsodáltam a motorját, mint minden Busát egyébként) :-D Lenne egy kérdésem, kérésem! Nincs valakinek egy felesleges első ülése egy 2001-es Busához? Megvenném, az enyém kilyukadt a tanknál! Előre is köszönöm!
A légtelenítést én a karnál kezdeném, ha nincs felül légtelenítő csavar, akkor a felső fitting meglazításával tudod elvégezni a légtelenítést. Aztán meg alul kell folytatni. De ha magától levegősödik, az valami elég rosszat jelent, lehet nem ártana levenni az alsó munkahengert, és benézni a kuplung munkahengerbe, hogy nincs-e valami baj. Meg persze felül is. láttam már olyat, hogy a dugattyú szakadt volt, de mégse szivárgott semmi, mert a külső védő gumiharmonika magában tartotta az olajat...
(Szerintem a Busa oldalon kérdezd meg "FEKET 663"-at)
Segítsetek!
Lógó kuplung karral állt a bkám hetekig, most összeraktam és úgymond beesik a kar. Olaj a tartályba van nem folyt le. Gondolom légteleníteni kell, de hol is kezdjem?
(jól behülyítik az embert a szervizben , ezért csinálom itthon inkább magamnak én is )
Én 40000- nél tartok a gyertyával.
Ha esetleg tud valaki eladó használt Yoshimura dobokat Busára, kérem hogy jelezze nekem.
Köszönöm!
Holnap nekiesek.
A légtelenítést én a karnál kezdeném, ha nincs felül légtelenítő csavar, akkor a felső fitting meglazításával tudod elvégezni a légtelenítést. Aztán meg alul kell folytatni. De ha magától levegősödik, az valami elég rosszat jelent, lehet nem ártana levenni az alsó munkahengert, és benézni a kuplung munkahengerbe, hogy nincs-e valami baj. Meg persze felül is. láttam már olyat, hogy a dugattyú szakadt volt, de mégse szivárgott semmi, mert a külső védő gumiharmonika magában tartotta az olajat...
Segítsetek!
Lógó kuplung karral állt a bkám hetekig, most összeraktam és úgymond beesik a kar. Olaj a tartályba van nem folyt le. Gondolom légteleníteni kell, de hol is kezdjem?
Lenne pár alkatrész Hayabusához!
Kérem telefonon érdeklődjetek mert én csak közvetítek!
06-20-4-999-494