IceHawk!
Nem tudom,hogy ki vagy....de szívemből szóltál.....Én tartanék mindegyikből egyet-egyet ha az anyagiak engednék.....még ma is azt mondom,hogy a régi busa vadabb,mint az új,pedig azonnal ültem át az új nyergébe,de sokkal többet hozol ki az újból!
Nekem biztos kibírt vagy 15000 kilométert a Vesrah betét úgy, hogy a gyárit asszem 5 vagy 6000 után már cseréltem, mert elkopott.
Szeretettel látlak bármikor!
Nem rossz a tied sem.Én is dupla csővel csináltattam,igazából úgy ahogy használoma 600-t nem sikerült felforralnom de én szerényen nyomom.
Én másra használom,oda így tökéletes.
A betét milyen összeget tesznek ki?
Ha jó idő lesz szivesen megnézném a géped,persze ha nem gond..
Akkor elmondom én konfigurációmat: Brembo RCS19 főfékhenger, fém fékcsövek duplán vezetve a radiális monoblock Yamaha R1 féknyergekhez, bennük Vesrah SRJL17 betétek, mindezek között Motul RBF660 fékolaj biztosítja az összeköttetést és mégis el tudtam melegíteni a féket...
Elhiszem,viszont az én régimen Gixer volt fém fékcsővel hibátlan lett és Motul 600 nem fort meg soha.
A K9-N B-king van,szintén Motul600-al és fém fékcsövekkel és ég és föld lett.Úgy tudom egyébként,hogy innen mások is Gixert használnak a gyári helyett.
A betét engem is érdekel,úgy hogy utána nézek...
Azért ez ebben a formában nem teljesen igaz, nekem volt rajta már (még az eredeti féknyereggel) Magura (nagyon kermény volt a fék, csak nem nagyon bírtam húzni), GSXR1000 k5-é (nem sokkal volt jobb az érzet, mint a gyárival, ha felmelegedett a fékfolyadék, beesett az is..) végül talán legjobb a Brembo RCS19. De az a helyzet, hogy a gyári fékkel is meg lehet állni, próbáltam, mert ültem egy barátom gyári, mindössze fékcsövekkel feljavított motorján, és azért nem olyan rossz azon sem a fék, csak furcsa a kissé pépes érzet. De az általam előzőleg ajánlott, vagy karbon versenybetéttel (ez viszont csak 2-3 bemelegítő fékezés után) olyan fékerő van a gyári konfiggal is, hogy a szemed kiesik...
Nem tudom,hogy ki vagy....de szívemből szóltál.....Én tartanék mindegyikből egyet-egyet ha az anyagiak engednék.....még ma is azt mondom,hogy a régi busa vadabb,mint az új,pedig azonnal ültem át az új nyergébe,de sokkal többet hozol ki az újból!