Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is koppan a többi ujjamon a fékkar, puha..... zavar engem is. nyárra ha sikerülne már nekem is fasza fékem lesz....
Néztem RSV radiális brembó főfékhengert, az biztos finom cuc lehet.
ő nagyon jó fej!
Sziasztok !

Tud nekem segíteni valaki gyári új K8 alkatrészek beszerzésében?
Gondolok olyanra pl. hogy a Full Gas-nál, Hollósnál vagy valahol ahol be lehet szerezni, 10-20% kedvezmény vagy ilyesmi ?
Boldog névnapot az Attiláknak!
Köszönöm, igyekeztem valami egyedit alkotni, ami nem a csiricsáré festéstől lesz az...
Nagyon szép busád van!
Atillák
Szép napot mindenkinek
Az olajat meg az ilyen apróbb dolgokat magam csinálom, a nagyobbak miatt meg Debrecenbe szoktam vinni egy Gumipók nevű szerelő barátomhoz.
Megkérdezhetem, hogy hol szoktad szervizeltetni a motorodat?
ha nem egy szuper fékkel felszerelt motorról ültem volna át a busára (az első r1 féknyerge volt a yamakkán gyárilag, plusz én még raktam rá fém fékcsövet), akkor szerintem nem lett volna nehéz megszokni, de már ráállt akezem a kétújjas fékezésre, és a sírás környékezett, mikor először meghúztam a fékkart... Na mára már nincs ilyen érzésem
Ha nem tévedek, K1-től felfelé az 1200-es Bandit-eket ugyanolyan hatdugós Tokico nyergekkel szerelték, mint 1st gen. busákat. Én ilyen nyergeket applikáltam a görbevázasamra a négydugósok helyett + fém fékcsövek + B-King radiális fékpumpa. Eredményül határozottabb lett a nyomáspont, illetve javult az adagolhatóság. Megérte a nem kevés anyagi ráfordítást
Ég és föld....és nem az enyim javára. :D
A kulcs az érzet meg a kar útja. Nekem elég rövid ujjaim vannak, és a gyári fékkel ha két ujjal használtam, a fékkar a maradék két ujjamon koppant rendszeresen (így szoktam meg a 65 lóerős Yamahámon anno) a rettentő mód puha kar miatt . Persze, meg lehet állni a Hayabusa gyári fékjével is, de kérdezd meg Hayakend kollégát, hogy milyen is az én fékkaromat állóhelyzetben húzgálni, meg az övét...
Hi!
Légyszi magyarázd el mert nem értem, sokat szidják a busa gyári fékeit ,h szar a fékhatása pedig egy gyári fékkel is bármikor blokkoló kerékig lehet fékezni a gépsárkányt (hogy a fékkaron mekkora erőt kell kifejteni ennek érdekében az nyilván javítható "tuninggal")ennél nagyobb fékhatást maximum tapadósabb gumi vagy aszfalt tud javítani - ami fékút hosszán megrövidítené.
Nyilván valahol tévedek, de hol? Oké hogy mekkora hőterhelés visel el a tárcsa + betét fékhatás csökkenése nélkül azon van mit javítani
Már kinézetre is k..va jó...........
Nagyon jól néz ki!
Kemény mint Tarzan sarka!
Ilyen lett a cucc rászerelve..... A fékhatás? a betétek bekopása után fenomenális...
JAJ NEM SZABAD LETT VOLNA!










Így most már neked is k..a jó féked lesz....
Sziasztok!
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. Hayabusa komplett DID 530ZVMX Gold láncszett: 47.200Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu