nekem is koppan a többi ujjamon a fékkar, puha..... zavar engem is. nyárra ha sikerülne már nekem is fasza fékem lesz....
Néztem RSV radiális brembó főfékhengert, az biztos finom cuc lehet.
Tud nekem segíteni valaki gyári új K8 alkatrészek beszerzésében?
Gondolok olyanra pl. hogy a Full Gas-nál, Hollósnál vagy valahol ahol be lehet szerezni, 10-20% kedvezmény vagy ilyesmi ?
ha nem egy szuper fékkel felszerelt motorról ültem volna át a busára (az első r1 féknyerge volt a yamakkán gyárilag, plusz én még raktam rá fém fékcsövet), akkor szerintem nem lett volna nehéz megszokni, de már ráállt akezem a kétújjas fékezésre, és a sírás környékezett, mikor először meghúztam a fékkart... Na mára már nincs ilyen érzésem
Ha nem tévedek, K1-től felfelé az 1200-es Bandit-eket ugyanolyan hatdugós Tokico nyergekkel szerelték, mint 1st gen. busákat. Én ilyen nyergeket applikáltam a görbevázasamra a négydugósok helyett + fém fékcsövek + B-King radiális fékpumpa. Eredményül határozottabb lett a nyomáspont, illetve javult az adagolhatóság. Megérte a nem kevés anyagi ráfordítást
A kulcs az érzet meg a kar útja. Nekem elég rövid ujjaim vannak, és a gyári fékkel ha két ujjal használtam, a fékkar a maradék két ujjamon koppant rendszeresen (így szoktam meg a 65 lóerős Yamahámon anno) a rettentő mód puha kar miatt . Persze, meg lehet állni a Hayabusa gyári fékjével is, de kérdezd meg Hayakend kollégát, hogy milyen is az én fékkaromat állóhelyzetben húzgálni, meg az övét...
Hi!
Légyszi magyarázd el mert nem értem, sokat szidják a busa gyári fékeit ,h szar a fékhatása pedig egy gyári fékkel is bármikor blokkoló kerékig lehet fékezni a gépsárkányt (hogy a fékkaron mekkora erőt kell kifejteni ennek érdekében az nyilván javítható "tuninggal")ennél nagyobb fékhatást maximum tapadósabb gumi vagy aszfalt tud javítani - ami fékút hosszán megrövidítené.
Nyilván valahol tévedek, de hol? Oké hogy mekkora hőterhelés visel el a tárcsa + betét fékhatás csökkenése nélkül azon van mit javítani
Sziasztok!
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. Hayabusa komplett DID 530ZVMX Gold láncszett: 47.200Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
Néztem RSV radiális brembó főfékhengert, az biztos finom cuc lehet.