Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

IceHawk!
Nem tudom,hogy ki vagy....de szívemből szóltál.....Én tartanék mindegyikből egyet-egyet ha az anyagiak engednék.....még ma is azt mondom,hogy a régi busa vadabb,mint az új,pedig azonnal ültem át az új nyergébe,de sokkal többet hozol ki az újból!
....és persze sok locsolót....
Sajnos megkésve,de lakásfelújítás miatt csak most lett netem....Békés,boldog ünnepeket kívánunk mindenkinek!
Mr.+Mr.-né
üdv. Busmanok!

Mi ez a pörgés.....sajtmester?
Köszönöm a választ és a lehetőséget,élni fogok vele...
Nekem biztos kibírt vagy 15000 kilométert a Vesrah betét úgy, hogy a gyárit asszem 5 vagy 6000 után már cseréltem, mert elkopott.
Szeretettel látlak bármikor!
Jaaaa.
Azt még nem tudom, tavasszal kerül bele.
Ok,köszi.
Kipróbálom milyen vele.
Mennyit bír egy garnitúra?
25 körül van a betét (én is ősszel vettem az ezresbe), de tényleg keresd meg Almanot.
Nem rossz a tied sem.Én is dupla csővel csináltattam,igazából úgy ahogy használoma 600-t nem sikerült felforralnom de én szerényen nyomom.
Én másra használom,oda így tökéletes.
A betét milyen összeget tesznek ki?
Ha jó idő lesz szivesen megnézném a géped,persze ha nem gond..
Háá, méé' talán nem?
Az az egész motor olyan igénytelenül van összerakva...nem is értem, hogyan lett az év Hayabusája...
Persze Zsolti!
Mer' szorul!
De ma megrendeltem a Braking féktárcsákat, volt már ilyenem és az is sokkal jobb volt, mint a gyári...
Akkor elmondom én konfigurációmat: Brembo RCS19 főfékhenger, fém fékcsövek duplán vezetve a radiális monoblock Yamaha R1 féknyergekhez, bennük Vesrah SRJL17 betétek, mindezek között Motul RBF660 fékolaj biztosítja az összeköttetést és mégis el tudtam melegíteni a féket...
Köszi,rajta leszek...
Betét ügyben keresd meg rám való hivatkozással a Facebookon Almano GSXRmaniac-ot, ő tud ebben segíteni.
Elhiszem,viszont az én régimen Gixer volt fém fékcsővel hibátlan lett és Motul 600 nem fort meg soha.
A K9-N B-king van,szintén Motul600-al és fém fékcsövekkel és ég és föld lett.Úgy tudom egyébként,hogy innen mások is Gixert használnak a gyári helyett.
A betét engem is érdekel,úgy hogy utána nézek...
Azért ez ebben a formában nem teljesen igaz, nekem volt rajta már (még az eredeti féknyereggel) Magura (nagyon kermény volt a fék, csak nem nagyon bírtam húzni), GSXR1000 k5-é (nem sokkal volt jobb az érzet, mint a gyárival, ha felmelegedett a fékfolyadék, beesett az is..) végül talán legjobb a Brembo RCS19. De az a helyzet, hogy a gyári fékkel is meg lehet állni, próbáltam, mert ültem egy barátom gyári, mindössze fékcsövekkel feljavított motorján, és azért nem olyan rossz azon sem a fék, csak furcsa a kissé pépes érzet. De az általam előzőleg ajánlott, vagy karbon versenybetéttel (ez viszont csak 2-3 bemelegítő fékezés után) olyan fékerő van a gyári konfiggal is, hogy a szemed kiesik...
Így nyerő lesz....
A fékcső egy 20e körül van Goodrichből,a főfékhenger kompletten 25e bontottan.
Olyan lesz mint ha új motort vennél...


A féket akkor valami ilyesmi formában oldom meg
Elnézésed kérem,félre értettelek....
Ha a fékcsövekhez hozzá raksz egy radiális főfékhengert,B-king vagy Gixer1000 akkor rá sem fox ismerni....
Akkor hagyom a picsbe. Marad a jó betét és kap egy fémfékcsövet.