Azt hiszem megvan. Bár van két motor is ami csont ugyanúgy néz ki, de a tankpadod alapján azt hiszem kiszűrtem. Gyönyörű darab :) Nekem kicsit sajnos drága.
Jó napot mindenkinek! Kitartóan keresek egy szép állapotban lévő 2001-2003 közötti Hayabusát, elsősorban ezüst-szürke színűt. Ha esetleg valakinek tervbe van véve a motor eladás és még nem hirdette meg (a hirdetett motorokat égen földön megnéztem már), írjon nekem legyen szíves. További szép napot mindenkinek, és széles utat!
Akár 5-6000 kilométert is kibírhat, kb ugyanannyit, mint a gyárilag szerelt gumi. Ismerek olyat, akinek a gyári gumi is 8000 kilométert elment, nekem az is 5000 után csereérett volt, ezért írtam, hogy a PP 2ctnek annyi az élettartama, mint a gyárinak kb.
A feszítőt mindenképpen meg kellene nézni, hogy mennyire van kinn, de ezt inkább bízd vmi szakemberre. Aztán annak függvényében lehet gondolkodni a továbbiakon, de ha eredeti a lánc, akkor az már igencsak az élettartama végén jár...
ezt a papucsot honnan szerezhetném be es mennyit bírnak? A csattogás melegen halkabb, de 2500 tól vibrációt hagy maga után ami szét csiklandozza a tenyerem. Alapjáraton a markolaton érzem a jelenlétét. szerviz vagy ez normalis tud lenni?
Ha melegen is csinálja, az nem túl jó dologra utal. Az enyémben full mechanikus, csavaros láncfeszítő van, az hidegen zörög egy kicsit, de ha bemelegszik, elcsendesedik teljesen. Az olajat lecserélni nem egy nagy ördöngősség, fordulsz egy kört vele, hogy meleg legyen az olaj, aztán halul kicsavarod a leeresztő csavart és belefolyatod egy 5 literes kannába. A gyár szerint csak minden 3 cserénél kell a szűrőt cserélni, de az idomok levétele nélkül is megoldható kis ügyességgel a szűrő kitekerése, ha más nem, egy csavarhúzót belekalapálsz és azzal meg lehet indítani, persze a szakszerű megoldásaz olajszúrőkulcs, ami pontosan rámegy. A szelepellenőrzést nyugodtan elhalaszthatod ennyivel, attól talán nem lesz baja. Állítani általában nem nagyon kell.
Gumi: én semmiképpen nem javasolnám ezt a gumit, Hayabusára nem túragumi kell! Ráadásul, ha jól tudom, ez már egy 1000 éves gumi, ettől már sokkal modernebbek is vannak. Tegyél fel egy Michelin Pilot Power 2ct-t, nem lesz vele gondod.
Szép reggelt mindenkinek. Hát.. (vele nem kezdünk mondatot:D) 4 nap alatt bele pakoltam egy ezrest. no de feltűnt néhány dolog, amiben ha segítségemre vagytok tanácsaitokkal, akkor megköszönöm.: Mintha alapjárat közelében csattogna pirinyót a vezérműlánc. Előző tulaj azt mondta ez normális hang. Ilyesmit pl a gixeren nem hallottam. Másik, hogy 47 ezer van a gépben. 48 nál mennyire fontos a szervíz? mármint szelep? vezérmű? Bele mehet még kb 3000 km vagy rohanjak megcsináltatni? Horvátországba mennénk a párommal, és nagy dilemmában vagyok ennek kapcsán, mert akkár honnan is nézem, 50.000-nél áll majd az óra mikor MO.-n leszek ujra. Tehát mennyire égető a dolog, ha problémát nem tapasztalok? Uccsó az lenne, hogy az ég szerelmére.. Gumi? Budapesten hol? A turázósabb Dunlop 207D J spec-re gondoltam, de neten sehol sem találtam. Bejáratott szervízem ugyancsak offolt. ha van, akit jó szívvel tudtok ajánlani bármi szívesen fogadok (Full gas 35 ért cserélne olajat..:(). Előre köszönök minden segítséget. Széles utakat
Van egy eladó k7 es gépem kedvező áron eladom.
30 244 58 11
Az széria tartozék hogy ha behúzom a kuplungot akkor picit felemeli a fordulatot?
Nagyon tudja a Suzukikat.
http://www.suzukimotorszerviz....
A feszítőt mindenképpen meg kellene nézni, hogy mennyire van kinn, de ezt inkább bízd vmi szakemberre. Aztán annak függvényében lehet gondolkodni a továbbiakon, de ha eredeti a lánc, akkor az már igencsak az élettartama végén jár...
Gumi: én semmiképpen nem javasolnám ezt a gumit, Hayabusára nem túragumi kell! Ráadásul, ha jól tudom, ez már egy 1000 éves gumi, ettől már sokkal modernebbek is vannak. Tegyél fel egy Michelin Pilot Power 2ct-t, nem lesz vele gondod.
volt fözöcske