A fikázós irigykedők véleményére szarok.
Nekem a váltómmal sosem volt probléma(de soknak igen) és az újabbnak a sportos üléspozíciója is kényelmetlenebb számomra az asszonyomnak meg a hátsó ülés sem szupi. Ezért maradtunk a réginél. A fékkel viszont majd valamit csinálok mert az fos.
Nem nekem nulla ,hanem az azonos évjáratú motorok tesztelése közepette írták .
Természetesen a legtöbb dologban jobb,de eltelt a 2 generáció között vagy 8 év.
Szerintem az új géptől olyan durranást vártak mint az elsőtől.
Amikor Menyáé nálam volt , kb 400km-t mentem vele és igenis büszke voltam a nyergében de nincs közel 1mill a két gép között.
Szerintem mindegy, ha Busa rajongó vagy,hogy régi vagy új.A lényeg neked tetsszen.
Nem jelenteném a helyedben kategorikusan,hogy az új nulla mert a fék,a váltó,a kényelem,a kezelhetőség mindenben jobb az újon.
Lehet a sportmotoron fikázták,de aki használja nap mint nap mást mond.Neked a régi tetszik,azzal vagy boldog.Másnak az új,ő azzal boldog.A lényeg,hogy mi Busások tartsunk össze,mert a régi és az új is BUSA.
Idáig nem vitte el senki, majd most a várakozásért cserébe fizetheti a + 150e Ft-ot az átírás miatt tavasszal.
Én ha motort akartam volna venni ez miatt biztosan "előrébb hoztam" volna a vásárlást a Mi kis "kormányunk" miatt...
majd máskor folytatom a történetet az eladással..az még kacifántosabb! Én becsületesen eladtam késöbb derült ki ,hogy kereskedőnek....Nah az hogy hirdette
jó éjt..
Ha valaki hayabusára gondol az akkor az az első generáció.
A történelem arról szól és nem az újról. Sportmotor cikk nullázza a 2 generációt . Szerintem kurva erős, jó fékek,jó dizájn de kényelmetlen . Nekem ez az első szempont, a többi mellékes. Amikor kiadták a 2 generációt volt annál erősebb kezelhetőbb és jobb gép , de a hayabusa......azt nem szárnyalta túl semmi.
Szerintem jól csináltad.Ha ilyen f...z volt fizessen érte.Talán megtanulta a leckét.
Tudnék én is mesélni 1-2 motoros tapasztalatot,de nekünk hála istennek azért nem ilyen necces volt.
Na megyek,mert fellőtték a pizsit.
itt nem volt mit érteni...
volt egy motor és egy alvázszám....szervizkönyv nuku,hogy beazonositsd az eredetet...törzskönyv,forgalmi rendben....Csak vizsgán derült ki,hogy tipusazonos motorcsere volt.. Jah és első tulajtól vettem....
a csavarok nem árulkodtak agyonszerlgetésekről..
késöbb a forumokon jött a fekete leves...az igazság..
a majom még másik motorokat fotozott,hogy pontosan melyik kábel ,hogyan fut és van elhelyezve..De rábaszott!
Jogilag bűncselekményt követett el! Amit más is felvilágosította...így hát fizetett..
Na ez nem gyenge sztori.....
Sajnos sokan ezt csinálják.Én egy picit értek hozzá ,így csak olyat kerestem ami tutira nem ilyen.Sajna,még ha értesz akkor sem látsz a belsejébe bele.
csak kiderült,hogy kokeszolt ,mert az eredeti blokkbol kikönyökölt a hajtókar...persze ez az adásvétel után derült ki!
Sajnos nem maradt így becsülete..mennie kellett!Az órába 53e
a blokkban ki tudja,ráadásul 2000 évjáratú rendörséget megjárt motorbol....nah szóval mostoha volt,eladtuk..
Nekem a váltómmal sosem volt probléma(de soknak igen) és az újabbnak a sportos üléspozíciója is kényelmetlenebb számomra az asszonyomnak meg a hátsó ülés sem szupi. Ezért maradtunk a réginél. A fékkel viszont majd valamit csinálok mert az fos.
Nem nekem nulla ,hanem az azonos évjáratú motorok tesztelése közepette írták .
Természetesen a legtöbb dologban jobb,de eltelt a 2 generáció között vagy 8 év.
Szerintem az új géptől olyan durranást vártak mint az elsőtől.
Amikor Menyáé nálam volt , kb 400km-t mentem vele és igenis büszke voltam a nyergében de nincs közel 1mill a két gép között.
Busa az Busa Így is meg úgy is.
Nem jelenteném a helyedben kategorikusan,hogy az új nulla mert a fék,a váltó,a kényelem,a kezelhetőség mindenben jobb az újon.
Lehet a sportmotoron fikázták,de aki használja nap mint nap mást mond.Neked a régi tetszik,azzal vagy boldog.Másnak az új,ő azzal boldog.A lényeg,hogy mi Busások tartsunk össze,mert a régi és az új is BUSA.
Pénteken tervezek egy kis erdőzést, homokbányát veres szada kavargás stb. Meg vasárnap ha sikerűl.
Le kell rázni a beiglit
Ha nem esik és egy kicsi időm van akkor kint vagyok vele.
Esetleg ha előszednéd mostanság az exc-det, akkor én is szívesen csatlakoznék egy jó terep csapatásra!
Mi azért mostanában nem veszünk...
Bár lehet mostanában te sem adod még el
Én ha motort akartam volna venni ez miatt biztosan "előrébb hoztam" volna a vásárlást a Mi kis "kormányunk" miatt...
Mi igy is úgy is túrásítanánk...
majd meglátjuk..
Ha veszünk is már csak olyan minőség jöhet szoba mint a Bubesz-é
sziasztok busmanok
jó éjt..
A történelem arról szól és nem az újról. Sportmotor cikk nullázza a 2 generációt . Szerintem kurva erős, jó fékek,jó dizájn de kényelmetlen . Nekem ez az első szempont, a többi mellékes. Amikor kiadták a 2 generációt volt annál erősebb kezelhetőbb és jobb gép , de a hayabusa......azt nem szárnyalta túl semmi.
Tudnék én is mesélni 1-2 motoros tapasztalatot,de nekünk hála istennek azért nem ilyen necces volt.
Na megyek,mert fellőtték a pizsit.
volt egy motor és egy alvázszám....szervizkönyv nuku,hogy beazonositsd az eredetet...törzskönyv,forgalmi rendben....Csak vizsgán derült ki,hogy tipusazonos motorcsere volt.. Jah és első tulajtól vettem....
a csavarok nem árulkodtak agyonszerlgetésekről..
késöbb a forumokon jött a fekete leves...az igazság..
a majom még másik motorokat fotozott,hogy pontosan melyik kábel ,hogyan fut és van elhelyezve..De rábaszott!
Jogilag bűncselekményt követett el! Amit más is felvilágosította...így hát fizetett..
Ott már nagyon tetszett neki.
Sajnos sokan ezt csinálják.Én egy picit értek hozzá ,így csak olyat kerestem ami tutira nem ilyen.Sajna,még ha értesz akkor sem látsz a belsejébe bele.
Menet közben fülig érő szájjal biztos be be villant ...vajon mi lesz este ha anyuska meglátja
Sajnos nem maradt így becsülete..mennie kellett!Az órába 53e
a blokkban ki tudja,ráadásul 2000 évjáratú rendörséget megjárt motorbol....nah szóval mostoha volt,eladtuk..