a sportszűrő hipnotizőrként hat leginkább..a tudat hogy az van benne.. utcai környezetben nemigen fejti ki hatását...Főleg ha tényleg csak úgy belerakják hozzáállítás nélkül.. hacsak nem ront még rajta
Egyéni véleményem alapján maradok a papír szűrőnél,legalább nem megy az élettartam rovására..Főleg úgy,hogy általában a hozzám kerülö motorokban 30+ekm van...Ha valós..
Ha csak szürőt cserélsz semmi,mert a sportlégszürő a beáramló levegö 90-95%át engedi át, mig a papir a levegö szürő 60-65%at igy gyengülni fog. Hozzá kell irni az ECU-t,vagy FI-t,vagy PC-t.
Akkor van külömbség. Ha ezt nem teszed,akkor haszontalan.
Ettől függetlenül nem vagyok ellene,csak a sajátomba nem rakok
nem igaz bubesz?
Tudnál adni egy E-mail cimet..Kérdeznék a piros busáról.
Fistván tudna mesélni a sportszűrőről,és arról mit tett a motorjával!
én nekem a gyári teljesítménye is elég volt
ami most épp nem teljesen fedi a valóságot a fazeren... a nyomatékra értem
de persze nem mentem 100 e km-t egyik sólyommal sem
ha tavasszal összefutunk meghallgatod és megmondod hallod-e a különbséget
Egyéni véleményem alapján maradok a papír szűrőnél,legalább nem megy az élettartam rovására..Főleg úgy,hogy általában a hozzám kerülö motorokban 30+ekm van...Ha valós..
nekem a k5-ben is volt és a k8-ban is direktszűrő K&N.
nulla olajfogyasztás és nulla füst..
Akkor van külömbség. Ha ezt nem teszed,akkor haszontalan.