Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Mr.!
Tudnál nekem abba segíteni,hogy az első lámpa takarót hol lehet beszerezni?
176 le, 139 Nm volt keréken (AGO padján!) mielőtt be nem került a nagy sűrítésű dugattyú, azóta nem mérettem
Többi csak pörög, de nem megy...?
Hány lovas (nm?) a busád?
Az mindenképpen megérte, hogy ha felülök egy gyári Hayabusára, az csak pörög, de nem megy sehová. A többi része persze hogy nem érte meg...
Megérte?
A fáradtságot,pénzt...Ennyivel jobb lett a motor?
Hosszú lesz...

Anno én se akartam ezt az utat folytatni, de megvettem a francos sportlégszűrőt, ami tizenpárezer alatt elkoptatta a hengert meg a gyűrűket, és mikor szét volt szedve a blokk, akkor pont összefutottam egy emberrel, aki most jelen pillanatban a szupersport VB-n szerel a Tóth Teamben, és ő 30.000 forintért megcsinálta a hengerfejet. Aztán, mivel az egyik dyno mester nem tudta beállítani a Power Commandert (folyamatos gáznál rángatott a motor), elkeseredésemben már vettem egy tartalék hengerfejet, amibe egy Yoshi vezérműtengelyt is sikerült kb 1/3 áron beszerezni, de nem került sor a hengerfej cseréjére, mivel az AGO motors-nál kiderült, hogy nagyon is jól sikerült a hengerfej átalakítása, és beállt úgy a dolog, hogy egyáltalán nem rángatott a motor, de ha már megvolt a tengely, miért is ne rakjam be (ez egy viszonylag kis emelésű tengely, gondoltam nem lesz gond, bírja a gyári szeleprugó- nem bírta, szerintem ennek köszönhető a későbbi vezérműlánc szakadás). Visszatérve még a henger cseréjére, mivel a dugattyún is mutatkoztak kopásnyomok, ezért inkább azt is cseréltem, és mivel olcsóbb volt a Wiseco dugó, ezért került bele a gyári helyett az. Tehát minden változtatásnak volt valami olyan oka, amit cseréltem ahelyett került bele olcsóbb tuningcucc.
hozzászólhatok?
én sosem értettem,hogy ha valakinek van egy kurva jó motorja....amit a világon is a legjobbak közt tartanak számon...
akkor minek akarja tuningolni?
és itt most nem a kőgazdag kivagyokokra gondolok akik megengedhetik maguknak a tudomisén miből van alkatrészeket meg a high tech kütyüket.....
mi miért próbálkozunk vele?hiszen a mi kis pénzeinkből már eleve behatároltak a lehetőségek......
szinte biztos hogy megalkuvások sora fog kisérni....és a végeredmény sem lesz közel sem olyan mint amit elképzeltünk.
azt már meg sem emlitem hogy itthoni vonatkozásban egy vagyont költ valaki a vasára és a végén maximum pár lóerő lesz a nyereség....(vagy még az se.)
ugyhogy szerintem egy busa osztályú motornak a blokkját egyálltalán nem kéne buzerálni....mert egyszerűen nem éri meg.
persze tudom hogy akik mégis ezt az utat választják azoknak mi jár a fejében.....és valahol tetszik is....csak érteni nem értem.
Valószínű azért használják a régi hengerét,mert annak vastagabb a fala így a turbó töltése miatt keletkező töltőnyomást jobban elviseli.De abban az esetben már a hengerfejnél és a tömítésnél is szükséges igen komoly átalakítás mert különben átfúj mindent.
Ha csak befecskendező és vagy kipufogó tuningot alkalmazol akkor azt simán bírja a gyári szerintem.
azért nem vagyok annyira fan mint te, és nem is akarok motorba nyúlni, és nem is értek hozzá..
megeléxem 200 lóerővel
Abszolút nem bírja jobban, az új még talán annyira sem. nézz utána, hogy az amerikai dragosok miért használnak 1 gen. hengert a turbós motorjaikon...
sajnos igazad van
elismerem
én most úgy látom hogy a "tuningot" jobban bírja a busa, több ok miatt is
és nekem az egyik fő szempont hogy a lehető legerősebb és legszebb motorom legyen, amire hacsak ránézek vagy rágondolok borzongjak
ezért amikor megláttam ICEhawk barátom leendő motorját rájöttem zsákutcában vagyok..
Egyet ne feledj! Míg gyári állapotában lazán elmegy 150 ezer kilométert is megbontás nélkül egy ilyen jellegű motor, ha viszont belepiszkálsz, akár csak minimálisan is, az élettartam egyből harmadára, akár negyedére is csökkenhet. Példa erre az én motorom, ami amerikai szinten csak minimális beavatkozások után már szinte minden évben kívánja a szétszedést. Persze sok eset amiatt van/volt, mert megpróbáltam spórolni itt ott, de ez meg csak azt mutatja, hogy egy komponens cseréje sohasem elegendő, mert akkor marad valahol egy szűk keresztmetszet. Ha hozzápiszkálsz a motor belsejéhez, onnantól elkezdődik a szopás...
sajnos így igaz..
irigy vagyok a busádra, mert nagyon szép és ultra erős
igazából mindegy..jól ment és kényelmes volt, ha nem lennék elmebeteg lóerőhajszoló akkor megmaradna.
összeségében jobb főleg ha túrázni akarsz
de ha szívvel választasz akkor busa
Csak az nem mindegy, melyik padon volt 190 lóerős...
Hát van ilyen...
Most a pénz nagy úr!
Engem is csábítgatott de a szívem nem engedte.
Pedig nem rossz motor,és nagyon komoly váza van a gépnek!
Akitöl én vettem ő például kawa fan volt és a szive a pénzen kívül a ZZR-hez húzott.
Hát pedig elgondolkoztam egy 1400esen, de igazából nem mondtak annyira pozitívat soha róla...
Igaz én nem mentem a Kawával csak ültem rajta, de az ülés és kormány pozíció kényelmesebb rajta és a futóműve is lágyabb mint a Busáé.
Viszont, minden másban Busa....
Ezt KawaBBusa barátom is alátámaszthatja.
Nekem is volt egy másik ötletem amit kipróbáltam de mikor megláttam a K9-emet nem tudtam nemet mondani...
A mai Prop-Tech mérés és állítás után meg főleg nem is értem miért nem előbb......


Ráült Kawás barátom és az ő szíve is újra megdobbant.Ez van,Busája lesz...