Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na jó..maradjon annyiban hogy a kawasaki zx14 sem szar nincs több gyári hibája mint a hayabusának.

nekem csak egy k5 és egy k8-am volt. 10 e kmmel vettem mindkettőt és 20 e km-t raktam bele. 6 eként olajcsere és ami előírás stb. egy-két hosszabb táv kivételével sokszor mentem vele 10-20km-t. problémamentesen..
most van egy 2010-es de azzal nem mentem még túl sokat.
úgyhogy ha húz a szíved egy hayabusához ne várj túl sokat hanem vesd ki a hálód 1re és húzd a gázt
Nekem volt 2db K5-ös Busám,alkalmanként minimum 400-km mentem vele.
Cseréltem az olajat benne 7000-ként, és egyik sem fogyasztotta.
Eladáskor 30e km volt bennük.
Szerintem ha az előző tulaj vagy tulajok szervizelték rendesen,akkor meg lehet venni és nem kell szétborítani.

A mostani K9-ről még nem tudok véleményt alkotni,mert 900km mentem vele és azóta szervizelés átalakítás alatt van de azt tudom,hogy sokkal jobb a vájtó,a fék,a motor és a megjelenése..
Egy biztos a Busa az Busa,a Kawa meg .......
Az igazsághoz hozzá tartozik, feleslegesen nem szoktam beindítani, minimum 600 km/ alkalom.
dehogy kellett volna
csak véleményeket ,tapasztalatokat halgatok meg az újabb tipusról..
Kinek ,hogyan vált be stb.
Hátha egyszer ismét Hayabusa lesz..
Miért kellett volna?
6000-ként szűrő+ olaj csere, légszűrő tisztítva cserélve renszeresen, no olajfogyasztás.
a tiéd blokkjában kellett már munkálkodni?
Tehát ez is unalmas, mint egy Honda?
aha !
Nem felejtettem el,de mit is mondtál küldjek róla képet vagy ilyesmi?
Mikor vette a főnököm a fiat Ducatot mondták neki a szervízben hogy 40-ezernél kell először olajat cserélni utána meg 30-anként.
Mondom Főnök ha jót akarsz 15max20ezrenként dobjuk le az olajat.
Na én egy koszos droid vagyok ne szóljak bele ha a szervizben azt mondták annyi akkor az a tuti
Igazuk volt a szervízben most hogy 160ezer kilométer van benne csak kicsit sír a turbó(ami ugye állt. azért megy tönkre ilyen kevés futás után mert hanyagolva van az o.csere),persze gari már nincs rá mert 5-éves, bevált amit mondtak ez így tényleg jó nekik
permetező ?
Félek előbb meghalnál rajta mint a motor károsodna,de nem a tomboló erők vetnének le róla,hanem elaludnál az unalomtól és ez okozná a vesztedet
Én nem azt akartam mondani, hogy ezt meg kell tenni, én ezt a SAJÁT NYUGALMAM érdekében tenném. Az is lehet, hogy semmit nem kell kicserélni! Mondjuk 4 év állás után a szelepszár szimmeringeket én azért kicserélném, még ha Furulyám lenne, akkor is, de lehet, hogy én túl aggodalmaskodó vagyok, lelkem rajta, nem vagyunk egyformák!
Add kölcsön egy kicsit, majd kell gyűrűt cserélni azon is
végigolvastam...el is ment a gondolat,hogy ismét hayabusát vegyek(régit)
Veszek egy mocit 1 milláért és darabokra kell szedni a blokkot,hogy megtudjam,vettem egy kopott szart,amire szabadidőmben szerelgetéssel,vagy +munkával keressek pénzt a felújításra..

Ha már a blokkot kell szerelgetni NEKEM nem pálya...
megveszed + ráköltesz egy vagyont és semmivel nem ér többet...Akkor inkább egy újabb makulátlan példányt

akkor inkább Bubesz hayabusája mint egy 900 ezres öreg sárkány... a végén ugyanannyiba lesz és sosem lesz olyan mint pl:bubeszé
Sőt még olajat se kell cserélni, minek az?
Minden motort meg lehet úszni ennyiből, ha igénytelen vagy, és nem figyelsz oda rá!
Csak ennyi .
Az Fjr-en ez így néz ki:
-Kinyitod az alsó olajleeresztő csavart,leengeded a régi olajat.
-visszatekered,majd kinyitod a felső olajbetöltő csavart.
-Betöltöd az új olajat.
Beindítod és vidáman mész tovább
Szia!

Küldesz nekem egy mailt az enyémre?

Köszi
Azt ne felejtsd el a sok ajnározás közben, hogy ez a tudás csak elméleti, én nem vagyok motorszerelő!
Bubesz

Igazából nekem már majdnem minden benne van,hát a Bódis hangja?Hm... Nem recseg,nem zörög, viszont olyat szóóóól,hogy padolás közben még az udvaron is állt a szőr a kezünkön.
Azért a Bódis úr csak tud valamit......

Igazából már kész lett volna az enyém teljesen,de egy kisebb átalakításon esik újra át,mert mi elég sokat túrázunk és így egy kis komfortosítást kap még a meglévő dolgok mellé........

Egy biztos, a régihez képest teljesen más.

Viszont azt is látom,hogy Fekete szakmai tudásával nem versenyezhet senki,teljesen napra kész.
Na ha lenne egy ilyen szerelő a környéken,akkor talán nála ott hagynám a vasamat.......