Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon jól sikerült . Az időnk szinte ajándék ! Közel 30 fok. A 42m-es merülés pedig egy 299-es sebességgel felért !
És milyen volt a Búvárkodás?
Igen, de van mentség. Búvárkodtam,és a hazaérkezés után nem kevés meló várt. ( ez nem baj. )
Kedves KBB barátom!
A koszos szürkének nevezett Busa a legszebb.....
A te csúnya halottas kocsi feketéd,na az aztán tiszta..
Amúgy látszik a képen is, csak a rendszám nézegetését gyakoroltad végig.....
Előkerültél?
Szép estét mindenkinek
Akkor "parádés" áron hozzá jutottál
Viszont akkor sem emlékszem a hirdetésre, pedig a kipufogót kisírtam volna még az előző tulajtól az tuti
Vajon mennyit kérne 2 kb olyan rövid és kinézetű dobra mint a Te Yoshid volt + toldó csőre mondjuk egy 60mm-es végnyílással ?
nem volt friss csak először 2690ért hirdette, aztán 2490ért és végül 2.1 lett
szerintem jó vétel volt és a moci tényleg szép állapotban van
köszönöm

a koszos szürke elől ICEhawk barátomé
szia bubesz,

sajnos nincsen rajta semmi...2.1ért vettem, szerintem jót alkudtunk Ice barátommal rá..
Szia !

A képet ne feledd a Yoshiról
Szabad ilyet kérdezni, mennyi volt a motor ? Mert ez annyira friss hirdetés lehetett a neten, hogy nem is láttam és ezek szerint le is vette a tulaj.

Üdv.
El hiszem hogy jó a gép hiszen én is szemezgettem vele Csak megellőztél. Nekem is nagyon tetszett csak a srác kicsit túl spirázta a dolgokat meg bukott hogy azt mondta rendszer van rajta és azt gondoltam akkor biztos másban is kamuzik. Ezek szerint maga a Moci jó vétel volt. Gratula hozzá Vigyázzatok egymásra.
"A versenyzői szlengben csupán "nitro"-nak becézett (ezt a nevet kapta a dinitrogén-oxid is) folyadék óriási előnye a hagyományos benzinnel szemben, hogy égéséhez lényegesen kevesebb levegő szükséges. Amíg minden egyes kg benzinhez 14,7 kg levegőt kell keverni, addig a nitrometán kg-onként megelégszik csupán 1,7 kg levegővel.
Egy dugattyús motornál ez azt jelenti, hogy a beszívott levegő változatlan mennyisége mellett 8,6-szer több nitrometán égethető el ütemenként. Ugyanakkor figyelembe kell venni a lényegesen alacsonyabb égéshőjét is. Egy átlagos benzin kg-onként 42-44 MJ energiát szabadít fel égésekor, szemben a nitrometánnal, ami csupán 11,3 MJ-t. Mindezeket figyelembe véve tehát a nitrometánnal hajtott belső égésű motorok nagyjából 2,3-szer nagyobb teljesítmény leadására képesek a benzinnel hajtott társaikhoz képest. Egy ilyen üzemanyaggal hajtott dragster motorjának összlökettérfogata manapság 8-8,5 liter, csúcsteljesítménye pedig meghaladja a 7-8000 lóerőt."
Igen, 250-ig jobbak
Nem gond, hozd le, ráfaragjuk!
Van kis metanolom is nitrometánnal dúsítva (sok nitrometánnal!), az is jó lesz! Gyeereeee!
Szerintem az már motoros aki motorozik
máskérdés hogy profi e vagy sem
ok,
sanyibával contactban vagyok és van 4:2ben leömlője
alkuszunk az áron
pont annyival drágább mint amennyivel többet hoz..
kicsit drága nekem
kérdezd meg Ice barátomat, ott volt a vételnél..
gyári hátsó gumi kockás állapotban, átszerelés nyom nélkül..pókhálós állapot, újszerű szag stb stb
Igen én !
Szerintem akinek ez az izé nincs a Busáján az nem is motoros,Ice,meg KBB le is csapnak rá rögtön hogy érezzék az erőt