Nèztem èn is,jol nèz ki kèpen,csak fèlek egy kicsit a sok kilomèter miatt,de hàt ennyi pènzèrt mèg akkor is megèri,majd meglàtom addigra milyen vasak lesznek fent,meg remèlem osszejon tobb lovè,aztàn nem kell sokat gondolkodni!
Ha az előző gazdája odafigyelt az olajcserékre, akkor bontatlanul bőven 100 ezer kilométer felett elmegy, ha viszont szét van tuningolva, akkor bármikor bármi bekövetkezhet. A váltóra kell odafigyelni, hogy ne dobálja ki a sebességeket, meg mindenkor az olajfogyasztásra (vétel előtt érdemes vele menni egy próbakört úgy, hogy egy barátod megy utánad, és ha nagy fordulaton, nagy terhelésen kéken füstöl, az már azt jelenti, hogy akár a henger is kopott lehet, nem csak a gyűrűk. Ettől függetlenül, látványos jelek nélkül is tudja eszegetni az olajat, tehát mondjuk minden második-harmadik tankolásnál célszerű rápillantani), meg persze, hogy ne legyen sérült a váz, meg a többi rész. Amúgy kimegy a világból.
Busàt szeretnèk minden kèppen,az sv màr nincs meg,jo lenne az a piros ami neked van csak szerintem nem fog annyi lovèm osszejonni amennyièrt te adod,azèrt is kèrdezoskodok,hogy lehet e veluk nagy gond ennyi km utàn,vennèk èn fiatalabbat,csak nem hiszem,hogy tudok vàrni mèg egy èvet!koszi az infot!
Nekem a fekete motoromban 38000Km volt. Nem különbözött semmiben a pirostól amiben jelenleg 12700Km van.
Attól függ mennyiért adják, mert már láttam 900 ezerért is Busát így szezon végén...
Ha már piros SV-d van, piros Busa nem érdekel ?
Sziasztok!A segitsègeteket szeretnèm kèrni,szerintetek èrdemes megvenni egy hayabusàt 50000km-rel!mennyire kophatnak el a dolgok benne?elore is koszonom a segitsèget!
Attól függ mennyiért adják, mert már láttam 900 ezerért is Busát így szezon végén...
Ha már piros SV-d van, piros Busa nem érdekel ?