És azt megkérdezhetem, hogy milyen előnyét vettél észre a sportszűrőnek? Mert ha azt az esetleges 1 lóerő többletet észreveszed, akkor nem itt kellene beszélgetnünk, hanem valamelyik MotoGP pályán kérnék tőled autogrammot. Olcsóbbnak nem olcsóbb, mert egy K&N szűrő áráért kb 3 (de legyen mondjuk 2 db) gyári légszűrőt vehetsz, ami a gyári karbantartási könyv szerint 18000 kilométerenként cserélendő, tehát 36000 kilométerig nyugton vagy, a K&N karbantartó készlet sem elég 5-6 alkalomnál többre, és azt is meg kell venni nem sokkal kevesebbért, mint amennyibe egy gyári szűrő kerül, akkor meg milyen előnye van? az, hogy 1500-2000 kilométerenként lebonthatod a fél motort? Én szeretek szerelni, de ezt azért én se vállalom be. Nem beszélve a jó minőségű légszűrő rögzítő csavarokról, amik 9-10 alkalomnál többet nem biztos, hogy kibírnak, utána meg lehet tákolgatni őket.
Ezen kívül honnan látod/érzed, hogy telített-e az olajfilm a szűrő anyagán? Semmit észre nem lehet venni, ha ez megtörténik, csak a motor szép szívóhang kísérete mellett nem levegőt, hanem port szív be, míg a papírszűrő szépen fojtja a motort, de akkor sem enged be semmit.
Ettől függetlenül, ha valaki szeretne egy BMC sportszűrőt a motorjába, szeretettel nekiajándékozom az enyémet...
Nagy vendéglátás volt ittál egy pohár vizet
Örülök hogy átjöttél spanoskodni egy kicsit,nagyon szép az új moci,közben rájöttem hogy sima szövésű szénszállal is ki tudom javítani a kipufogódat,mert olyan kis darabon nincs jelentősége,azt meg úgyis kell vegyek mert most csinálok egy két deknivédőt,ugyhogy megúszod 0-forintból az egészet
Én Busámba 35000 Km van 7000 km-nél tettük a sport légszűrőt bele és semmi negatív nincs 1500km-enként tisztítani és olajozni kell és soha egy cent olajat nem öntök utána mert nem is eszi! Igaz én Motult használok Abból is a legjobbat
nekem ugyan nincs olyan erő gépem mint Nektek,de az én tapasztalatom a sport szűrővel nem ennyire negatív.
2000km-anként kiszedem,pucolom olajozom.Kizárólag a k&n-es légszűrő szettet használom másikat nem.
Egyik sv-s társam 60000km-et ment sport szűrővel amikor 100000km-el eladta a motorját,és a kompresszió bőven tudta a gyári értékeket.
Nekem a fekete moci 20000Km-es K&N sportlégszűrő használat után 1 liter olajat evett 3000Km-en.
Mindegy, hogy Castrol R4, Actevo volt-e benne, ugyanúgy megette.
Melegen kezdett nehezen indulni...
Na igen akkor biztos az volt az oka
Lehet ebből tanulok és kiszedem,mivel úgysem változott tőle semmi csak nagyon drága volt a gyári,de azt sem szeretném hogy a nagy spórolásnak sírás legyen a vége.
Itthon vagyok,és mivel átmegy az anyósomékhoz agyerekekkel,én meg azt mondom hogy nagyon sok dolgom van itthon, nem tudok menni a családi napra(anyuka,apuka, sógor,+vendégek)és jól elmegyünk motorozni
És mivel eddig mindenki csak hadovált erről a légszűrő dologról,de senki nem tudott konkrétumot mondani ezért ilyesztő szembesülni vele hogy valaki már porul járt.
Nem lehetett más oka a dolognak,hamisított olaj,vagy ilyesmi?
Hogy jöttél rá elkezdte enni az olajat,vagy elhagyta az erő?
Ezen kívül honnan látod/érzed, hogy telített-e az olajfilm a szűrő anyagán? Semmit észre nem lehet venni, ha ez megtörténik, csak a motor szép szívóhang kísérete mellett nem levegőt, hanem port szív be, míg a papírszűrő szépen fojtja a motort, de akkor sem enged be semmit.
Ettől függetlenül, ha valaki szeretne egy BMC sportszűrőt a motorjába, szeretettel nekiajándékozom az enyémet...
Örülök hogy átjöttél spanoskodni egy kicsit,nagyon szép az új moci,közben rájöttem hogy sima szövésű szénszállal is ki tudom javítani a kipufogódat,mert olyan kis darabon nincs jelentősége,azt meg úgyis kell vegyek mert most csinálok egy két deknivédőt,ugyhogy megúszod 0-forintból az egészet
Zsír a mese is....
2000km-anként kiszedem,pucolom olajozom.Kizárólag a k&n-es légszűrő szettet használom másikat nem.
Egyik sv-s társam 60000km-et ment sport szűrővel amikor 100000km-el eladta a motorját,és a kompresszió bőven tudta a gyári értékeket.
Nekem a fekete moci 20000Km-es K&N sportlégszűrő használat után 1 liter olajat evett 3000Km-en.
Mindegy, hogy Castrol R4, Actevo volt-e benne, ugyanúgy megette.
Melegen kezdett nehezen indulni...
Üdv.
Lehet ebből tanulok és kiszedem,mivel úgysem változott tőle semmi csak nagyon drága volt a gyári,de azt sem szeretném hogy a nagy spórolásnak sírás legyen a vége.
Nem lehetett más oka a dolognak,hamisított olaj,vagy ilyesmi?
Hogy jöttél rá elkezdte enni az olajat,vagy elhagyta az erő?
Most megilyesztettél
nem is rád gondoltam elsősorban.....
sőt.....
ha jól sejtem egy rádiót is hallgatunk hétfőtől csütörtökig esténként....
(ha fals akkor bocsi,de néha becsekkol egy Fistván....)
de nekem ilyen lesz
http://cgi.ebay.com/ebaymotors...