na jó..maradjon annyiban hogy a kawasaki zx14 sem szar nincs több gyári hibája mint a hayabusának.
nekem csak egy k5 és egy k8-am volt. 10 e kmmel vettem mindkettőt és 20 e km-t raktam bele. 6 eként olajcsere és ami előírás stb. egy-két hosszabb táv kivételével sokszor mentem vele 10-20km-t. problémamentesen..
most van egy 2010-es de azzal nem mentem még túl sokat.
úgyhogy ha húz a szíved egy hayabusához ne várj túl sokat hanem vesd ki a hálód 1re és húzd a gázt
Nekem volt 2db K5-ös Busám,alkalmanként minimum 400-km mentem vele.
Cseréltem az olajat benne 7000-ként, és egyik sem fogyasztotta.
Eladáskor 30e km volt bennük.
Szerintem ha az előző tulaj vagy tulajok szervizelték rendesen,akkor meg lehet venni és nem kell szétborítani.
A mostani K9-ről még nem tudok véleményt alkotni,mert 900km mentem vele és azóta szervizelés átalakítás alatt van de azt tudom,hogy sokkal jobb a vájtó,a fék,a motor és a megjelenése..
Egy biztos a Busa az Busa,a Kawa meg .......
dehogy kellett volna
csak véleményeket ,tapasztalatokat halgatok meg az újabb tipusról..
Kinek ,hogyan vált be stb.
Hátha egyszer ismét Hayabusa lesz..
Mikor vette a főnököm a fiat Ducatot mondták neki a szervízben hogy 40-ezernél kell először olajat cserélni utána meg 30-anként.
Mondom Főnök ha jót akarsz 15max20ezrenként dobjuk le az olajat.
Na én egy koszos droid vagyok ne szóljak bele ha a szervizben azt mondták annyi akkor az a tuti
Igazuk volt a szervízben most hogy 160ezer kilométer van benne csak kicsit sír a turbó(ami ugye állt. azért megy tönkre ilyen kevés futás után mert hanyagolva van az o.csere),persze gari már nincs rá mert 5-éves, bevált amit mondtak ez így tényleg jó nekik
Én nem azt akartam mondani, hogy ezt meg kell tenni, én ezt a SAJÁT NYUGALMAM érdekében tenném. Az is lehet, hogy semmit nem kell kicserélni! Mondjuk 4 év állás után a szelepszár szimmeringeket én azért kicserélném, még ha Furulyám lenne, akkor is, de lehet, hogy én túl aggodalmaskodó vagyok, lelkem rajta, nem vagyunk egyformák!
végigolvastam...el is ment a gondolat,hogy ismét hayabusát vegyek(régit)
Veszek egy mocit 1 milláért és darabokra kell szedni a blokkot,hogy megtudjam,vettem egy kopott szart,amire szabadidőmben szerelgetéssel,vagy +munkával keressek pénzt a felújításra..
Ha már a blokkot kell szerelgetni NEKEM nem pálya...
megveszed + ráköltesz egy vagyont és semmivel nem ér többet...Akkor inkább egy újabb makulátlan példányt
akkor inkább Bubesz hayabusája mint egy 900 ezres öreg sárkány... a végén ugyanannyiba lesz és sosem lesz olyan mint pl:bubeszé
Csak ennyi .
Az Fjr-en ez így néz ki:
-Kinyitod az alsó olajleeresztő csavart,leengeded a régi olajat.
-visszatekered,majd kinyitod a felső olajbetöltő csavart.
-Betöltöd az új olajat.
Beindítod és vidáman mész tovább
Igazából nekem már majdnem minden benne van,hát a Bódis hangja?Hm... Nem recseg,nem zörög, viszont olyat szóóóól,hogy padolás közben még az udvaron is állt a szőr a kezünkön.
Azért a Bódis úr csak tud valamit......
Igazából már kész lett volna az enyém teljesen,de egy kisebb átalakításon esik újra át,mert mi elég sokat túrázunk és így egy kis komfortosítást kap még a meglévő dolgok mellé........
Egy biztos, a régihez képest teljesen más.
Viszont azt is látom,hogy Fekete szakmai tudásával nem versenyezhet senki,teljesen napra kész.
Na ha lenne egy ilyen szerelő a környéken,akkor talán nála ott hagynám a vasamat.......
nekem csak egy k5 és egy k8-am volt. 10 e kmmel vettem mindkettőt és 20 e km-t raktam bele. 6 eként olajcsere és ami előírás stb. egy-két hosszabb táv kivételével sokszor mentem vele 10-20km-t. problémamentesen..
most van egy 2010-es de azzal nem mentem még túl sokat.
úgyhogy ha húz a szíved egy hayabusához ne várj túl sokat hanem vesd ki a hálód 1re és húzd a gázt
Cseréltem az olajat benne 7000-ként, és egyik sem fogyasztotta.
Eladáskor 30e km volt bennük.
Szerintem ha az előző tulaj vagy tulajok szervizelték rendesen,akkor meg lehet venni és nem kell szétborítani.
A mostani K9-ről még nem tudok véleményt alkotni,mert 900km mentem vele és azóta szervizelés átalakítás alatt van de azt tudom,hogy sokkal jobb a vájtó,a fék,a motor és a megjelenése..
Egy biztos a Busa az Busa,a Kawa meg .......
csak véleményeket ,tapasztalatokat halgatok meg az újabb tipusról..
Kinek ,hogyan vált be stb.
Hátha egyszer ismét Hayabusa lesz..
6000-ként szűrő+ olaj csere, légszűrő tisztítva cserélve renszeresen, no olajfogyasztás.
Mondom Főnök ha jót akarsz 15max20ezrenként dobjuk le az olajat.
Na én egy koszos droid vagyok ne szóljak bele ha a szervizben azt mondták annyi akkor az a tuti
Igazuk volt a szervízben most hogy 160ezer kilométer van benne csak kicsit sír a turbó(ami ugye állt. azért megy tönkre ilyen kevés futás után mert hanyagolva van az o.csere),persze gari már nincs rá mert 5-éves, bevált amit mondtak ez így tényleg jó nekik
Veszek egy mocit 1 milláért és darabokra kell szedni a blokkot,hogy megtudjam,vettem egy kopott szart,amire szabadidőmben szerelgetéssel,vagy +munkával keressek pénzt a felújításra..
Ha már a blokkot kell szerelgetni NEKEM nem pálya...
megveszed + ráköltesz egy vagyont és semmivel nem ér többet...Akkor inkább egy újabb makulátlan példányt
akkor inkább Bubesz hayabusája mint egy 900 ezres öreg sárkány... a végén ugyanannyiba lesz és sosem lesz olyan mint pl:bubeszé
Az Fjr-en ez így néz ki:
-Kinyitod az alsó olajleeresztő csavart,leengeded a régi olajat.
-visszatekered,majd kinyitod a felső olajbetöltő csavart.
-Betöltöd az új olajat.
Beindítod és vidáman mész tovább
Küldesz nekem egy mailt az enyémre?
Köszi
Igazából nekem már majdnem minden benne van,hát a Bódis hangja?Hm... Nem recseg,nem zörög, viszont olyat szóóóól,hogy padolás közben még az udvaron is állt a szőr a kezünkön.
Azért a Bódis úr csak tud valamit......
Igazából már kész lett volna az enyém teljesen,de egy kisebb átalakításon esik újra át,mert mi elég sokat túrázunk és így egy kis komfortosítást kap még a meglévő dolgok mellé........
Egy biztos, a régihez képest teljesen más.
Viszont azt is látom,hogy Fekete szakmai tudásával nem versenyezhet senki,teljesen napra kész.
Na ha lenne egy ilyen szerelő a környéken,akkor talán nála ott hagynám a vasamat.......