2 hete hasonló cipőben jártam. Végül Brembo fékbetét mellett döntöttem. Eddig a hátsók lettek kicserélve. A tapasztalatom az eddigi motorjaimhoz képest, hogy "jééé, hát a Busán is van mostantól hátsó fékezési lehetőség! ". Szóval a biztonsági érzetemet nagyban megnövelte a hatásos fékbetét. Kb. úgy érezni a különbséget a régi és az Brembo között, mint amennyivel hatásosabb az első fék a hátsó keréken leadotthoz képest. Csak ajánlani tudom!
A csepkőbarlang nem olcsó de ha ott vagytok akkor érdemes mert bemenni mert nagyon komoly. És ha továbbmentek 9km-t akkor ott lesz az a sziklába vájt kastély vagy minek hivják......
Nekem egyáltalán nem ette az olajat!
Bár nem ütöttem vágtam a motort..
De hallottam olyat akinek azért eszegeti...
Motult szereti..Még most is sajnálom a solymot... Ha nem vágytam volna kényelmesebbre,még most is az lenne.Söt gyanitom ,hogy valamikor újra veszek egyet..
az első darabok vezérmülánc feszitője szar volt... ( ezeket vissza is rendelték 99')
Azok a jó feszítők amire olajcsö is megy...
hayabusában 40e km re általában bontva vannak a blokkok...
nagy az erő! De k...va jó!
Köszi a választ! Mi is megpróbáljuk kerülni a főutakat. Az utiterv hasonló: Bled, Stara Fuzina, a Socán rafting+kanyoning, Postojna. Már alig várom az indulást.
Mangartra is felmentünk meg Postojna is a programba volt. Arra jó utaklvannak.
De rengeteg helyen vannak a repedezésekbe bitumen töltve ami állatira csuszik no meg sok helyen lószar amin meg is csusztunk.
Kerültük a főutakat inkább hegyeken mentünk keresztül.
Megint mennék! Benzin 1,24 -1,45 között.
Tanácsot kérek tőletek hogy milyen típusú/márkájú első fékbetétet vegyek a Busába.
2004-es évjárat, leginkább "normál" körülmények között használom.
A lényeg hogy biztosan fogjon és persze az ára sem mellékes.
Előre is köszönöm.
István
Ha hátul annyira nagy a különbség akkor az elől hatványozottan kijön.
Nagy tisztelettel hazajöttünk!
2 hete hasonló cipőben jártam. Végül Brembo fékbetét mellett döntöttem. Eddig a hátsók lettek kicserélve. A tapasztalatom az eddigi motorjaimhoz képest, hogy "jééé, hát a Busán is van mostantól hátsó fékezési lehetőség! ". Szóval a biztonsági érzetemet nagyban megnövelte a hatásos fékbetét. Kb. úgy érezni a különbséget a régi és az Brembo között, mint amennyivel hatásosabb az első fék a hátsó keréken leadotthoz képest. Csak ajánlani tudom!
Bár nem ütöttem vágtam a motort..
De hallottam olyat akinek azért eszegeti...
Motult szereti..Még most is sajnálom a solymot... Ha nem vágytam volna kényelmesebbre,még most is az lenne.Söt gyanitom ,hogy valamikor újra veszek egyet..
az első darabok vezérmülánc feszitője szar volt... ( ezeket vissza is rendelték 99')
Azok a jó feszítők amire olajcsö is megy...
hayabusában 40e km re általában bontva vannak a blokkok...
nagy az erő! De k...va jó!
Én nem vagyok nagy rider, nálam meglesz annyi biztosan......
Attól függ merre mentek!
Mangartra is felmentünk meg Postojna is a programba volt. Arra jó utaklvannak.
De rengeteg helyen vannak a repedezésekbe bitumen töltve ami állatira csuszik no meg sok helyen lószar amin meg is csusztunk.
Kerültük a főutakat inkább hegyeken mentünk keresztül.
Megint mennék! Benzin 1,24 -1,45 között.
Esőben is jó?
Ára kb?
Tanácsot kérek tőletek hogy milyen típusú/márkájú első fékbetétet vegyek a Busába.
2004-es évjárat, leginkább "normál" körülmények között használom.
A lényeg hogy biztosan fogjon és persze az ára sem mellékes.
Előre is köszönöm.
István
Milyenek az utak a szlovén hegyekben? Mire számítsunk?
Ha valakit érdekel......1-2 kép itt
Menya
Nekem volt egy 92-es GSX-R 1100-em de még nem volt bontva, kivéve kuplung csere. Bordó ezüst?