Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hazudott a srác nekem na de a 3600km-er is gyanus volt akkor az is kamu lehet?
Ez a busa tuning fura dolog.Én beérném egy kipufogó cserével,azt is csak a hang miatt
Ez annyira érdekes hogy Busát tuningoltok,mi a tökömnek?nem elég az a180 mittomén lóerő?
Bármennyi le-t meg lehet szokni szerintem kár piszkálni csak rosszabb lesz.
Egyébként egy ilyen újabb sportgép lenyomja a Busát,gyorsult már valaki ilyennel közületek?
Kompreszort mennyire körülmènyes beszerelni?
Pezsgés van!
nézz meg egy jobb minőségű (Akra Evo, Bódis, vagy Micron Serpent rendszer) leömlőt, és hasonlítsd össze a gyárival, az választ ad majd a kérdéseidre.
Biztosan lehet ilyen rendszert csinálni, csak az nem biztos, hogy gazdaságosan gyártani is lehetséges.

Vegyél egy kompresszorkészletet, azzal nem lesz hiány sem a nyomatékban, sem a pacik számában, és akkor másodlagossá válik, hogy milyen is a kipufogó a motorodon
ok
és miért nincsen 4:2-ben rendszer
drága lenne?vagy kisebb lóerő miatt nem érdekelné a népet?de nagyobb lenne a nyomaték..
akkor így kérdem: ha kivesszük a katalizátort a leömlőből és dobunk rá 2 akrát vagy yoshi dobot, azt már nevezhetjük sport rendszernek?
vagyis hogy lehet alul is nyomatékos és lóerőben is jó rendszert csinálni?
Hááát, nem ezt írtam....
Egy sport rendszer mindennek a csúcsa szerintem, de abszolút nem meghatározható, hogy milyen lesz a hangra, mert míg például a Bódisnak inkább rekedtes a hangja, az Akra meg inkább mélyebbre hangolt, legalábbis a barátom motorját én ilyennek hallom egy Akrapovic sport rendszerrel, az én rikácsolós Bódis rendszerem mellett. 2 dobos rendszerről felelősségem teljes tudatában nem tudok nyilatkozni, ha lenne teljesen hozzáméretezett 4-2 rendszer, az elvileg kisebb csúcsteljesítmény mellett nagyobb nyomatékkal rendelkezne, de mint mondtam, ilyenről nem tudok.
döngetik a trónt?....
vagyis a 4:1-ben rendszer lóerőben sokkal hatékonyabb, de hangban gyengébb, míg a 2 dobos gyári rendszer kat nélkül sokkal gyengébb, de hangban jobb,durvább?
a nagy varázslat a kónuszosan növekvő átmérőjű leömlőben van, a többi az csak szükséges rossz, persze kell, de azt jó tudni, hogy egy önmagában felrakott dob-pár jó ha nem csökkenti a teljesítményt, a nyomaték pedig általában csökkenni szokott alacsony fordulaton. A sport dobok általában csak a vagányabb hangnak köszönhetően érződnek erősebbnek.
szóval szerinted ha kiveszem a katalizátort az nem sokat ér?
Azért azt a leömlőt ne hasonlítsd össze sportrendszerhez való leömlőkkel. Ugyanott tartasz, ha egy ügyes kipufogóssal kiveteted a katalizátort a gyári leömlőből. de azt is megsúgom neked, hogy sokkal akkor sem leszel előrébb.
szia József

azt a gépet vettem meg tegnapelőtt

Mr. két dologban van igazad:
az valóban kamu volt, csak 2 dob van rajta
és én is leszarom tablettát szedek

viszont

van az ebayen 4:2-ben katnélküli leömlő a busához
Nekem sajátom van!
Megvettem véglegesen,és örökli a gyerek is!
elérhetősége az adataim között!
Bocs rosszul fogalmaztam azok nem az én fórumaim csak úgy vannak,az egyik az index-en a másik meg valami FJR-fórum de elég halott mind a kettő
Értem!
Nekem is van egy,ha gondolod hozzuk össze a kettőt!
De ne itt,hanem telefonon,vagy e-mailon!
Van kettő is de csak magamnak irkálok, kevesen vagyunk,azoknak is a fele zsaru
Olyan mint azok a repkedő buta zöld poloskák akiket ha agyonnyomsz büdösek mint a rohadás
Vagy HULK
Jó estét mindenkinek!

Hát engem nem hatott meg!
Csinálj egyet!
Nem nagy kunszt!
Vagy egy saját FJR-es weboldalt!Az se nagy dolog!
Te kis árva virágszál, ha ráérek majd sajnállak
Ez igaz régen én is irkáltam ide,aztán átszoktam a thunderkat-oskhoz mert ott én lehetek a király(mármint motorilag)persze ezen ők csak röhögnek meg az mégis csak Yamaha,a busa meg ott készül ahol a Swift.
Az hogy nézett volna ki
Most meg összehozott az élet ICE-val és megint egy Busa veszélyes közelségébe kerültem,igy megint nézhetem azt a swfift-klont
Ha lenne az FJR-nek fóruma oda irkálnék de nincs így ide oda csapódok mint egy árva