Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akit érdekel, van egy vadonatúj hátsó lánckerekem Hayabusára 5e Ft-ért. 06203253501
Köszönöm szépen! Sikerült beszélnem kárpit ügyben illetővel :) A doboz tartó konzol viszont elég húzós áron van sajnos :( Legalábbis találtam itthon is egy motoros boltot ahol lehet kapni és a konzolok együtt 100 ezer... Viszont itt képesmotoron hirdet valaki konzol készítéssel kapcsolatban, elvileg Pilisvörösváron lakik és a felső-oldalsó konzolok összesen 35 ezerbe kerülnek. Elvileg jó minőségűek ahogy hallottam.
köszönjük szépen.
Szia!
Az üléseket a motorkárpit nevű céggel csináltattam zselés és valami spéci szivacs van a huzat alatt 700km után sem fáj a hátsód.
Az árról kérdezd őt, a neten meg van az elérhetősége...)))
http://motorkarpit.hu/kapcsola...
A tartó SW-MOTEC, az Ebayről rendeltük,még pedig azért,mert ezek a tartók kb 5mp alatt leszerelhetőek,ilyet nem tudott senki csinálni.
Köszi a segítséget! Most milyen olajat hasznàlsz?
Üdv!
Megkérdezhetem, hogy hol és mennyiért csináltattad ezt a csoda ülést a motorodra? Nagyon egyedi :) Illetve hogy a dobozokat és a tartót hol csináltattad rájuk?
Üdv!
Köszönjük szépen !
Ha utána tudná, ugyan mi szükség lenne az injektor buzeráló elektronikákra, úgy mint Power Commander és társai. Való igaz, hogy maga az injektor módosítható úgy, hogy akár egész nagy eltéréseket is kompenzálni lehessen vele(ECU hacking az eljárás népszerű neve nem tévesztendő össze az un. Yoshimura box nevű szerkezettel, amivel 3 fordulatszám tartományban +/- 15 %-nyit lehet állítani az üzemanyag ellátáson, ami kb. a lófinggal egyenlő), de ez nem egy olyan projekt, amihez egy kis pár ezer forintos dobozka elegendő. De persze az is lehet, hogy az elmúlt időszakban, mióta nem követem a világ folyását, kitaláltak valami korszakalkotó dolgot, amivel mindez megoldható, akkor elnézést kérek a tudatlanságomért!
Hello. Az enyém is csinálta, olajcsere megoldhatja a problémát. Talán túl vékonyat használt ő is... Nekem a Power 1 Racing volt az oka.
Reggel kiderül,hogy kell e,de szerintem igen. Utánna tudja az tuti!
Hiába van lambda szonda, az csak egy viszonylag szűk tartományban állít, az üzemállapot nagy részében open loop működésű a rendszer
Mert Neki teljesen nyitott, ráadásul GP1-el és K&N-el. Lehet nem bírja annyira a gyári ECU-t hozzá állítani.
Ahhoz is kell a "gyufás doboz" ?
Ugyan az? Reggel kérdezem..
Ram air gondjaim vannak, hogy tudnám kiküszöbölni ?A gépennem a gyári fejidom van hanem csak egy kicsi fejidom.Ha egy picit szemből fúj a szél egyből elkezd fulladni.Segítsetek már mit csináljak vele !Előre is kösz (2001 zx6r)
Helló !

A haver beférne a 750-essel velem együtt szerinted ?
Bár még 1-2 dolgot a górétól előtte meg kéne kérdezni szóban.
Nagyon sok dolgom van holnap alig leszek ithon de akár jó is lehet.
Persze,mert a búgó csigáknak nincs 6.-ja.....
Holnap?
Az enyém be sem veszi a 6.-at pedig 8-éve próbálom berakni
Tuti
Megy vissza a szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy találkoztatok-e már ilyen hibával.
Gondoltam, hogy lesz ilyen okos komment....gratula hozzá
A tied biztos nem dobálja a 6-at!
Gratulálok!
Suzuki,az a baja
Boldog Névnapot Kívánok a Józsefeknek!